user icon


Binotto 'twijfelt niet' aan toewijding Vettel bij Ferrari

  • Gepubliceerd op 23 jul 2019 08:19
  • comments 12
  • Door: Bjorn Smit

Mattia Binotto kent geen twijfels over waar de toekomst van Sebastian Vettel ligt. De teambaas van Ferrari verwacht dat de Duitser gewoon bij het Italiaanse team blijft, ondanks geruchten dat hij terug zou keren naar Red Bull Racing.

Vettel beleeft momenteel geen makkelijke periode in de Formule 1. De viervoudig wereldkampioen heeft in het afgelopen jaar regelmatig grote fouten gemaakt en dat heeft geleid tot enige speculatie rond zijn toekomst. Vettel zou zich niet op zijn plek voelen bij Ferrari en willen stoppen met racen, of hij zou azen op een terugkeer bij Red Bull.

Een terugkeer bij Red Bull Racing lijkt Christian Horner nog niet realistisch in 2020. "Als wij elkaar ontmoeten voor een gesprek, dan is dat verre van een indicatie dat we snel weer samen gaan werken. Volgens mij staat Sebastian tot en met 2020 onder contract, dus er zijn geen onderhandelingen. Ik denk niet dat er iets zal veranderen bij de topteams in 2020", vertelde Horner aan Speed Week.

Binotto verwacht dat Vettel in 2020 blijft

Ferrari-teambaas Mattia Binotto lijkt dat te bevestigen. "Ik denk dat Vettel blij bij ons is. Natuurlijk zou hij blijer zijn als hij weer races zou winnen en een sterkere auto zou hebben, maar ik zie bij hem een groot verlangen om te blijven racen en opnieuw te winnen. Zijn droom is om dat met Ferrari te doen en ik twijfel niet aan zijn intenties en inzet."


Reacties (12)

Login om te reageren
  • Mojito

    Posts: 4.270

    De grotere vraag moet denk ik eerder zijn hoe toegewijd Ferrari aan Vettel is.

    • + 0
    • 23 jul 2019 - 08:37
    • GHM65

      Posts: 378

      Eens. Dat zal afhangen van zijn prestaties, lijkt me. Als Lec hem eruit rijdt en ook Ver hem voorblijft, lijkt dit zijn laatste jaar Fer. Tenzij ze allemaal gelukkig zijn met Vet in een soort mentor/outsider rol.

      • + 0
      • 23 jul 2019 - 09:53
  • Vettel voelt toewijzing bij Ferrari volgens Binotto daar twijfelt hij niet aan.
    Daar gaat het juist om Vettel is het twijfelgeval bij hem zelf en staat verre bij Ferrari vandaan voor een toewijzing die Vettel zo graag ziet. Binotto zijn ego eens bijschaven, Vettel wil met hoofd en schouder boven Charles uit steken/stijgen.

    • + 1
    • 23 jul 2019 - 08:54
    • Mojito

      Posts: 4.270

      Sorry, maar ik kan met de beste wil van de wereld koek noch kaas van je gewauwel maken. 😳

      • + 4
      • 23 jul 2019 - 09:04
    • Heb soms ook het idee dat hij een Engelse tekst typt en deze dan in zijn volledigheid door Google translate haalt, want iets anders kan ik niet bedenken.

      • + 1
      • 23 jul 2019 - 09:40
    • Mojito

      Posts: 4.270

      Klopt ja, zo komt het inderdaad over.

      Misschien moet iemand Bruce eens een goede leerkracht Nederlands toewijzen.

      Al zou het probleem ook in zijn toewijding kunnen zitten. 😀

      • + 1
      • 23 jul 2019 - 10:01
    • Noch gewauwel maken? Ik bedank mij dan bij jouw van commentaar! @Mojito

      • + 0
      • 23 jul 2019 - 10:18
    • Geeft niet Bruce, deze site gooit ook regelmatig artikeltjes door de Google Translate, En als ik wel is met een lekkere Russische hoer chat doe ik dat ook...

      • + 2
      • 23 jul 2019 - 11:03
    • En als @beschuit er overheen komt met "Als ik wel is", is de verwarring compleet. Misschien is het Russisch?! :-)

      • + 0
      • 23 jul 2019 - 15:23
  • Aan “toewijding “ zal het ook echt niet liggen.... Lijkt me onzinnig om Vettel niet domweg te beoordelen op zn huidige prestaties... Die zijn niet best... Al dat ge OH over dat hij 4X wk is geweest koop je nu géén droogbrood voor....

    • + 0
    • 23 jul 2019 - 10:58
  • LimboF1

    Posts: 3.805

    Ik denk dat Vettel heel toegewijd is en een absolute team player en heeft dit vaak genoeg getoond.
    Vettel geeft aan niet tevreden te zijn met de auto, maar of dat het enige probleem is betwijfel ik.
    Ik denk dat de frustratie bij Vettel meespeelt en ziet dat ze weer achter lopen op Mercedes. Ze moeten zorgen dat Vettel beter in zijn vel komt te zitten en of dat via een coach gaat zijn of verandering in de auto moet men zelf uitzoeken.

    • + 0
    • 23 jul 2019 - 11:14
    • Het probleem is al sinds 2014 hetzelfde, namelijk dat dit tijdperk auto's veel minder bij de stijl van Vettel past dan de auto's van 2013 en eerder. En nu is de oudere Kimi weg en zit toptalent Charles naast hem, die per weekend beter wordt. Dan kun je het wel uittekenen wat er gebeurd.

      • + 0
      • 23 jul 2019 - 11:58

Gerelateerd nieuws



IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's


Test kalender

Circuit de Catalunya - Test

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Maakt de FIA de Formule 1 kapot door voor alles regels en straffen te bedenken?


WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.296
  • Podiums 51
  • Grand Prix 95
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (32)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel


Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar