De internationale autosportbond FIA heeft een paar uur voor aanvang dan toch het schema voor de persconferentie bekend gemaakt. En het zal niemand verbazen dat zij Jenson Button hebben uitgenodigd voor het perspraatje op woensdag.
Woensdag 15:00 uur
Vanmiddag zijn het de coureurs die acte de précense geven. In het eerste deel komen Jenson Button (McLaren), Nico Hulkenberg (Renault) en Esteban Ocon (Force India) aan het woord. Voor de volgende line-up zijn Felipe Massa (Williams), Daniel Ricciardo (Red Bull Racing) en Pascal Wehrlein (Sauber) uitgenodigd.
Donderdag 16:00 uur
Op donderdag is het na de eerste twee vrije trainingen het woord aan de teams. In het eerste deel zien wij Andy Green (Force India), Paul Monaghan (Red Bull Racing) en Zorg Zander van Sauber achter de tafel. In de tweede sessie zien wij Gene Haas (Haas F1), Jonathan Neale (McLaren) en Franz Tost (Toro Rosso).
6

Reacties (1)
Login om te reagerenPosts: 65.802
Misschien ontvangt Jenson wel een videoboodschap van Alonso.
Het enige wat fernando hoeft te doen is zijn hoofd te laten zien met een mega big smile op zijn gezicht en iedereen snapt het.