Massa verwacht dat Williams vooraan kan strijden
- Gepubliceerd op 08 maa 2014 13:25
-
57
- Door: Jeroen Jonkers
"De auto gaf een geweldig gevoel vanaf de eerste keer dat ik ermee reed in Jerez," aldus Massa tegenover Autosport. "Ook hebben we flinke verbeteringen doorgevoerd tot en met de laatste test in Bahrein. De manier waarop het team werkte, hoe de auto zich gedroeg qua betrouwbaarheid, alles was positief."
"Het blijft lastig om te zeggen waar we staan en het is erg belangrijk dat je altijd met beide benen op de grond blijft staan. Ik ben echter uiteraard erg opgewonden dat alles zo goed verloopt voor ons, zodat we een goede start van het seizoen kunnen beleven. We beseffen uiteraard dat naast snelheid de eerste races ook de betrouwbaarheid erg belangrijk is," vervolgt Massa.
Ondanks de goede vorm van zijn Williams, verwacht Massa dat het team van Mercedes de favoriet is komend weekend in Australië: "Eerlijk gezegd, wanneer je me vraagt welk team voorop staat, dan denk ik dat het Mercedes is. We zullen zien, nu gaan we erachter komen wie er echt vooraan staat met iedereen op dezelfde hoeveelheid benzine en met nieuwe banden tijdens de kwalificatie."
"We zullen dan zien hoe we presteren ten opzichte van anderen. Het is echter niet alleen de snelheid, maar ook de betrouwbaarheid gaat een belangrijke rol spelen in het spelletje. Er zijn ook zoveel andere teams die zullen vechten. Misschien staat McLaren er wel, misschien Ferrari," aldus Massa.
"We weten niet waar Red Bull staat, omdat zij amper gereden hebben en ze altijd in de garage stonden, maar je moet ze niet vergeten. Zij weten hoe ze een goede auto moeten bouwen en wanneer zij hun problemen oplossen, staan ze er misschien wel weer. Mogelijk staan Red Bull of Lotus wel vooraan, iets wat niemand verwacht," besluit de Braziliaan.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.516 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (57)
Login om te reagerenPosts: 1.776
Williams gaat gewoon mee doen om de overwiningen! Wat betreft betrouwbaarheid staat Williams boven aan dus ik ben benieuwd of ze dit tijdens de race ook kunnen waar maken. Ik zou mijn geld op Williams inzetten iniedergeval.
Posts: 5.792
DE eerste race zullen ze misschien mee doen om de prijzen daarna zal afhangen of ze mee kunnen gaan met de grote teams ivm het doorontwikkelen ,Daar heeft Williams het de afgelopen jaren altijd de strijd verloren .Ze beginnen goed maar zakken vrij snel weer terug naar de middenmoot naar gelang het seizoen vorderde
Posts: 4.951
Ik mag het hopen en dat Massa daarmee al Massa-bashers te kakken zet!
Posts: 800
praat normaal, we wonen in Nederland, en spreken dus Nederlands.
Massa-bashers ???
Weet je niet wat anders te verzinnen.
En, heeft Massa bewezen een geboren kampioen te zijn ?
Posts: 4.805
Ik denk eerder dat Bottas Massa te kakken zal zetten.
Posts: 2.496
Ik heb eens naar Massa z'n cv gekeken. Hij heeft toch maar 30+ podia en 11 overwinningen op z'n naam in een aardig kleine tijd (ongeveer 3 seizoenen). Ik denk niet dat een matige coureur dat zo snel voor mekaar krijgt. Tenzij je een matige coureur in een RB zet. Ik vraag me wel eens af: Is Alonso de laatste jaren zo'n uitzonderlijke rijder of is Massa niet meer zo goed als hij was door dat ongeluk.
Posts: 4.805
@Warlord
Beide, denk ik. Het is een feit dat Massa na het ongeluk zichzelf niet meer is geweest. In ieder geval niet een heel seizoen lang. En Alonso is uitzonderlijk goed, daar gaat Kimi ook nog een harde dobber aan krijgen.
Maar Bottas gaat de verrassing van het seizoen worden, voorspel ik. Die reed in zijn debuutjaar al vrijwel foutloos en zeer consequent, maar dat viel niet zo op doordat die auto flut was. Als dat ding straks voorin meestrijdt zullen de ogen van de wereld snel op de Fin gericht zijn.
Posts: 414
@floris
We wonen in Nederland waar we nog altijd helemaal zelf mogen bepalen wat we zeggen zolang het fatsoenlijk blijft, als jij niet van het woord bashen houd dan raad ik je aan om geen forums meer te bezoeken want dat zou slecht zijn voor je bloeddruk.
En 2008 dan, vertel eens wat je van dat seizoen vind. Want als je niet erkent dat Massa tot de laatste paar meters om de titel mee heeft gestreden dan ben je wel een heel erge azijn...... en gewoon een pure Massa-basher.
Posts: 1.082
@Fduct...Amen!!
Posts: 5.887
Wat Fduct zegt.
Posts: 4.805
Bovendien is "bashen" sinds 2008 een Nederlands zelfstandig naamwoord. Dus als je iemand wilt verbeteren, doe het dan wel goed...
Posts: 333
Dat sommigen zich al druk maken om een simpel woord als 'bashen': nou, nou, nou, lekker tragisch. Ga dan inderdaad van fora af als zoiets al te veel is.
Posts: 2.137
@Rudi84:
Als 'bashen' een zelfstandig naamwoord is, waarom wordt het dan hier constant als werkwoord gebruikt? ;-)
Posts: 69
Er bestaat een grote kans dat ik of op de bbc of op internet ga kijken.Het is een schande dat je moet betalen om een F1 race te op tv wil zien.Ik ga echt never nooit betalen om een F1 race te kijken.No way. www.vipboxeu.co/
Posts: 2.195
Deze maand is sport1 (iig op UPC) gratis, dus kun je eventueel daar kijken de eerste races. Maar ik weet natuurlijk niet of jij dit tot je beschikking hebt. Verder zal ik ook BBC kijken, en de overige bij het duitse RTL dan maar.
Posts: 2.263
Bij Ziggo ook. Alleen moet je dan niet naar het zender van de maand kanaal (Dan krijg je een of ander paardenkanaal te zien) maar dan moet je naar het Sport1 select kanaal.
Posts: 506
Heb er nu al zin in om williams vooraan te zien rijden, Massa of Bottas maakt mij niet uit.
Lekker weer naar Olav Luisteren. :)
Posts: 4.843
Goddank wel zeg!
Die Ronald van Dam afgelopen seizoen was echt tenenkrommend slecht; heeft me zeker een jaar of wat van mijn leven gekost.
Posts: 3.984
Ach kom zeg, overdrijven is ook een vak.
Niemand is perfect en een commentator is bijzaak en kan een race niet spannender maken dan het is.
Ik weet nog in het Olav Mol tijdperk, kon hij ook haast niks goeds doen en neem het van mij aan dat Olav na een halve seizoen ook gebashed wordt ;-)
Posts: 2.496
Ongetwijfeld maakt Olav ook een boel fouten. Maar op 1 of andere manier vind ik zijn stem gewoon F1 schreeuwen. Daar komen nog de one-liners bij en ook veel meer emotie dan bij een Van Dam.
Martin Brundle (SKY) heeft op mij hetzelfde effect. Murray Walker niet zo, terwijl hij dan weer een held is voor de britten.
Posts: 2.223
@ AYRTONS
Nee, ben ik toch niet met je eens. Ik vind dat een commentator wel degelijk een verschil kan maken. Ik weet dat veel Nederlanders kritiek op Mol hebben -en dadelijk weer gaan krijgen- maar ik persoonlijk heb nog 100x liever Olav -die hier en daar fouten maakte, laten we gewoon eens afwachten of Olav op locatie zichzelf weer opnieuw uitgevonden heeft....?????- dan een Van Dam, die ook fouten maakt en daarbij -als ik zo plat mag zijn- een vreselijk zouteloze stem heeft, en die zich naar mijn mening ook nooit echt geinteresseerd heeft in Formule 1, althans, zo kwam het op mij over...- Ik weet niet meer exact welke GP het was maar ik kan me herinneren* dat Van Dam het een keer over de Bridgestone banden had en dat er daarna een shot kwam van Pirelli, VOL IN BEELD en dat hij zichzelf daarover NIET gecorrigeerd had...
* Nou weet ik als geen ander dat herinneringen en selectieve herinneringen een wereld van verschil bevatten maar ik ben er echt van overtuigd dat hij -een- keer die knoeperd van een fout heeft gemaakt... Mischien maak ik het in mijn herinnering groter dan het in werkelijkheid was, dat kan en als dat zo is maak ik daar mijn oprechte excuses voor, maar dat was echt de druppel voor mij.
Ik heb in 2013 overwogen een abonnement op Sport1 te nemen, maar ik wilde eerst bij een maat kijken, hoe Sport1 en Ronald van Dam het deden, en na de eerste Grand Prix wist ik het wel dat ik geen abonnement zou nemen. Niet op deze manier.
Mol, van Dam, al zouden ze allebei dezelfde hoeveelheid grove fouten maken, dan nog, liever Olav, vanwege zijn enthousiasme, dan van Dam
Posts: 506
Mol maakt veel fouten, maar brengt het zo veel enthousiaster dan van Dam.
Posts: 4.843
"maar ik persoonlijk heb nog 100x liever Olav -die hier en daar fouten maakte, laten we gewoon eens afwachten of Olav op locatie zichzelf weer opnieuw uitgevonden heeft....?????-"
Precies!
Een van de hoofdredenen waarom Olav de laatste jaren meer fouten maakte dan in vroeger dagen was dat hij NIET meer vanaf locatie kon werken, maar zijn werk vanuit een soort bezemkast moest doen.
Diezelfde handicap had Van Dam afgelopen seizoen, dus kun je die niet iedere fout aanrekenen; maar Van Dam blunderde maar al te vaak zó gigantisch... EN NOG ZAG HIJ HET ZELF NIET!
Het Bridgestone/Pirelli incident dat ScuderiaSjonno hier boven beschrijft is daar een prima voorbeeld van, maar ook herinner ik me dat Van Dam regelmatig geen idee bleek te hebben welke coureur/auto in beeld was. Sorry dat ik het zeg... maar een zichzelf respecterend sportverslaggever behoort dat soort kennis tot zijn basisrepertoire uit zijn hoofd te kennen. Okay... dat je in sommige shots een Mercedes en McLaren zou kunnen verwisselen alla... beide zilvergrijs, dus is nog overkomelijk. Maar als je zelfs een vol in beeld gebrachte Sauber voor McLaren weet uit te maken denk ik... NEE, dit kan niet!
Daarbij vond ik het persoonlijk zeer bezwaarlijk en mateloos irritant dat Van Dam echt iedere sessie van een GP exact hetzelfde lijstje leek af te werken aan wat hij zou kunnen vertellen. Echt VRESELIJK!
Posts: 4.805
Ik vind ze allebei tenenkrommend slecht en kan er maar niet bij dat ze in heel Nederland niet één bekwame F1-commentator kunnen vinden. Ik hoop dat ik het beeld van Sport1 kan combineren met het geluid van een Sky-stream, maar ik vrees dat je dan te veel vertraging op een van beide hebt.
Posts: 2.263
Maar inderdaad, zoals Sjonno al zegt, wellicht dat het op locatie weer vanouds wordt.
Posts: 9.505
OT: Interessante veiling voor ons F1 fans!
https://www.bva-auctions.com/auction/index/10143
Posts: 9.505
Test
Posts: 9.505
OT: mooie veiling voor f1 fans op bva-auctions.com
Posts: 9.505
OT: mooie veiling voor f1 fans op bva-auctions.
Posts: 9.505
Kan helaas geen rechtstreekse link plaatsen hier, dan slaat de filter op tilt ;)
Posts: 4.805
Met een paar spaties ertussen en niet die drie identieke letters ervoor lukt het wel ;)
Posts: 9.887
Waarom doen sommige Hollanders alsof ze berooft worden zodra er betaald moet worden voor het kijken van topsport op TV.
Al die cameramensen en andere TV-technici die zo'n race weekend dagen van 18 uur of langer maken om het voor ons zo mooi in beeld te krijgen mogen daar toch ook gewoon voor betaald krijgen!?
Belastingbetalende voor publieke omroep om eenvoudige sportregistraties te maken wil men niet, betalen PayTV al zeker niet, maar te veel reclame dat de race onderbreekt ook niet....
Als al die zeikers nou eens hun TV de deur uit doen en een kaartje kopen om naar de race te gaan..... Maar nee, het moet allemaal gratis en voor niks in hoge kwaliteit vanaf hun luie stoel te zien zijn.
Posts: 4.951
Tja, voor zover je het niet weet..... Iedere Nederlandse belastingbetaler betaalt voor de publieke omroep via de inkomstenbelasting, klaar. Maar in NL alles moet wijken voor stomvervelend voetbal en schaatsen, en dan is er geen geld meer voor andere sporten.
Posts: 9.887
Dat weet ik Gompie! Iedere Nederlander betaald € 6,- per maand aan belasting voor Ned. 1/2/3. Aan belasting is dat een schijntje vergeleken met andere landen in Europa en wat je er allemaal voor TV voor krijgt op Ned1/2/3. Wij staan daarmee op plek 24 in Europa, net achter Hongarije, net voor Albanië. In Duitsland en Engeland gaat er bijna het 10-voudige aan belasting pp naar publieke TV.
En nog een kleine aanvulling, die ECV wedstrijden zijn ook niet LIVE te zien, slechts een samenvatting.
Voor die € 6,= in de maand kan de publieke omroep dus helemaal geen live F1 beelden inkopen, ook al zou al het beschikbare belastinggeld voor publieke TV daar aan besteed worden.
Je zou eerder trots moeten zijn op de Nederlandse publieke omroep, hoe zij met zo'n laag budget zulke hoogwaardige TV weten te maken.
Het probleem zit m er in dat in Nederland veel mensen niet eens beseffen voor wat voor "prikkie" men hier TV kan kijken in vergelijking wat men in andere landen betaald.
Zelf heb ik familie in zowel Engeland en Spanje die allemaal naast hun belasting voor publieke TV ook nog payTV hebben voor sport en die hoor ik nooit klagen over hoe duur het is. Integendeel, die mensen hoor ik steeds zeggen dat ze het fantastisch vinden dat je iedere dag van de week op de 1e rij kan zitten bij zo veel topsport. En dat gewoon modale verdieners, alleen zij vinden het niet erg om "iets" te betalen voor iets waar ze veel plezier aan hebben in het leven.
Posts: 4.951
@MAXIMO: Hoogwaardige TV van de publieke omroep? Baggerprogramma's net als de commerciëlen, maar smaken verschillen gelukkig. Neemt niet weg dat ik het vertik om voor commerciële sport te moeten betalen. En wat men er in het buitenland van vindt interesseert mij niet. Ik heb geld genoeg om alle betaalzenders te kunnen 'invliegen', maar ik weiger uit principe te betalen voor iets wat niks anders is dan één groot reclamespektakel. En blijkbaar zijn er genoeg NLers die er net zo over denken...
Posts: 69
@ GOMPIE En zo denk ik er ook over.Waarom kon het vroeger wel maar nu niet?Bekijk het maar, ik weiger gewoon om te betalen om een race te zien.Het is trouwens gratis te zien via internet en met nog goed commentaar ook.Canal+ kan me rug op.
Posts: 3.984
@scuderuisjonno,
Iid wie maakt geen fouten en verspreekt zich in de hitte van de strijd.
Als maar beter weet toch. Als F1 fanaat.
Als hij brdgestone ipv pirelli zegt, nou en, ik luister daar doorheen, ik weet toch als f1 "kenner" dat het pirelli is.
Je last je race toch niet doior zulke versprekingetjes verpesten of irriteren?
Het is m.i. Geen grove verspreking, het zegt toch niet dat sutil van de mannenliefde is of zoiets of nico van de plas en poepsex is.
Posts: 7.320
Hm, ik moet toch bekennen dat ik erover struikel als de commentator te veel versprekingen maakt. Ik heb v Dam slechts minimaal meegemaakt, maar ik ken hem wel in die rol en Mol ..tja...Olav Mol zijn stem was voor mij altijd onderdeel vd F1 beleving, maar als ik dan zijn laatste jaren neem of ik spoel even terug naar eind jaren negentig, dan hoor je in zijn stem ook de verzadigingnu en de passie toen. Hij wauwelde de laatste jaren verhaaltjes aan 1 stuk door en hield zich voor mijn smaak te weinig bezig met wat de kijker op dat moment op tv ziet. En hij zat steeds vaker fout! Als kijker heb je 'recht' om meer te eisen vind ik. Hij haalde zijn eigen niveau v weleer niet meer. Verder gun ik Olav wel een 'opbloeiing', als dat correct Nederlands is. Ikzelf ben veroordeeld tot BBC/duitse RTL... En das voor mij een goed alternatief, met vooral prachtige voorbeschouwingen. Ik mis de Nederlandse uitzending minder dan ik had gedacht.
Posts: 537
Ik zat gister op Sky Sports F1 om 10 uur nog even de GP van Brazillie 2008 na te kijken. Man man man, wat gun ik het Felipe dit jaar enorm!
Posts: 2.496
Als/wanneer Massa weer in de positie komt om een podium of overwinning te scoren, ben ik blij dat hij niet meer aan de kant hoeft voor Alonso. Kan hij eindelijk weer wat meer voor eigen geluk rijden.
Posts: 10.071
Roberto Dalla van Magnetti Marelli, tegen Gazetta dello Sport:" er is in Melbourne zelfs een kans dat niemand de finish haalt."
@F1today,
goede zet dat de profielen weer terug zijn, en zeker dat je de laatstgeplaatste reacties weer kunt zien, hele goede zet zelfs.
Posts: 506
Als dat zo is en het met oververhitting te maken heeft zou Caterham weleens een kans kunnen maken, die hebben zulke grote sidepods.
Posts: 7.033
Die kans is er toch altijd? :-) Even zonder dollen. Tijdens de testweken hebben met name de Mercedes en Ferrari aangedreven teams bewezen dat ze in staat zijn om een volledige raceafstand af te leggen, dus waarom zou dat in Melbourne opeens niemand lukken? Ik geloof in veel uitvallers, maar zeker niet iedereen.
Posts: 2.496
In het ergste geval kan dat natuurlijk. Ik ben benieuwd hoeveel last ze nu gaan hebben met de vuile lucht van een ander. Voorheen was het al slecht voor de koeling maar nu zit het op dat gebied al helemaal op de limiet. RBR is daarvan het grootste voorbeeld. Safety cars en regen zodat de race langer duurt lijkt mij ook niet bevordelijk. En ik denk dat een groot aantal nauwelijks aan de vrije trainingen en misschien ook wel de kwalificatie toekomt.
Posts: 2.496
@l hamilton
In zo'n test rij je alleen, niet in treintjes, je hebt geen gevechten etc. In een race word alles meer op de proef gesteld dan in een test. Merc, Williams bijv. hebben wel de grootste kans om te finishen. Verder van voren starten gaat denk ik ook HEEL veel schelen.
Posts: 2.496
@ Monza
Leuk zo'n profiel, blijkbaar ben ik een vrouw geboren in op 30 november in het jaar 1.
Wel een goede zet inderdaad (geen sarcasme).
Posts: 7.033
Daar heb je absoluut gelijk in Warlord. En ik denk ook dat vooraan starten veel voordeel heeft. Die Renault aangedreven teams zijn al gevoelig voor onvoldoende koeling en als ze dan op de limiet gaan rijden achter verkeer, dan geloof ik ook zeker wel dat dat fataal kan zijn. Maar ik verwacht dat de Mercedes en Ferrari aangedreven teams daar al wel tegen moeten kunnen.
Posts: 10.071
@L.Hamilton,
Dat klopt, maar we hebben ook gezien dat het kleinste probleem je uren aan de kant kan houden.
Dalla is van mening dat vooral de complexe electronica, waar nog lang niet alle kinderziektes uit zijn, voor een ongekend hoog aantal uitvallers kan zorgen, en betiteld de korte testtijd met zo'n enorme regelwijziging als een mission impossible voor de teams.
Posts: 7.033
Ja dat is zo Monza. Dat zal de voorlopig ook nog wel even de tijd nodig hebben voordat alle kinderziektes eruit zijn. Heb echt zin in Melbourne. Wil nou wel eens zien hoe het er echt allemaal voor staat. Genoeg gespeculeerd!
Posts: 7.320
Misschien klink ik nu enigszins als ramptoerist, maar dat zou memorabel zijn! Ik wil het wel eens zien, als alleen Kobayashi nog rondrijdt en dat ie dan ook langzaamaan steeds meer begint te roken totdat ie vlam vat en hij m aan de kant moet zetten en dat er dan niemand over is!
alles voor een anekdote wat mij betreft!
Posts: 105
Je geld op williams inzetten.?
Zou ik in deze situatie eerder op mercedes zetten.
Maar het is zeker een goede kandidaat dit jaar.
Ben ook beniewd naar valteri bottas.
Posts: 7.033
Er is blijkbaar een update gekomen op de site. Al mijn comments komen er opeens in 1x door! En je kunt de profielen zien van alle leden. Goed bezig F1today!
Posts: 173
''En je kunt de profielen zien van alle leden.''
Ja kunt ''wat'' zien,maar hoe betrouwbaar is het werkelijk.
Posts: 5.887
Helemaal mee eens Kevin ;)
Posts: 18.535
Vind Massa een echte superkerel.. Maar als hij nou dit jaar wint, dan weet je natuurlijk ook wel onmiddellijk dat het aan de wagen ligt en kan je je alleen maar afvragen wat andere, betere rijders met diezelfde wagen zouden kunnen. Maar ik gun het hem stiekem wel.
Posts: 931
Felipe Massa maakt een goede kans om wedstrijden te winnen. Hij kan zich nu volledig concentreren en moet/hoef zijn maat niet te ondersteunen. Dat geeft rust en zelfverzekerdheid.
Posts: 1.152
Het zou zo mooi zijn!
Ik gun het Massa en Williams van harte om een race te winnen, en wie weet zelfs een tijd lang vooraan mee te doen.
Sterker nog: doe een Brawn 2009!! Go Massa!