user icon

Mazepin duidelijk over wereldkampioenschap: "Geen twijfel, Lewis gaat winnen"

  • Gepubliceerd op 20 okt 2021 15:58
  • comments 29
  • Door: Bob Plaizier

De titelstrijd is dit jaar enorm close, Lewis Hamilton en Max Verstappen pushen elkaar tot het uiterste. Helemaal aan de staart van het veld rijdt Nikita Mazepin zijn rondjes. Dat betekent echter niet dat hij niets van de titelstrijd meekrijgt, de soms roekeloze Rus heeft zelfs een favoriet.

De Haas-coureur spreekt zijn voorkeur uit in gesprek met de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport: "Ik ken geen twijfels, Lewis gaat winnen. Toen ik jong was, was ik een groot Michael Schumacher-fan. Naarmate ik ouder werd, deste meer waardering ik kreeg voor Hamilton."

De maatschappelijke acties van Hamilton maken indruk op Mazepin: "Voor wat hij op de baan presteert maar ook zeker daar naast. Hij is de eerste coureur die laat zien dat je ook naast het circuit dingen kunt oppakken. Hij houdt zich bezig met goede doelen en mode. Daarom is mijn held Michael Schumacher maar mijn voorbeeld als mens is Hamilton."

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Dat denk ik ook helaas.

    • + 1
    • 20 okt 2021 - 16:02
    • Yep, precies wat Mazepin zegt: Mercedes gaat winnen.
      Maar misschien is er nog hoop...

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 16:18
    • Hopelijk nu Newey terug is krijgt RB het ook weer beter op de rit. Want de laatste wedstrijden was de auto echt zoekende en daardoor leek het gat ook groter dan het in werkelijkheid is. Max moet gewoon hopen op een overwinning in Brazilië en Mexico en Perez is over het algemeen ook goed op deze banen, dus wie weet zit er nog een 1-2 in. Het seizoen is nog 6 wedstrijden en alles kan gebeuren. Dat Lewis in het voordeel is op papier staat vast. Echter we hebben gezien wat 1 DNF kan betekenen voor een van de coureurs.

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 16:50
    • Arie54

      Posts: 4.134

      Mee eens, Lewis wordt wederom WC.

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 18:56
    • Mazepin: Lewis wordt wk.

      Max: Hou mijn biertje vast.

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 21:11
    • arone

      Posts: 242

      Helaas pindakaas?

      • + 0
      • 21 okt 2021 - 08:52
  • Joeppp

    Posts: 4.847

    O, is dat mode. Ik dacht altijd dat hij voor zieke kindertjes kwam optreden in een clowns pak.

    • + 6
    • 20 okt 2021 - 16:11
    • He bah, nou heeft Mazepin alles verpest!! Hij weet het zeker, dus kunnen we wat anders gaan doen de laatste weekenden. Zonde hoor, spanning helemaal weg.

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 19:55
  • royce

    Posts: 52

    Die had blijkbaar nog wat goed te maken met Hamilton na die bijna klapper in Turkije ;-)

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 16:11
  • Wat weet die Mazepin nou van de F1?

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 16:16
    • Ach ja... journalisten en hun zoektocht naar de ultieme waarheid.
      Iedereen wordt gevraagd naar zijn/haar mening... en dan nemen ze gewoon het gemiddelde.

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 16:24
    • Het gemiddelde? Neenee!! Ze maken er 85 artikels van ...


      Zo ...

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 20:09
  • Snork

    Posts: 13.450

    Ik vind Mazepin maar lastig te peilen. Enerzijds zie je hem dingen doen met gehandicapte kinderen, anderzijds de post op Instagram dat hij een jonge dame in haar borsten knijpt of de beelden van hoe hij op de baan opponenten zowat de pitmuur induwt.
    Het zal in zijn hoofd nog niet helemaal opgedroogd zijn wellicht. Jonge gast die nog af en toe domme dingen doet.
    Heb ik op mijn leeftijd nog steeds last van ;-)

    • + 1
    • 20 okt 2021 - 16:17
    • je knijpt ook in borsten van een jonge dame snork?

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 16:20
    • Snork

      Posts: 13.450

      Mag ik niet van mijn vrouw....

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 16:22
    • zo moeilijk is het allemaal niet. Je om gehandicapte kinderen bekommeren en daarnaast graag jonge meiden in de borsten knijpen dat zijn karaktertrekjes die prima samengaan. En ach, wat concullega's een pitmuur in duwen daar moet je niet te zwaar aan tillen. Formule 1 is immers maar een spelletje.

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 16:22
  • Iedereen mag zijn mening geven natuurlijk feit is dat het spannend blijft wat ik al niet verwacht had aan het begin van het seizoen.

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 17:05
  • Lees wel waarom Mazepin Hamilton een held vind, maar niet waarom Lewis de titelstrijd van Max gaat winnen...

    • + 5
    • 20 okt 2021 - 17:09
    • Dat staat tussen de regels Larry.
      Wel op blijven letten hè gast. :)

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 20:10
    • Lees tussen de regels door alleen maar dat Mazepin in de VS graag meerijdt in de blote tietenparade @Bill, niks over Lewis en Max...

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 21:24
  • Mazepin weet het . Hij moet van zijn gas als een sir Lewis in de spiegel verschijnt. En bij max wordt er gevraagd om volle gas te geven

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 17:27
    • Bwoah, in Turkije had hij Hamilton niet op ( . ) in de gaten...

      • + 1
      • 20 okt 2021 - 19:10
  • Andretti denkt er anders over lees ik net...............

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 19:04
  • Wat een serieuze reactie's hier allemaal; de ironie spat er hier toch vanaf? de immer sportieve wereldverbeteraar Hamilton wordt vaak een beetje verguisd om al zn goede (maar soms wat hypocriete) bedoelingen wordt nu door Mazepin als grote voorbeeld genoemd.

    • + 4
    • 20 okt 2021 - 19:04
    • ✅ hupholland; inderdaad, alsof Mazepin niks beters te doen heeft als te koekeloeren waar Hamilton mee bezig is🙈. Ik zou ook liever een lekker chickie aan dr tieten zitten.😉

      • + 0
      • 20 okt 2021 - 19:57
  • https://youtu.be/knuYY8oiDZU

    • + 0
    • 20 okt 2021 - 23:33
    • SennaS

      Posts: 899

      Toen al een baas

      • + 0
      • 21 okt 2021 - 01:00
  • Hij heeft genoeg tijd gehad alles eens goed "achterstevoren" te analyseren..dus ja..ik geloof zijn spin op dit verhaal wel.

    • + 0
    • 21 okt 2021 - 01:20
  • Joon

    Posts: 23

    I smell a troll :D

    • + 0
    • 21 okt 2021 - 11:11

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel