user icon

Wint Max Verstappen als het gaat regenen? Bookmaker geeft 18 keer je inzet!

  • Gepubliceerd op 07 apr 2017 11:49
  • comments 20
  • Door: Rik Klein Entink

De tweede race van het seizoen staat op het programma: de Grand Prix van China. Het wordt een boeiende race met ongetwijfeld meer inhaalacties dan in Melbourne en als het gaat regenen kunnen we natuurlijk spektakel verwachten van Max Verstappen.

De bookmakers hebben weer de nodige wedmogelijkheden en wij hebben er een paar op een rijtje gezet. Tijdens trainingen en kwalificatie kunnen de odds offline worden gehaald om na die sessie opnieuw te worden berekend: ze kunnen dus gedurende het hele weekend fluctueren.

Regenrace! Max Verstappen vooraan?

Er wordt in China regen verwacht en we kunnen rustig zeggen dat dit de natuurlijke habitat van Max Verstappen is. Iedereen heeft natuurlijk nog de Grand Prix van Brazilië op zijn netvlies staan met één van de indrukwekkendste inhaalraces van de laatste jaren. Gaat Verstappen een regenrace winnen?

  • Max Verstappen wint GP van China: 18 keer je inzet


De andere rijders hebben de volgende quotes:

 


Safety Car

Als het regent kunnen we een safety car verwachten, fair statement toch? Maar ook als het droog blijft kan de Mercedes zeker in de baan komen natuurlijk, er worden meer inhaalacties verwacht. En hoeveel auto’s worden aan de finish verwacht? In Australië waren het er uiteindelijk 13.

  • Safety Car in de baan: 1,60 keer je inzet
  • 15 wagens of minder over de finish: 1,85 keer je inzet


Eerste wagen aan de kant

In Australië rekende iedereen op McLaren, maar voordat Alonso uit moest stappen na 50 ronden kon het team van Haas F1 al inpakken. Romain Grosjean was de eerste uitvaller kort daarop gevolgd door Jolyon Palmer van het team van Renault. Lance Stroll vindt het circuit 'vergevingsgezind'…

  • McLaren: 5,50 keer je inzet
  • Renault: 7,00 keer je inzet
  • Haas: 8,00 keer je inzet
  • Williams: 8,00 keer je inzet


Dit zijn maar een paar van de weddenschappen die geplaatst kunnen worden. Om te kunnen inzetten moet je uiteraard minimaal 18 zijn, anders kan je geen account aanmaken.

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Niet voor niets dat je 18 keer je inzet kunt ontvangen natuurlijk;)

    • + 3
    • 7 apr 2017 - 11:54
    • Hoezo Speedpuppet? Hoe hoger het getal hoe kleiner de kans dat het gaat gebeuren. Dus de bookmakers verwacvhten niet veel van Max en Daniel.

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 12:24
    • Precies, dat bedoel ik;)

      Ik acht het ook uitgesloten. Hamilton en Vettel zijn ook uitstekende regenrijders en hebben een veel beter pakket onder hun kont.

      • + 3
      • 7 apr 2017 - 12:54
  • Nee gaat niet gebeuren.

    • + 0
    • 7 apr 2017 - 11:54
  • Bookies hebben geen hoge pet op van RBR. Dat realisme mogen ze de Nederlandse F1 fans ook wel eens bijbrengen.

    • + 1
    • 7 apr 2017 - 12:05
    • Dat ben ik niet met je eens. De uitkering als een rijder niet aan de finish komt is voor beide RBR rijders en Flipje het laagst. Dus men heeft het meeste vertrouwen in deze rijders/auto's. Met eerste uitvaller is dat eveneens het geval

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 12:18
    • Pipo

      Posts: 4.742

      Het zijn niet de bookies die deze cijfers bepalen maar diegene die weddenschappen afsluiten. En als je wed ga je zoveel mogelijk voor zekerheid. Is dus niet zo gek dat Hamilton bovenaan staat en Vettel 2e. Er zijn gewoon weinig mensen die wedden dat Verstappen gaat winnen. Ik zie hem zelf ook niet makkelijk winnen. Maar podium zie ik nog wel gebeuren.

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 12:35
  • Zoals ik hier al zoveel gelezen heb .... één zwaluw maakt nog geen goede lente ;D .. maar ik gok wel op top 3 - 4

    • + 0
    • 7 apr 2017 - 12:32
  • Levano

    Posts: 802

    Ze doen hier echt alles om geld te verdienen...

    • + 14
    • 7 apr 2017 - 12:40
    • Ik vind het echt schandalig om dit te promoten. Dan doe je inderdaad alles voor de poen.

      • + 14
      • 7 apr 2017 - 12:56
    • ik vind het ook erg fout...

      • + 13
      • 7 apr 2017 - 13:10
    • wieNiet

      Posts: 114

      Tsja, een website moet bestaansrecht hebben en doen ze door middel een klein beetje advertentie geld te verdienen. F1today zou niet bestaan als ze moesten leven van de gulle vrije bijdrage waar bezoekers wel zo om bekend staan of de vrijgevigheid van members zoals jullie (of ik). Dit is één de manieren om geld te verdienen en ik geef ze groot gelijk.

      Want een website als deze bijhouden is echt puur voor de Hobby. Je verdient er echt geen reet aan.

      • + 1
      • 7 apr 2017 - 13:17
    • wieNiet

      Posts: 114

      Correctie D.m.v.*

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 13:29
    • Het is toch meestal dat je met een hobby niks verdient?

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 16:21
    • Weet je wat publiciteit en ad's opbrengen?
      Het zal dan wel een hobby zijn die een aardig centje opbrengt... een site als deze onderhoud je niet zonder money denk ik. kwaliteit kost geld ^^

      • + 0
      • 7 apr 2017 - 16:30
  • Pipje

    Posts: 268

    Als het regent dan wint hij. No doubt about that!

    • + 0
    • 7 apr 2017 - 12:41
  • Minimaal 18

    • + 1
    • 7 apr 2017 - 12:42
  • Bookies waren nog niet op de hoogte van, misschien, natte race ten tijde van deze 18-1 verhouding? Ik heb er verder ook geen verstand van... wedden , bahhh... In Engeland gaan er heel wat gezinnen aan ten gronde... Juist de arme sloebers wedden veel te veel in de hoop wat te winnen...

    • + 3
    • 7 apr 2017 - 13:32
  • k wou da'k vijftig euries over had.... dan waagde ik een gokje. Maar nee... kom t tekort helaas.

    • + 0
    • 7 apr 2017 - 16:46

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar