user icon
user icon

Video: Steiner: "Verf mijn haar in kleur Deense vlag als Magnussen podium haalt"

  • Gepubliceerd op 09 aug 2019 12:11
  • comments 14
  • Door: Bjorn Smit

Haas F1-teambaas Günther Steiner is een van de meest markante persoonlijkheden in de paddock van de Formule 1. De reputatie van de Italiaan kreeg een positieve boost na het verschijnen van de Netflix-serie Drive to Survive, waar hij als harde, maar zeer eerlijke teambaas overkomt.

Voorafgaand aan de zomerstop heeft Haas F1 fans gevraagd om vragen in te sturen voor Steiner, die die vragen op zijn beurt weer ging beantwoorden. Het eerste deel met antwoorden op die vragen heeft het Amerikaanse team inmiddels haar eigen sociale media-kanalen gedeeld en het leverde weer een aantal mooie antwoorden op van Steiner. Zo stemde hij in met het idee om zijn haren in de kleuren van de Deense vlag te verven als Kevin Magnussen op het podium eindigt dit jaar.

 
Ask Guenther: Part 1

You asked, Guenther answered! Here's part one of our summer series of Ask Guenther 👇

Geplaatst door Haas F1 Team op Woensdag 7 augustus 2019

 

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Doen! Go Kevin in dat geval!

    • + 0
    • 9 aug 2019 - 12:17
    • Ik zeg : DEAL!!

      • + 0
      • 9 aug 2019 - 12:38
    • walteij

      Posts: 1.070

      Ergens in een van de laatste races van het seizoen, als de echte prijzen al zijn weggegeven, even onderling regelen met alle coureurs.
      Gewoon om Gunther zijn word te laten houden. Met een goede quali van Magnussen, gewoon 1 Red Bull (Gasly) inhalen, Bottas heeft een problem bij de quali, dus die start als laatste, 1 Ferrari valt uit de ander valt ver terug door een strategische fout, Sainz verremt zich als K-mag in de spiegels komt en ineens staat Kevin op het derde treetje van het podium.

      Zomaar, heel toevalig en per ongeluk :)

      • + 0
      • 9 aug 2019 - 13:06
  • William-E

    Posts: 385

    Günther blijft een van de mooiste karakters van de paddock. +1 voor deze man. Leuk interview.

    • + 1
    • 9 aug 2019 - 12:24
  • Zo durf ik ook wel te wedden. Zou Steiner het ook aan durven om de Engelse vlag in zijn haar verven als Williams op eigen kracht voor een Haas eindigt in een race? (dus zonder dat Haas problemen heeft)

    • + 0
    • 9 aug 2019 - 12:25
    • Tja.... dan kun je lachen maar wie dacht dat Kvyat een podiumplek zou pakken dit jaar? In een gekke race kan praktisch alles.

      • + 0
      • 9 aug 2019 - 12:30
    • Kijk uit met weddenschappen, ik zie Simon Lazenby van Sky F1 al een paar wedstrijden met Lederhosen rondlopen.

      • + 1
      • 9 aug 2019 - 13:00
    • Damon

      Maar dan moet je wel racepace hebben. Daar ontbreekt het aan bij Haas. Kijk in diezelfde race naar Stroll. Door vroeg pitten op P1 komen en daarna ingehaald worden alsof je stilstaat.

      • + 0
      • 9 aug 2019 - 14:11
  • Voor mij de meeste sympathieke en recht-door-zee team baas.

    • + 5
    • 9 aug 2019 - 12:47
    • Vasseur op 2

      Ik voel een lijstje opkomen. Wie vult de rest aan!

      • + 0
      • 9 aug 2019 - 20:36
    • Toto op #1, die zegt altijd hetzelfde.

      • + 0
      • 10 aug 2019 - 20:13
  • Boneka

    Posts: 149

    Magnussen hoort bij een top 3auto, deze gast heeft echt kwaliteiten en een vechtjas die niet zomaar op zij gaat net als Sirotkin ook zo een top coureur.

    • + 0
    • 10 aug 2019 - 01:06

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Bespreken Max Verstappen en teamlid in dit filmpje de intro van DAS?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Italië
  • Geb. datum 7 apr 1965 (55)
  • Geb. plaats Merano, Italy, Italië
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 0,00 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel