user icon

Juncadella haalt verhalen over Williams onderuit

  • Gepubliceerd op 24 okt 2013 08:24
  • comments 28
  • Door: Rob Veenstra
Daniel Juncadella zwakt de geruchten dat hij een van de kanshebbers is voor een stoeltje bij Williams voor 2014 af. De 22-jarige Spanjaard zou door zijn connectie met Mercedes, de nieuwe motorleverancier van de Britse renstal, en de link met de Kazachstanen en Astana een optie zijn voor Williams. Maar dat is niet aan de orde.

Juncadella verklaarde tegenover Speed Week: "Er is veel geschreven over Williams en mij in de Spaanse media, maar het klopt niet. Als ik twintig miljoen euro te bieden had, dan zou ik Formule 1 kunnen rijden, maar dat heeft in mijn ogen geen zin. Ik wil in een kampioenschap actief zijn waarin mijn talent en resultaten de doorslag geven. Dat is het geval in de DTM. Ik wil ook races winnen en voor de titel gaan. Dus hoewel de Formule 1 altijd het ultieme doel zal blijven, voor de nabije toekomst ben ik met mijn gedachten alleen maar bij de DTM."

Reacties (28)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Zal ik het zeggen of niet?

    ......

    (Vul zelf maar in ;-))

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 09:02
    • masf1

      Posts: 7.051

      GIEDO V/D GARDE

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 09:17
    • jacky

      Posts: 3.224

      giedooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 09:23
    • Massaaa

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 09:33
    • Frijns

      Posts: 2.564

      Boekhoorn!

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 09:37
    • jacky

      Posts: 3.224

      @frijns was dat een grapje van je gister over die jongen uit limburg die dit weekend aanwezig is in india?verklaar je nader.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 09:40
  • Insider

    Posts: 229

    Er zijn hardnekkige geruchten in Brazilië dat Massa bij Williams Maldonado zal vervangen. PDVSA koopt het sponsorcontract namelijk af. Ondertussen betekent dit dat VDG alleen Bottas zou kunnen vervangen, wat mogelijk lastig zou kunnen worden aangezien Williams hem al jaren steunt.

    Het lijkt er dus op dat het bovenstaande enthousiasme/optimisme over VDG ietwat voorbarig is...

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 10:03
    • jacky

      Posts: 3.224

      dat klopt helemaal hoe je het hier hebt beschreven heb dat stuk ook gelezen.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:12
    • masf1

      Posts: 7.051

      Zou niet weten waarom niet,Zie massa eerder naar sauber gaan,Ferrari connectie,ervaring,en misschien wat sponsors

      Mocht PDVSA geen geld meer geven,is het gewoon exit Maldonado!!!

      Als Boekhoorn die aandelen koopt,dan is het om VDG in de Williams te krijgen

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:15
    • Insider

      Posts: 229

      @MASF1: je hebt mijn post volgens mij niet helemaal gelezen/begrepen.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:17
    • jacky

      Posts: 3.224

      @masf1 massa zou ook nog eens 6 miljoen meenemen.hulk blijft waarschijnlijk bij sauber.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:21
    • jacky

      Posts: 3.224

      en ecclestone zal ook nog wel een goed woordje doen voor massa,belangen tellen hier ook mee.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:24
    • masf1

      Posts: 7.051

      Als massa blijft,is het bij sauber

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:31
    • Insider

      Posts: 229

      Wel masf1, daar ga ik je aan herinneren wanneer het tegendeel bekend wordt gemaakt :-).

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 11:38
    • Your-Dee

      Posts: 247

      De reden dat Bottas daar zit luistert naar de naam van Toto Wolff. Wolff doet/deed het managemnt van Valteri Bottas en is door middel van een aandelenpakket verbonden aan Williams. Het is geen geheim dat Wolff dat aandelenpakket van de hand wil doen om de schijn der partijdigheid tegen te gaan. Dat Boekhoorn een gegadigde is om dit aandelenpakket over te nemen is ook geen geheim. Hoewel ik Boekhoorn dit aandelenpakket uiteindelijk niet over zie nemen (Boekhoorn investeert alleen als hij ook zijn eigen koers kan varen en dat laat Williams niet gebeuren. Boekhoorn is zo vermogend omdat hij zelf aan de touwtjes trekt bij al zijn ondernemingen/deelnemingen. Die gaat echt geen 40 miljoen plus neerleggen om van de zijlijn toe te gaan zitten kijken) gaat Wolff deze aandelen vroeg of laat van de hand doen en dan is er niets of niemand die zich keihard gaat maken voor Bottas...

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 15:37
  • RS

    Posts: 6

    Massa zou een contract hebben getekend voor 5 jaar bij Williams.

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 10:32
    • masf1

      Posts: 7.051

      ohhh,niet eens voor 10jaar

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 10:33
  • Frijns

    Posts: 2.564

    Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat Massa een contract met Williams heeft getekend. Het nieuws zal komend weekend bekendgemaakt worden, vermoedelijk na de race.

    Verder is de kans groot dat Maldonado naar Lotus verkast en Hulkenberg bij Sauber blijft.

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 10:56
    • jacky

      Posts: 3.224

      dan blijft alleen fi nog over vul de stoeltjes zelf maar in.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 11:02
    • Ik sluit me bij Frijns aan. Het klinkt misschien stom, maar Massa volgt nu ook Williams op Twitter. Waarom zou hij dit nu net doen?

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 11:17
    • masf1

      Posts: 7.051

      @frijns

      zonder geld gaat maldnado gewoon naar huis toe?en met geld zie ik hem ook niet bij lotus komen

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 12:55
    • jacky

      Posts: 3.224

      massa heeft voor vijf jaar getekend bij williams er is een afkoopsom betaald voor maldonado zodat hij voor een ander team kan uitkomen lotus fi sauber worden genoemd.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 13:22
    • masf1

      Posts: 7.051

      Tuurlijk jacky,en zeker voor 5 jaar?geloof je hetzelf 5 jaar Massa dat trekt niemand

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 13:29
    • jacky

      Posts: 3.224

      @masf1 5 jaar of 2 jaar hij gaat wel naar williams.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 13:31
  • RS

    Posts: 6

    Wie de beste alle tijden is zullen we nooitt weten. Wie de beste nu is ook niet.

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 11:06
    • RS

      Posts: 6

      Zat in de verkeerde topic.

      • + 0
      • 24 okt 2013 - 11:25
  • amgbenz

    Posts: 272

    Massa heeft al ge tekent.en maldonado exit f1.bottas blijft.onder hoede van hakinnen connectie Mercedes.dus .

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 11:18
  • Smukkie

    Posts: 131

    Maldonado heeft geen toegevoegde waarde, de poen van PVDSA wel.
    Wanneer dat stopt is het exit Pastor.
    Ik zou de Hulk graag bij Lotus zien, qua prestaties een stuk minder wisselvallig van b.v. Sauber, Force India of Williams.
    Massa heeft zijn beste tijd gehad, tijd voor vers bloed die goed kunnen sturen. Mocht Massa blijven, hoop ik dat Bottas te licht bewogen wordt, is een beetje kleurloos gebleken. Persoonlijk gun ik Giedo van der Garde wel een stoel bij Williams. Als hij daar niet kan stralen is het in 2015 exit F1. Wellicht is er bij FI of Williams een plekje voor Robin Frijns als vrijdagrijder/testcoureur, goeie rijder, maar moet leren zijn commentaar voor zich te houden. Red Bull openlijk bekritiseren heeft hem geen goed gedaan, kijk waar Robin nu staat...

    • + 0
    • 24 okt 2013 - 12:08

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar