user icon

Video: Hamilton wint weddenschap en geeft rechterhand een nat pak

  • Gepubliceerd op 21 jun 2022 09:09
  • comments 32
  • Door: Bob Plaizier

Lewis Hamilton reed afgelopen voor het eerst sinds de Grand Prix van Bahrein weer naar het podium. De Britse zevenvoudig wereldkampioen reed naar de derde plaats en was als een kind zo blij. Hamilton is niet bepaald bezig met een sterk seizoen en de derde plaats kwam dan ook als geroepen.

Ook bij Hamiltons team Mercedes was men zeer in hun nopjes. Aangezien het circuit Gilles Villeneuve opeen kunstmatig eiland in de Saint Lawrence-rivier ligt besloot Hamiltons rechterhand Angela Cullen een weddenschap af te sluiten. Als de Brit een podium zou scoren, dan zou Cullen de Saint Lawrence inspringen. Ze hield voor en Hamilton mocht het laatste zetje geven.

Numnum

Posts: 4.193

Ze laat em Veel moeite doen voor een wet t-shirt spelletje.
Wel een topvrouw, dat wel. Ze Heeft zo stiekem op de achtergrond en in het verleden al best serieuze (sport)prestaties geleverd.
Kan ik nog een puntje aan zuigen.

  • 3
  • 21 jun 2022 - 09:12

Reacties (32)

Login om te reageren
  • Numnum

    Posts: 4.193

    Ze laat em Veel moeite doen voor een wet t-shirt spelletje.
    Wel een topvrouw, dat wel. Ze Heeft zo stiekem op de achtergrond en in het verleden al best serieuze (sport)prestaties geleverd.
    Kan ik nog een puntje aan zuigen.

    • + 3
    • 21 jun 2022 - 09:12
    • Sportief is ze zeker, maar behalve hockey spelen op een hoog niveau heeft ze vooral ANDEREN geholpen met hun sportieve resultaten. Zo heeft ze als fysio bijgedragen aan Olympische Medailles en Lewis’ zijn Kampioenschappen.

      Angela Cullen is een Nieuw-Zeelandse fysiotherapeut en voormalig hockeyster. Sinds 2015 werkt ze voor Hintsa Performance en is ze verbonden aan het Mercedes-AMG Petronas F1 Team. Ze is vooral bekend als de fysiotherapeut en vertrouwelinge van zevenvoudig Formule 1-wereldkampioen Lewis Hamilton.

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 10:18
    • "Ze Heeft" is ze net zo heilig als Lewis?

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 13:56
    • Numnum

      Posts: 4.193

      Scherp @Modest.
      Ik had em ook al gespot, echter ontbreekt er hier een fatsoenlijke edit-knop.
      Jammer...

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 18:47
  • Ouw, kop hem er maar in :P

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 09:13
    • Ouw is vast sjagerijnig dat hij haar knoppen niet kan zien.

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 09:44
    • Ja, wat moet ik zeggen Roy, je doet net of ik 'n viezerik ben, of ik hier weleens vieze praat doe.

      • + 2
      • 21 jun 2022 - 10:49
    • snailer

      Posts: 9.033

      Ik hoor eigenlijk alleen gezonde praat van Ouw.

      • + 1
      • 21 jun 2022 - 10:53
    • No pokies? He, jammer.

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 12:49
    • Heeft hij alleen voor zijn rechterhand een pak in zijn kledinglijn? Iemand?
      Of is het slecht vertaald en gaat het om een normale racehandschoen?

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 14:08
  • Ik was er achteraan gesprongen.

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 09:19
  • je ziet zo al de waterstofperoxide uit Angela's haar stromen, schadelijk voor het milieu dit Lewis!

    • + 2
    • 21 jun 2022 - 09:24
    • Schandalig, al die bruinvissen in de Saint Lawrence zijn er door naar de haaien gegaan.

      • + 1
      • 21 jun 2022 - 09:47
    • de buinvissen zijn spontaan bleekvissen geworden, dus dat probleem is door Angela getackeld

      • + 2
      • 21 jun 2022 - 09:58
  • Bij Mercedes haalt men de gekste dingen uit om Lewis nog gemotiveerd te krijgen... ;) [KNIPOOG!]

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 09:30
    • nr 76

      Posts: 3.489

      Heb je wat in je oog zitten Larry? Of zit je naar Helmut te sneren omdat hij knipogen lastig vindt?

      • + 2
      • 21 jun 2022 - 09:37
    • Hé @Larry,

      je schreef mij laatst dat je nooit een knipoog achter een grapje plaatste en dat ook voortaan niet ging doen.
      Waarom nu dan ineens wèl en zelfs in HOOFDLETTERS?! 😉

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 11:34
    • @Pietje, ik denk dat er iets anders aan de (rechter) 'hand' van hem is, dat je zo lang moet wachten op antwoord. :S

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 13:58
    • Heb ik dat geschreven? Kan ik me niet meer herinneren @Pietje, maar dat wil niks zeggen. Vergeet soms wel eens wat. Haha...
      Ben het in ieder geval wel met mezelf eens, was er waarschijnlijk vanochtend niet helemaal bij met m'n kop want als ik m'n post nu teruglees is het compleet helder dat het als (een poging tot) een grap bedoelt is.

      Excuses, ga proberen zulke megablunders niet meer te maken. Lol...

      * hoofd

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 13:59
    • Haha @Modest, was al aan het typen... [GEEN KNIPOOG!!!]

      • + 1
      • 21 jun 2022 - 14:01
    • * bedoelD

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 14:02
    • @Larry , je bent een lief kind ;)

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 14:29
    • @Modest,

      Als een kind echt niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen.
      Ja, akkoord, je kunt natuurlijk moeilijk zeggen: "Wat is dát een lelijk kind!"
      Dat kan niet. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik:
      "Het is een lief kind".
      Onze buren, bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook
      heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien".

      -Herman Finkers-

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 15:22
    • Een tante zei ook tegen mij als baby dat ik een lief kind was. Toen ze me ff later in haar armen nam heb ik haar heel lief helemaal onder gekotst...

      -Larry Perkins-

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 15:40
    • Lol @Pietje ja.. ik zei dat ook met opzet, want dat zei ik eerder al(eergister?).
      Man, toen Finkers daar toen mee kwam, dat werd zo vaak gebruikt. Gewoon grappigh.

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 18:02
  • John6

    Posts: 6.563

    Ferrari en Red Bull zullen zonder SC, MB wel even op een seconden of 30 zetten, weten die ook weer waar ze staan in hun thuis GP.

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 09:38
  • nr 76

    Posts: 3.489

    Dus als Hamilton op het podium komt wordt Angela nat?

    • + 3
    • 21 jun 2022 - 09:38
    • John6

      Posts: 6.563

      Dan stond ze dus al een tijdje droog..

      • + 2
      • 21 jun 2022 - 10:33
  • Zit onder dat gortdroge kapseltje van mevrouw nu een tattoo?

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 12:27
  • " Ze hield voor en Hamilton mocht het laatste zetje geven." ehm, wat!? Ze hield wat voor?

    • + 0
    • 21 jun 2022 - 13:55
    • Haar zwemdiploma...

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 14:03
    • Ooooooh, kreeg ik niet voor elkaar of tussen de regels te lezen.
      B.o.b. alszijnde zijn nick-name, lijkt mij niet echt zijn dagen, weken, te hebben.

      • + 0
      • 21 jun 2022 - 14:27

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    16:00 - 18:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    16:00 - 18:00

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    16:00 - 18:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    16:00 - 18:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.757
  • Podiums 114
  • Grand Prix 149
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (37)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
Bekijk volledige kalender
show sidebar