user icon

Verstappen grapt met gamende Hamilton: "Heb je daar ook porpoising?"

  • Gepubliceerd op 18 jun 2022 07:34
  • comments 32
  • Door: Bob Plaizier

Tijdens de gebruikelijke persconferentie op de Canadese vrijdagochtend schoven Max Verstappen en Lewis Hamilton gezamenlijk aan. De twee coureurs vochten afgelopen seizoen een intens titelduel uit maar dit jaar is alles anders. Verstappen strijdt wederom om de wereldtitel terwijl Hamilton worstelt met zijn Mercedes.

Ondanks de tegenvallende resultaten en de problemen met porpoising vermaakt Hamilton zich opperbest. Bij zijn aankomst in Canada besloot de Brit de spelcomputer erbij te pakken en wat retrogames te spelen. Hamilton plaatste beelden van zijn bezigheden op de sociale media en daarop was te zien dat hij klassieke Formule 1-games zat te spelen.

Tijdens de persconferentie werd Hamilton gevraagd naar zijn nieuwe hobby en Verstappen kon zich niet meer inhouden. De Nederlander besloot Hamilton een vraag te stellen: "Heb je daarbij ook last van porpoising?" Hamilton toonde zich sportief en kon hartelijk lachen om het grapje: "Nee, geen porpoising nee!" 

Rimmer

Posts: 10.001

Gamen is toch niet zo kinderachtig?

  • 23
  • 18 jun 2022 - 07:57

Reacties (32)

Login om te reageren
  • rafael

    Posts: 2.432

    Heb je daarbij ook last van porpoising?" Hamilton toonde zich sportief en kon hartelijk lachen om het grapje: "Nee, geen porpoising nee!"

    Hier zie het verchil tussen een kinderachtig en een volwassen persoon!!

    Rafaël

    • + 10
    • 18 jun 2022 - 07:36
    • Rimmer

      Posts: 10.001

      Gamen is toch niet zo kinderachtig?

      • + 23
      • 18 jun 2022 - 07:57
    • beerkuh

      Posts: 2.933

      Tja ik snap ook niet waarom iemand kinderachtig is omdat hij gamed ! Het maakt toch niks uit hoe oud iemand is?!

      • + 11
      • 18 jun 2022 - 08:14
    • Alonso-Hamilton (2-6)

      • + 6
      • 18 jun 2022 - 08:18
    • Rimmer

      Posts: 10.001

      Makkelijk wel Beerkuh.
      Omdat Lewis achterin de 30 is mag hij van Rafaël niet meer op een spelcomputer spelen. Zelfs niet als dat een game uit zijn jeugd is.
      Pure onzin. Laat Lewis gewoon met rust Rafael. Beetje respect zou je sieren voor een 7-voudig kampioen. Typische Max-lover. Triest.

      • + 21
      • 18 jun 2022 - 08:35
    • 8voudig @rimmer

      • + 1
      • 18 jun 2022 - 09:27
    • chipmunck

      Posts: 58

      @freek Willem, en toen werd je wakker. Blijf dromen jongen.

      • + 1
      • 18 jun 2022 - 11:36
    • chipmunck

      Posts: 58

      @rimmer. Helemaal met je eens. Wel een RB fan. Sorry 😁

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 11:37
    • JV

      Posts: 2.383

      Hamilton zei wel dat hij krimpt door het porpoising dus nog even en hij heeft de maat van een kind.

      Dat krimpen heeft ook weer een voordeel want dan moet hij op een kussentje rijden en dan voelt hij dat gehobbel ook weer minder.

      • + 3
      • 18 jun 2022 - 11:46
    • @chip, gaat er niet om wat ik droom. Maar wat Rafael droomt. Bij mij waren het er gewoon 7. 😉

      • + 0
      • 19 jun 2022 - 00:35
    • chipmunck

      Posts: 58

      @freek. Prima maar je reactie op rimmer geeft toch een heel ander beeld.

      • + 0
      • 19 jun 2022 - 16:18
    • @chip, was juist zo bedoeld omdat 'naar io vermoed' dat Rafael cindt dat Lewis 8voudig kamoioen is. En dus daar dan ook voor 8 titels respect zou moeten hebben. Maar wellicht had ik er een smiley bik moeten zetten 😉

      • + 0
      • 19 jun 2022 - 18:06
  • Staat er nou op het scherm: exit, no, Ves? Hij komt ook overal Max tegen

    • + 3
    • 18 jun 2022 - 07:47
  • Heb wel het gevoel dat de strijdbijl tussen die twee inmiddels is begraven.

    • + 0
    • 18 jun 2022 - 07:51
    • d@nny

      Posts: 2.991

      Denk dat het vrij snel gebeurt is en dat die strijd vooral op de verschillende internet sites is mbt de “fans”

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 10:32
    • SEN1

      Posts: 1.868

      Je moet voor de grap eens op twitter kijken, bij de reacties op artikelen over Max Verstappen. Nog genoeg fanboys die het verdriet van 2021 niet verwerkt krijgen :)

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 12:18
    • @SEN1

      Ja dat kan best zijn. Vraag is alleen in hoeverre is het serieus.

      Ik heb een goede vriend die is Hamilton fan vanaf het eerste uur. (Ik weet het, niemand is perfect.) ik zelf ben Vettel fan vanaf het eerste uur. (Ook hierbij, niemand is perfect)

      Ook wij maken grappen over elkaars rijders enzo. Gewoon maten onder elkaar.

      Echter toen Vettel de titels won, kreeg ik altijd een felicitatie van hem als een van de eerste en ook andersom.

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 16:46
  • Hij speelt het spel met de automatische versnelling…amateur, met echte skills pak je de 7 versnellingen variant, ga je ook nog veel harder.

    Ook denk ik dat ie beter het circuit van Canada had kunnen kiezen om te oefenen, had zelfs met regen gekund.

    Mooi spel, toch een mede oorzaak dat ik de brugklas heb verknald 💪

    • + 5
    • 18 jun 2022 - 07:59
    • "@Verknald talent" dus...

      • + 5
      • 18 jun 2022 - 09:05
    • Toen zeker wel, heeft best wat extra tijd en moeite gekost om dat te repareren.

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 12:47
  • BREAKING (soon):

    Hamilton producent F1-game "Porpoising Through Copse"

    • + 1
    • 18 jun 2022 - 09:13
    • Sander

      Posts: 249

      With Hammie the Tortoise

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 10:26
    • JV

      Posts: 2.383

      Hammie the turtle :)

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 11:54
    • Ja, of een Frogger-remake, die hopte ook altijd zo leuk over de weg

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 14:43
  • SEGA Genesis:...met het spel Ecco the porpoise. dikke sim game..:-)

    • + 0
    • 18 jun 2022 - 09:39
    • XaoRalas

      Posts: 496

      Sega Megadrive voor ons.

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 14:33
  • Pepe

    Posts: 424

    Toen gamen nog leuk was!

    • + 0
    • 18 jun 2022 - 11:16
  • FGRacing

    Posts: 575

    Nu maakt hij nog grapjes, maar als mercedes er straks weer voorbij is is het weer mopperen.

    • + 0
    • 18 jun 2022 - 12:25
    • ThisGuy

      Posts: 885

      Mopperen doet ie al, daar heeft ie Mercedes niet voor nodig.
      Grote kampioenen mopperen omdat er altijd wel iets aan schort.

      • + 1
      • 18 jun 2022 - 13:23
    • Max mopperkont...

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 13:25
    • Elke GP opent Max zijn moppertrommel en vertelt dan een originele mopper...

      • + 1
      • 18 jun 2022 - 13:41
    • Begeleid door 'De Mopperkonten' uit het orkest. Met de hoofd-mopperkont, de grote grijze mopperkont en de papjes-mopperkont.

      • + 0
      • 18 jun 2022 - 14:50

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.816
  • Podiums 70
  • Grand Prix 154
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
Bekijk volledige kalender
show sidebar