user icon

Verstappen gaat Honda op speciale manier bedanken

  • Gepubliceerd op 03 jan 2022 14:33
  • comments 32
  • Door: Bob Plaizier

Max Verstappen werd afgelopen jaar voor het eerst wereldkampioen in de Formule 1. De Nederlandse Red Bull-coureur deed dat op bloedstollende wijze en liet zijn team juichen. Niet alleen bij Red Bull Racing waren ze blij, ook bij afzwaaiend motorleverancier Honda waren ze in de wolken.

De Japanse motorleverancier nam in Abu Dhabi ook ,voorlopig, afscheid van de koningsklasse van de autosport. Red Bull en Verstappen waren de Japanners zeer dankbaar. In Turkije reden ze al met een speciale livery en Verstappen zelf komt nu ook met een bedankje. Op Twitter geeft het team om Verstappen heen aan dat er aankomende woensdag iets gaat gebeuren. Ze delen een tekening van Verstappen in Honda's eerste Formule 1-bolide. 

Reacties (32)

Login om te reageren
  • Maximo

    Posts: 6.942

    Slim, zo’n groot automerk kan best te vriend houden.

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 14:47
    • Dat is dan het enige merk. Renault, Ferrari en Mercedes zijn wel klaar met hem. ;-)

      • + 2
      • 3 jan 2022 - 14:51
    • Maximo

      Posts: 6.942

      En als hij morgen zegt voor Renault te willen rijden zit ie morgen een stoeltje te ppassen bij hen.

      • + 12
      • 3 jan 2022 - 15:17
    • en als Ferrari met Leclerc en Sainz geen titels gaat winnen zullen ze ook binnen 2 of 3 jaar op de stoep staan.

      • + 3
      • 3 jan 2022 - 16:25
    • Heeft Lewis Honda al bedankt? ;)






      Nu zijn de bloemkolen gaar!

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 17:26
    • Koppie toe , denk je dat echt ? Als Max nu zegt ,ik ga naar Mercedes , dan trappen ze Russel en Hamilton en vandaag nog uit . Zelfde geldt voor Ferrari zullen ze leclerc en Sainz er zo uitgooien om Max te kunnen krijgen ! Iedereen wilt zijn handtekening hebben . Max zit op een totaal ander niveau dan de rest en dat weten alle teams . F1 is een bedrijf daar heb je geen echte vrienden , zaken zijn zaken !!

      • + 3
      • 3 jan 2022 - 17:53
    • Max heeft niks te zeggen, ze zullen smeken. Maar heeft met zijn mond (of het nou waar is of niet) tegen vele schenen getrapt, vooral bij Ferrari.

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 19:01
    • juist omdat het waar was, was het zo pijnlijk. Anders zou het echt een non-issue zijn. t is aan Ferrari om dat samen met de vernedering daarna een plekje te geven. t Zou dom zijn als ze dat tijdperk nog langer laten na etteren.

      • + 1
      • 3 jan 2022 - 19:20
    • @Koppie toe

      Ferrari kan alleen maar dromen van max ;)

      • + 0
      • 4 jan 2022 - 03:22
  • MikeDH

    Posts: 56

    Dit is dus Max 1/18 en 1/43 in deze oude Honda F1 wagen.
    Als het iets anders is zal dit mij verbazen.

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 14:50
    • snailer

      Posts: 6.765

      Gerucht gaat dat Verstappen de special paint (de witte versie, vergeten welke race. Turkeije?) editie van de RB16B aan Honda gaat overleveren.

      Je hebt het niet van mij.

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 16:07
    • MikeDH

      Posts: 56

      Klinkt goed Snailer :)

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 18:26
    • snailer

      Posts: 6.765

      Ach. Ik geef toe dat ik ongeoorloofd 2 korte meldingen heb gekombineerd. Ik zit gewoon te liegen nu.

      Maar de eerste melding:
      Horner heeft ergens in een interview of in een video tussen neus en lippen door verteld dat ze die witte RB aan Honda zouden schenken.

      Ik bedacht laats wanneer Horner er iets meer over zou gaan zeggen. En nu dat Verstappen blijkbaar de 5de iets gaat aankondigen dacht ik: Kijk!

      • + 1
      • 3 jan 2022 - 18:54
  • Een gepimpte Honda grasmaaier met startnummer 1 lijkt me lastig op dat balkon in Monaco, maar wellicht heeft ie een oude Honda civic op de kop getikt en helemaal uitgedost als een kampioensbolide? ;-)

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 14:50
    • Laatste nieuws:

      Max haalt woensdag in een Honda Civic zijn vriend Lewis Hamilton op aan de voet van de “Grote Boeddha van Leshan”, in China!

      • + 1
      • 3 jan 2022 - 22:19
    • Ik hoop dan wel dat dit een zeer civiclised gesprek wordt tussen die twee!

      • + 0
      • 4 jan 2022 - 08:01
  • Max heeft gisteren samen met boxer Canelo Alvarez hun beider WK gevierd in Miami.

    pbs(.)twimg(.)com/media/FILTSAJWYAEpVqo?format=jpg&name=small

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 14:54
    • Beri

      Posts: 4.832

      Heeftie nou een stel tieten op z'n pet staan?

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 15:31
    • Hahaha, ja. Die cap is van Kelly, maar staat 'm beter
      dan al die andere caps die hij altijd op heeft vind ik.
      Deze past tenminste goed bij de vorm van zijn gezicht.

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 15:37
    • Als ouwe Kel de pet op heeft, heeft ze toch nog tieten...

      • + 2
      • 3 jan 2022 - 17:31
  • Hij moet Masi bedanken. Waarom is het zo stil rond Masi eigenlijk ? Red Bull 🤝 FIA.

    • + 1
    • 3 jan 2022 - 17:24
    • Volgens mij wordt die bedreigd door Hamilton aanhangers , zelfde als Latifi die met de dood wordt bedreigd door Hamilton fanboys die hun emoties niet onder controle kunnen houden . Soort zoekt soort zou je bijna zeggen , psychopaat Toto en mister hypocriet him self Hamilton. Heeft wereld verbeteraar Hamilton zich al uitgesproken tegen de doodsbedreigingen tegen Latifi? Of is Latifi niet belangrijk genoeg voor hem ?

      • + 9
      • 3 jan 2022 - 18:02
    • MikeDH

      Posts: 56

      Volgens mij moet iemand verder met z'n leven en niet hangen bij het oude.

      • + 3
      • 3 jan 2022 - 18:11
    • FGRacing

      Posts: 154

      Wat heeft dit in godsnaam met het artikel te maken? Max die honda bedankt voor hun fantastische werk dit jaar! Echt waar hoepel aub op met je gezeik. Dat dit kansenpareltje nog geen ban heeft gekregen.
      Nogmaals een super gebaar naar honda toe en op en top verdient. Echt de beste combi van 2021!

      • + 2
      • 3 jan 2022 - 18:22
    • Reigertje is aan het vissen. maar daarom hoeven we nog niet te happen.

      • + 2
      • 3 jan 2022 - 19:10
    • Sorry van mijn wel of niet plusje. Komen er meer, sorry..

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 19:51
    • Rvb1979

      Posts: 543

      Ach je bent woon zuur omdat toto zijn laatste betalings termijn gemist heeft en masi de paar ronden van kant gewisseld is. Ik denk dat mercedes het budget plafon berijkt had. Vandaar ook "no miky no micky we are out of money" dat laatste stukje was er uit geknipt in die 2 sec. Vertraging daar is ie ook voor. 🤣🤣

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 20:35
    • Rvb1979

      Posts: 543

      Beetje een rommeltje maar woon moet gewoon zijn. En het moet een paar ronden voor het eind zijn

      • + 0
      • 3 jan 2022 - 20:49
  • Numnum

    Posts: 3.649

    Hij rijdt em door de gevel naar binnen?

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 19:57
  • Mag ik jullie ook op deze speciale manier bedanken?

    En iedereen een heel voorspoedig 2022 gewenst.
    Ook @Bill de beste wensen...

    • + 0
    • 3 jan 2022 - 20:09
    • Voor jouw ook beste Larry.
      En alle andere forumleden uiteraard.
      Behalve Kale Reiger.

      • + 0
      • 4 jan 2022 - 09:07
  • hij heeft die andere merken blijkbaar ook niet nodig om wereld kampioen te worden .
    zoveel beter is hij om met een mindere auto toch wereldkampioen te worden en als hij wel naar die anderen zou willen dan zouden ze voor hem in de rij staan en zijn verleden maar al te graag op de koop toe nemen want laten we wel wezen wie wil er nu geen enorm getalenteerde coureur in dienst hebben

    • + 0
    • 4 jan 2022 - 06:45

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Gaat Lewis Hamilton door in de Formule 1?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa 2021
Bahrein
16 - 18 apr 2021
Italië
30 - 2 mei 2021
Portugal
7 - 9 mei 2021
Spanje
20 - 23 mei 2021
Monaco
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan
18 - 20 jun 2021
Frankrijk
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië
30 - 1 aug 2021
Hongarije
27 - 29 aug 2021
België
3 - 5 sep 2021
Nederland
10 - 12 sep 2021
Italië
24 - 26 sep 2021
Rusland
8 - 10 okt 2021
Japan
8 - 10 okt 2021
Turkije
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov 2021
Mexico (land)
12 - 14 nov 2021
Brazilië
19 - 21 nov 2021
Qatar
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten
-
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa 2021
16 - 18 apr 2021
30 - 2 mei 2021
7 - 9 mei 2021
20 - 23 mei 2021
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun 2021
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug 2021
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug 2021
3 - 5 sep 2021
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep 2021
Italië Monza
24 - 26 sep 2021
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt 2021
8 - 10 okt 2021
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov 2021
12 - 14 nov 2021
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov 2021
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
-
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar