user icon

Video: Verstappen viert overwinning op Moederdag met zijn moeder

  • Gepubliceerd op 10 mei 2022 15:29
  • comments 23
  • Door: Bob Plaizier

Max Verstappen won de Grand Prix van Miami afgelopen weekend op een redelijk overtuigende wijze. Hij deed dit op een bijzondere dag, het was namelijk Moederdag. In Miami Gardens was zijn moeder Sophie Kumpen dan ook aanwezig om haar zoon aan te moedigen, vader Jos ontbrak aangezien hij een rally moest rijden in België.

Na afloop van zijn succesvolle race vierde Verstappen een klein feestje met zijn team alvorens hij vertrok naar het bijzondere podium. Maar op Moederdag vergat hij ook zijn moeder en zijn vriendin Kelly Piquet niet. Hij dook dan ook niet alleen zijn team in de armen, maar ook zijn geliefden. 

Jane

Posts: 808

@Pietje Bell. Nee Jos is het goede voorbeeld wat relaties betreft. Wat is het 5 kinderen bij 4 verschillende vrouwen. Hij zal wel jaloers zijn. Het eeuwige afzeiken van haar is gewoon sneu. We kennen haar allemaal niet, het enige wat ik zie is dat sinds Max bij haar is hij een stuk relaxter is.

  • 3
  • 10 mei 2022 - 17:42

Reacties (23)

Login om te reageren
  • Mensen met een greintje fatsoen in hun donder geven hun moeder een mooie bos bloemen met moederdag, maar Max niet hoor, komt gewoon met lege handen aan

    • + 2
    • 10 mei 2022 - 15:32
    • Max is gewoon 'n knuppel tegenover zijn moeder, tis goed dat hij niet bij de plantsoenen dienst werkt, anders zou hij nog 'n bosje verlept onkruid aanbieden...

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 16:31
    • Max werd in een interview gevraagt of de aanwezigheid van moeders te maken had met moederdag waarop Max verbaast aangaf dat hij daar nog geen seconde over had nagedacht omdat daar helemaal niet bij stil had gestaan.
      Het was dus puur toeval.

      B.O.P. heeft dus weer eens een sterk staaltje onzin uit zijn duim gezogen.

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 16:56
    • Jane

      Posts: 808

      @Pietje Bell. Nee Jos is het goede voorbeeld wat relaties betreft. Wat is het 5 kinderen bij 4 verschillende vrouwen. Hij zal wel jaloers zijn. Het eeuwige afzeiken van haar is gewoon sneu. We kennen haar allemaal niet, het enige wat ik zie is dat sinds Max bij haar is hij een stuk relaxter is.

      • + 3
      • 10 mei 2022 - 17:42
    • snailer

      Posts: 9.699

      Mis ik iets? Pietje Bell zit helemaal niet in dit draadje?

      Overigens. Max was behoorlijk emotioneel op het podium. Zou dat komen omdat zijn mama er bij was?

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 23:04
  • Ja leuk, maar het wordt tijd dat hij die kelly even zwanger gaat maken, want over een jaar of 16 hebben we wel weer een nieuwe nodig. en Jos kan dan ook weer aan de slag. de genen zijn in het voordeel. we kunnen niet meer aankomen met de Aalbers natuurlijk.

    • + 0
    • 10 mei 2022 - 15:34
    • Kelly is geen blijvertje, ik geef het een paar maanden voor ze de volgende F1 coureur weer gaat afwerken

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 15:36
    • Jane

      Posts: 808

      @Jimmy, Jij bent als maagd met een maagdelijke bruid/gom getrouwd natuurlijk. Geen andere relaties gehad.

      • + 2
      • 10 mei 2022 - 15:41
    • Ik zou er even mee wachten idd. Misschien komt Kelly wel uit een racefamilie maar ze is zelf geen coureur. Als je een opvolger wil met net zoveel talent als Mac zelf kun je het beste twee kinderen nemen ( zie Adri vd Poel die zijn genen in Matthieu verder ziet leven terwijl broer David de wat luieren inslag van de Poulidor clan meekreeg)

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 16:20
    • Daar gaat het niet zo om @Jane, volgens de roddelpers flirt Kelly met alles wat los en vast zit en hebben ze alleen maar ruzie de laatste tijd.

      • + 1
      • 10 mei 2022 - 16:23
    • Jane

      Posts: 808

      @Patrick, daarom heet het ook de roddelpers. Kelly ligt sinds ze bij Max is onder vuur, tot bedreigingen aan toe. Het feit dat ze nog bij Max is en niet al 10 x de kuierlatten heeft genomen zegt meer dan de roddelpers. Voor het geld hoeft ze het niet te doen.

      • + 2
      • 10 mei 2022 - 16:28
    • Van wie is die kleine van Kel eigenlijk?

      Die is volgens mij niet van een coureur...?

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 16:57
    • Jane

      Posts: 808

      @Evert Ha ha Penelopy is een dochter van Kvyat

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 17:01
    • @Jane,
      Ja toch?
      Ik twijfelde daar serieus aan.
      Bedankt voor je bevestiging.
      Ik had het dus fout.

      • + 1
      • 10 mei 2022 - 17:10
    • Sander

      Posts: 249

      Max en Beitske dan maar?

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 17:12
    • Sander
      Max wil er natuurlijk dan wel op vooruit gaan, en niet een kilometer achteruit...

      • + 1
      • 10 mei 2022 - 17:26
    • Ze hebben die W-Series natuurlijk niet voor niets in het voorprogramma van F1 gezet.

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 17:26
    • Sander

      Posts: 249

      Ridertje, het ging dan ook ff niet om Max maar om z'n nakomelingen :-)

      • + 1
      • 10 mei 2022 - 17:30
    • "Ja leuk, maar het wordt tijd dat hij die kelly
      even zwanger gaat maken, ......."

      Alsjeblieft niet zeg! En Jos is nou niet bepaald erg verguld met zijn "schoondochter".

      Kelly race genen? Kelly's moeder was model en Kelly probeert haar altijd te imiteren, wat niet bepaald goed lukt.
      Kelly's relaties duren nooit langer dan een jaar of twee, dus ....... .

      • + 2
      • 10 mei 2022 - 17:32
    • Precies wat ik ook altijd zeg @Pietje, zo snel mogelijk dumpen die ouwe Kel, desnoods terug naar die Zweedse racebabe, zij is ook iets ouder dan Max maar geen 30 jaar zoals ouwe Kel.

      Bovendien heeft die Zweedse (ben haar naam ff kwijt) mooie brede heupen, dus zij kan makkelijk 2 Max-junioortjes tegelijk werpen…

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 19:23
    • Max moet gewoon Stephane ff een beurt geven.
      Kan zelf ook goed rijden en niet alleen in een auto....

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 20:09
    • Knalpijp

      Posts: 705

      Stefanie Cox zou beter passen.

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 22:26
    • snailer

      Posts: 9.699

      Dat kan echt niet he Royalere! Moet je voorstellen. Dan worden de Britten crazy. De genen van de gevaarlijk rijdende Verstappen gemengd met de genen van de gevaarlijk rijdende Nelson. Dat kunnen de Britten echt niet verwerken.

      • + 0
      • 10 mei 2022 - 23:06

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
Bekijk volledige kalender
show sidebar