user icon

Lando Norris schud nooit handen met Carlos Sainz

  • Gepubliceerd op 09 maa 2020 09:51
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra

Lando Norris en Carlos Sainz vormen na vorig seizoen ook dit jaar het coureursduo bij McLaren. De Brit en Spanjaard hebben een goede verstandshouding als teamgenoten en maken samen veel plezier in het Britse team. McLaren is ook zeer tevreden met de prestaties van beide coureurs en hoopt dit jaar door te groeien als team met hulp van Norris en Sainz.

Dat Lando Norris vaak grapjes maakt is inmiddels bekend. Zo zien we hem af en toe op iRacing met Max Verstappen, waar de twee het tegen elkaar maar ook vaak met elkaar in één team opnemen en veel lol met elkaar hebben. Dit geldt ook in de F1 paddock voor Norris en Sainz. Hoewel het teamgenoten zijn, gunnen de twee elkaar ook goede prestaties.

Coronavirus

Met de Australische Grand Prix die komende vrijdag begint heeft ook het coronavirus een grote impact op de F1 paddock. Veel coureurs maken zich zorgen, maar onder andere Kimi Raikkonen vraagt zich af waarom hij zich zorgen moet maken. De FIA heeft inmiddels een crisisteam in het leven geroepen die de situatie nauwlettend volgen.

Lando Norris is zich bewust van de situatie en toen hem gevraagd werd of hij nog handen schudt met teamgenoot Carlos Sainz vertelde hij grappend: "Ik schud sowieso nooit handen met Carlos. Sterker nog ik geef hem altijd stomp, of hij stompt mij!"

Om kort daarna serieus in te gaan op hoe hij omgaat met het coronavirus: "Ik raak niets aan wat anderen aangeraakt hebben. Ik hou alles normaal. Ik schud geen handen, ik tik meer met mijn elleboog of een high-five in de lucht."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Ik hou ook alles normaal, ik tik met mijn rechter bil.

    • + 0
    • 9 maa 2020 - 10:15
    • ik hou ook alles normaal en ga niet mee in die gekte,
      mooi dames begroet ik nog steeds gewoon met een tik op de billen

      • + 1
      • 9 maa 2020 - 10:20
    • beerkuh

      Posts: 2.453

      @clemeza ook in de trein? terwijl je swaffelt? ;)

      • + 0
      • 9 maa 2020 - 10:21
    • figuren die er zo uitzien als jouw avatar sla ik over @beerkuh

      • + 5
      • 9 maa 2020 - 10:44
    • ???Ik heb een boot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boot... Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot en we gaan varen over het kanaal, ze is de allermooiste boot van allemaal... ??

      • + 0
      • 9 maa 2020 - 11:43
  • kunnen we een keer een bericht krijgen waarin we het niet over corona hebben?

    • + 1
    • 9 maa 2020 - 10:29
    • Landerion

      Posts: 38

      Je bedoelt zoiets als: Max Verstappen drinkt alleen Jupiler?

      • + 5
      • 9 maa 2020 - 10:35
    • Aandelen Corona trouwens flink in de lift!

      • + 0
      • 9 maa 2020 - 11:35
    • Hopelijk na dit weekend alleen nog maar berichten hoe onverwacht superieur RedBull de winst pakte ?

      • + 2
      • 9 maa 2020 - 11:56
  • Met zo'n titel zet je jezelf wel flink voor schud

    • + 1
    • 9 maa 2020 - 12:40
    • Totalia

      Posts: 912

      Geef mij maar een hertog Jan

      • + 0
      • 9 maa 2020 - 12:46
    • LOL! Ik ben zelf ook weleens kritisch op deze redactie en zou daar nu ook weer flauwe opmerkingen over kunnen maken, maar ze doen hun best. Vroeger ging ik eerst altijd naar Motorsport maar tegenwoordig surf ik direct naar GPToday.net/nl voor mijn meermaaldaagse F1-fix. De taalfouten neem ik op de koop toe.

      • + 2
      • 9 maa 2020 - 13:53
    • Misschien was de schrijver boven zijn T-water?

      • + 0
      • 9 maa 2020 - 23:07
    • Foutje hier en daar moet kunnen. Ik zag laatst 12 spelfouten in een AD artikel, dat is wel erg pijnlijk voor een journalist.

      • + 0
      • 10 maa 2020 - 07:17

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.389
  • Podiums 85
  • Grand Prix 242
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar