user icon

Antonio Pizzonia viert vandaag zijn verjaardag

  • Gepubliceerd op 11 sep 2015 10:41
  • comments 26
  • Door: Rob Veenstra

Oud Formule 1-coureur Antonio Pizzonia is vandaag jarig. De Braziliaan heeft de leeftijd van 35 jaar bereikt. Hij reed in totaal twintig Grands Prix voor Jaguar en Williams, waarin hij acht punten verzamelde. Momenteel is hij nog actief in de Braziliaanse stock cars en de Auto GP. De felicitaties gaan uit naar Antonio Pizzonia.

 

Reacties (26)

Login om te reageren
  • Milo1981

    Posts: 131

    Pffff..... Dat ze hier de huidige F1 coureurs feliciteren vind ik al overdreven.... Maar dit slaat echt alles....

    • + 3
    • 11 sep 2015 - 10:52
    • Calvinh

      Posts: 2.263

      Ik denk dat dit een gevolg is van het bericht dat VES 1 jaar bij TR zat, en dat ze dit daarom zo volhouden.

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 12:02
  • 8 september was Vitaly Petrov jarig, maar die zijn ze vergeten :(

    Net als dat puntje van Kvyat in Monza.

    • + 1
    • 11 sep 2015 - 10:53
    • en ik heb op 3 maart ook geen bericht zien staan van de verjaardag van Nicolas Kiesa...

      • + 2
      • 11 sep 2015 - 11:03
  • Altijd als ik die naam hoor moet ik denken aan die Jaguar S-Type die hij, vol met sponsorrelaties, koprolde in de eerste bocht op het circuit van Barcelona :D

    • + 4
    • 11 sep 2015 - 11:01
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Tsja, die mensen hadden de dag van hun leven... en een whiplash.

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 14:17
  • Wanneer komen de verjaardagen van de opa's en oma's van de coureurs op F1today?

    • + 1
    • 11 sep 2015 - 11:07
    • En waar blijft het lijstje met alle namen van kinderen van coureurs, met hun verjaardagen en die van hun peetoomes en -tantes erbij?

      ;-)

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 12:00
  • Eau Rouge

    Posts: 348

    Goh, Pizzonia. Ik ga nooit vergeten dat hij in 2005 mijn grote held Montoya uit de race ramde in Spa. Ik zat aan Pouhon en zei tegen mijn kompanen: 'Het kan toch niet waar zijn dat JPM hier gaat winnen!'. 2 bochten verder ramde Pizzonia hem eraf.
    Alleen al voor het ophalen van zo'n herinneringen vind ik nieuwsberichtjes als deze wel gaaf.

    • + 2
    • 11 sep 2015 - 11:09
    • :) dat momentje was ik totaal vergeten, dat was dan nadat Jos Verstappen hem al eens uit leidende positie gebeukt had..

      • + 1
      • 11 sep 2015 - 11:20
    • Mika Kimi

      Posts: 284

      Raikkonen leidde toen al de race en er waren ook niet veel ronden meer te gaan, volgens mij verloor Montoya daardoor alleen P2 en niet de overwinning.

      Overigens maakte dat Ron Dennis wel woedend omdat Alonso hierdoor tweede werd en het niet de eerste keer dat jaar was dat Montoya in aanraking kwam met een achterblijver (Turkije). Hij was zelfs zo woedend dat hij vergat om naar het podium te komen of er iemand naartoe te sturen, waardoor Kimi de constructeurstrofee maar in ontvangst nam.

      • + 1
      • 11 sep 2015 - 11:45
    • Eau Rouge

      Posts: 348

      @Jean: het incident met Verstappen was 4 jaar eerder, in Brazilië.

      • + 1
      • 11 sep 2015 - 12:24
  • @alle azijnzeikers....
    Als je het /niet/ interessant vind om de verjaardagsberichten te lezen, lees ze dan gewoon niet.
    Er zijn genoeg mensen die ze wél leuk/interessant vinden laat elkaar lekker in zijn of haar waarde...

    • + 0
    • 11 sep 2015 - 11:32
    • Tja moet je voor die 2 lezers die het wel leuk vinden de anderen er mee vervuilen?

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 11:40
    • @Woodface, het eerder de vraag, moet je als gebruiker de sfeer verpesten door op een negatieve manier te gaan reageren als je dat ook gewoon kunt laten?
      Gun een ieder zijn of haar plezier maar bederf dat dan ook niet.

      • + 1
      • 11 sep 2015 - 11:44
    • @PRIYANTHA: Neem het s.v.p. niet te zwaar. Voor een deel ziet men er hier ook wel de humor van in. En dat levert dan wat ludieke reacties op. Dat houdt de boel een beetje levendig.

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 12:04
    • Milo1981

      Posts: 131

      Helemaal mee eens WOODFACE

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 12:11
  • Milo1981

    Posts: 131

    En ik mis deze nog jongens... hij was ook jarig vandaag! : Joseph Eduard Robert Christian "José" Behra (Nice, 11 september 1924 - Mougins, 16 november 1997) was een Frans autocoureur en de broer van Jean Behra. In 1959 stond hij eenmaal op de inschrijflijst van een Formule 1-race, in de Grand Prix van Monaco van dat jaar was hij reservecoureur voor het team Porsche. Alle Porsche-coureurs startten die race echter en Behra schreef zich hierna nooit meer in voor een Formule 1-race.

    • + 0
    • 11 sep 2015 - 12:16
  • Hey ik vier ook mijn verjaardag.

    • + 1
    • 11 sep 2015 - 13:11
    • Nou gefeliciteerd dan maar. Hou oud ben je vandaag geworden?

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 13:30
    • om hoe laat worden we verwacht?

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 13:31
    • Milo1981

      Posts: 131

      Raar dat dat bericht ook niet in de news feed staat....

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 13:41
  • Mojito

    Posts: 4.843

    Het niveau van deze site zakt inderdaad weer naar bedroevend niveau de laatste tijd.

    • + 1
    • 11 sep 2015 - 14:20
    • Gast

      Posts: 97

      Qua reacties inderdaad. Qua berichten lijkt het me prima. Hoe meer artikelen hoe beter!
      Eerder waren er soms maar een paar per dag. De laatste tijden zijn er echt veel artikelen. De één wat meer interessant en de ander zoals deze wat minder.
      Ik vind het top.

      • + 0
      • 11 sep 2015 - 17:24
  • floris

    Posts: 800

    F1 today, houdt toch es op met deze VIVA achtige journalistiek.
    Slaat nergens op.

    Oh, by the way, wat voor kleur onderbroek draagt Lewis Hamilton de volgende race ?

    • + 0
    • 12 sep 2015 - 19:36
  • hoogie35

    Posts: 707

    denken jullie nou echt dat het iemand maar een "rats ass" kan schelen wanneer een oud coureur jarig is? komop zeg.

    • + 0
    • 13 sep 2015 - 21:42

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar