user icon
user icon

VT3 Eifel Grand Prix: Max Verstappen vierde achter Mercedes en Ferrari

  • Gepubliceerd op 10 okt 2020 12:59
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Valtteri Bottas heeft de derde vrije training voor de Eifel Grand Prix als snelste coureur af weten te sluiten. Het is de eerste training die daadwerkelijk verreden wordt, doordat de eerste en tweede vrije training op vrijdag werden afgelast vanwege slecht weer.

Lewis Hamilton eindigt vlak achter teamgenoot Bottas met Charles Leclerc op de derde plaats. Max Verstappen eindigde op P4. Snel meer.

DE Nurburgring - 10 oktober 2020

Reacties (29)

Login om te reageren
  • f(1)orum

    Posts: 473

    Toch wel weer knap van Leclerc; ook al weet ik niet of Max van zijn gas moest in laatste sector

    • + 0
    • 10 okt 2020 - 13:04
    • Latifi zat weer eens achter het stuur te pitten.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 13:12
    • f(1)orum

      Posts: 473

      Yep. Dat lijkt nu toch wel een keertje raak op elk circuit. Al was hij vandaag niet de enige; eerlijk is eerlijk :-)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 13:18
    • latifi, stroll & co worden door toto gesommeerd max/rb zo veel mogelijk te frustreren



      ;)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 13:31
    • Stitch

      Posts: 5.081

      Vettel zit nu ook plotseling in de buurt van de top. Zijn ze weer aan het sjoemelen bij Ferrari? ;-)

      • + 1
      • 10 okt 2020 - 14:25
  • Tja die wordt ´gewoon´ weer 3e mits er niks geks gebeurt. Wel een aardige tijd van Leclerc.

    • + 0
    • 10 okt 2020 - 13:05
    • Die tijd van Leclerc was niet aardig, die was gewoon goed. Natuurlijk had Max daar normaal gesproken voor gestaan, maar als je het goed bekijkt moeten beide RBR's er gewoon standaard voor staan. En dat lukt ze bij Leclerc vaak niet.

      • + 4
      • 10 okt 2020 - 13:30
    • dat lukt Albon vaak niet bedoel je.

      • + 3
      • 10 okt 2020 - 13:35
    • Goede tijd dan. Max lukt het niet? Ja als hij uitvalt. Verleden jaar zelfs 2 illegale wagens verslagen in zijn eentje. ;)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 13:52
    • Ach hup, Ik dacht datg ´ze´ wel een beetje bescheidener zouden zijn. Maar 1 keer boven Max en de ware ´ferrarifan´ komt weer bovendrijven.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 13:53
    • Snork

      Posts: 9.201

      Met deze Ferrari deze tijd rijden is gewoon goed werk van Leclerc. Wellicht stelt Max in kwali orde op zaken. Dat zien we dan wel weer.

      • + 1
      • 10 okt 2020 - 13:56
    • Ferrari fans blijven Ferrari fans. Ik zeg toch Royalere dat Max er normaal gesproken voor had gestaan? Hij werd gehinderd dus...... Maar ik vind wel dat gezien de auto beide RBR;s er altijd voor moeten staan. Dat lukt Max normaal gesproken wel, Albon niet.
      Dus wat is hier nu onbescheiden?

      • + 2
      • 10 okt 2020 - 13:58
    • O en Royalere, Max heeft vorige jaar de "illegale" Ferrari's niet verslagen. Dat hebben ze zelf gedaan weet je nog?

      • + 1
      • 10 okt 2020 - 14:00
    • No problemo. Maar dan had je alleen Albon moeten noemen ;)

      verder heb je gelijk. hij haalt er alles uit. Gewoon goed dus.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:00
    • @Snork: natuurlijk staat Max in de qualy voor Leclerc. Dat kan niet anders, of hij moet eraf vliegen maar daar ga ik niet van uit.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:01
    • Laat die haakjes maar weg hoor ;)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:01
    • @Royalere: als je goed leest zei ik dat normaal gesproken BEIDE RB'er voor moeten staan, maar dat dat vaak niet lukt. Eentje wel dus, maar niet beide.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:02
    • Aha oke misverstandje dan. Albon is zwaar ondermaats idd. Vetterl valt me ook vies tegen dit jaar. Had er echt meer van verwacht. Beide worden gewoon overklast. Ligt natuurlijk ook aan charles en max.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:06
    • @Royalere: valt me trouwens de laatste tijd op dat jij Leclerc steeds meer op waarde gaat schatten. Ben je toch gelukkig niet zo'n blinde Max fan zoals er al zoveel rondlopen.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:10
    • En die haakje haal ik NIET weg ;) Tenzij jij vandaag nog met hard bewijs komt........

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:12
    • klopt, Is gewooon samen met Max/Hamilton veruit de beste op dit moment. In het begin was ik misschien kritisch. Want het kwam er ook niet altijd uit. Maar ik zou niet te vroeg juichen, Misschien ligt deze auto hem gewoon goed en echte druk is er nu ook niet.

      Maar goed hij krijgt het voordeel boven de twijfel ;)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:19
  • Tazman

    Posts: 8

    Geen 2de racing point??
    Hoe gaan ze dit dan doen tijdens de race??
    1 auto op de grid dan??

    • + 0
    • 10 okt 2020 - 13:56
    • Lig jij onder een steen of niet?

      • + 1
      • 10 okt 2020 - 13:59
    • Rustagh! Hij is hier net @ dutchiceman...........

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:03
    • Owja sorry ik zie het!
      Nou welkom! Ik laat je even rustig op je gemak alles lezen.
      Veel plezier!

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:09
    • Hulk staat klaar om in te stappen, en heeft al een kersverse negatieve Coronatest ondergaan op het circuit.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:09
    • @Schwantz34: Ja, nu nog een energydrink erin, even poepen en gaan met dat ding ;)

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:14
  • Ik hoop op een spannende race en geen reguliere walk-over van Mercedes. Hopen dat ten minste 1 Ferrari een beetje mee doet. Een soort 'Gasly' 2.0 zal ook gaaf zijn.

    • + 0
    • 10 okt 2020 - 14:42
    • Ik denk dat dat nog niet gaat lukken. Volgens Leclerc in ieder geval niet. De updates die ze nu elke race stuk voor stuk proberen helpen wel de auto stabieler te maken en dat scheelt natuurlijk wel wat tijd,, maar de motorpower is er niet om echt mee te doen.
      Het is hun bedoeling door nu elke race voorzichtig met updates te komen de auto zover te verbeteren dat ze volgend jaar met de nieuwe motor weer echt mee kunnen doen.

      • + 0
      • 10 okt 2020 - 14:54

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
13 - 15 nov
Turkije
27 - 29 nov
Bahrein
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
13 - 15 nov
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar