user icon
user icon

Schema persconferenties voor de Grand Prix van Hongarije 2019

  • Gepubliceerd op 30 jul 2019 19:11
  • comments 12
  • Door: Brick van Boxtel

De internationale autosportbond FIA heeft het schema van de persconferenties voor de Grand Prix van Hongarije bekend gemaakt. Donderdag 1 augustus om 15.00 uur plaatselijke tijd nemen vijf coureurs plaats achter de microfoon. Romain Grosjean (Haas),  Kevin Magnussen (Haas), Lance Stroll (Racing Point), Daniil Kvyat (Toro Rosso) en Robert Kubica (Williams).

Vrijdag 2 augustus komen vijf teambazen aan het woord. Christian Horner(Red Bull Racing), Beat Zehnder (Alfa Romeo), Mattia Binotto (Ferrari), Andreas Seidl (McLaren) en Claire Williams (Williams) zullen zich even voor 13.00 uur plaatselijke tijd richting de perszaal van de Hungaroring begeven.

Uiteraard vinden de gebruikelijke persconferenties, met de top drie van de kwalificatie en de race, ook dit weekend weer plaats. Dit zal gebeuren direct na de desbetreffende sessies.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • ''. Romain Grosjean (Haas), Kevin Magnussen (Haas), Lance Stroll (Racing Point), Daniil Kvyat (Toro Rosso) en Robert Kubica (Williams).''

    Ieder zijn ding hoor maar ik zou Verstappen/Kvyat/Leclerc/Stroll/Hamilton er neer gooien.

    • + 0
    • 30 jul 2019 - 19:14
    • aesop

      Posts: 638

      Kvyat en Gasly, en dan naast elkaar....

      • + 0
      • 30 jul 2019 - 19:29
    • d07

      Posts: 616

      Nee Roy, jij zou Verstappen/Verstappen/Verstappen/Verstappen/Verstappen neerzetten, niet liegen niet ;-)

      • + 1
      • 30 jul 2019 - 20:39
    • Reno

      Posts: 1.307

      @d07, pa, moe, opa, oma en Max?

      • + 2
      • 30 jul 2019 - 21:03
    • Opa en Jos naast elkaar!

      • + 0
      • 30 jul 2019 - 21:52
    • Charlie en Arthur naast elkaar,

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 09:29
  • Het valt mij altijd op dat ze naast de thuisrijders (die er niet zijn in Hongarije) vaak de coureurs uitnodigen die in de vorige race in positieve zin opvielen, dus begrijpelijk deze namen (Vettel is net aan de beurt geweest en Max is er in Spa als thuisrijder weer bij)
    Ook nodigen ze graag rijders uit die het met elkaar aan de stok hebben gehad en dat waren Grosjean en KMag.

    • + 0
    • 30 jul 2019 - 19:23
  • GHM65

    Posts: 534

    'GHM65 from the gptoday forum, the Netherlands. I have a question for both the Haas drivers. Are you sure you are taking the tranquillizers Günther gave you?'

    • + 0
    • 30 jul 2019 - 20:01
    • The Haas drivers: "Where do you exactly live..?".

      • + 0
      • 30 jul 2019 - 21:51
    • Kubica

      Posts: 3.377

      Gunther had any left? He needed them himself most probably... ;)

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 09:36
    • KMAG: if you ask me that question again I'll headbutt you'.

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 09:49
    • "Suck my tranquillizers!"

      • + 1
      • 31 jul 2019 - 10:05

Gerelateerd nieuws

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Yas Marina Circuit - Bandentest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Haas F1
  • Punten 153
  • Podiums 1
  • Grand Prix 102
  • Land Frankrijk
  • Geb. datum 17 apr 1986 (33)
  • Geb. plaats Geneve, Frankrijk
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar