user icon

Haug rekent op Hamilton: "Hij wordt onderschat"

  • Gepubliceerd op 08 okt 2021 11:35
  • comments 24
  • Door: Bob Plaizier

De strijd om het wereldkampioenschap nadert langzamerhand zijn ontknoping. Steeds meer en meer kenners beginnen te strooien met hun voorspelling over wie er uiteindelijk met de titel vandoor gaat. Verstappen en Hamilton staan immers zo goed als gelijk in de titelstrijd.

Ook voormalig Mercedes-kopstuk Norbert Haug durft zich te wagen aan een voorspelling, al doet hij dat op zijn eigen manier. In gesprek met Sky spreekt Haug zijn voorkeur voor Hamilton uit: "Niet omdat ik het Mercedes-logo op mijn voorhoofd heb staan maar omdat ik denk dat hij op dit moment een beetje wordt onderschat. De meeste voorspellingen die ik hem gezien gaan richting Verstappen. Daarom ga ik voor Hamilton."

Toch is ook Haug ultiem aan het genieten van de prachtige titelstrijd, zo laat hij weten. "Het Verstappen-Hamilton duel laat niets te wensen over. Zelfs als je herinneringen hebt aan de goede oude Formule 1-tijden denk ik dat het nooit beter, closer en competitiever geweest dan op dit moment. En dat is enorm goed voor de Formule 1."

Reacties (24)

Login om te reageren
  • De verschillen met de teamgenoten zijn weer aanzienlijk.

    • + 0
    • 8 okt 2021 - 11:38
  • rafael

    Posts: 2.229

    De meeste voorspellingen die ik hem gezien gaan richting Verstappen. Daarom ga ik voor Hamilton."
    Ik ook....

    • + 0
    • 8 okt 2021 - 11:41
  • Golf-GTI

    Posts: 622

    Wie onderschat hem? Volgens Lewis zijn uitspraken onderschat Lewis, Hamilton het meest....

    • + 1
    • 8 okt 2021 - 11:42
  • Helemaal niemand onderschat Hamilton, Dat is gewoon 1 van de beste rijders allertijden, Ga 1 F1 fan vinden die dat niet vind en dan ben je mijn man.

    Wat wel onderschat word is die mercedes dit jaar. veruit nog steeds de beste wagen, en zet daar dan 1 van de beste rijders in en dan hoor je gewoon kampioen te worden. de RB daarentegen word overschat.
    Max gelukkig niet. Die zet gewoon een wereldprestatie neer.

    • + 3
    • 8 okt 2021 - 11:43
    • d07

      Posts: 1.093

      Gevonden!

      • + 1
      • 8 okt 2021 - 11:56
    • Moest precies jij hem nu vinden? :p:p

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 12:08
    • Ik wens jullie een gelukkig huwelijk😝

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:07
    • SennaS

      Posts: 243

      Ik denk dat Max inmiddels de snelste coureur is maar niet de beste en de rb auto wordt onderschat.
      En per is geen maatstaaf voor de performance vd rbr auto, en als je dat wel vindt, dan zou die rbr auto minder zijn dan mer, mclaren, fer en renault. Volgens mij zie je dan spoken en houd je jezelf voor de gek.

      • + 1
      • 8 okt 2021 - 13:36
  • RBH1

    Posts: 635

    7x wereld kampioen ja wij onderschatten deze persoonlijkheid nog steeds.
    Denk t niet Norbert!

    • + 0
    • 8 okt 2021 - 11:50
  • A: Niemand onderschat hamilton, helemaal niemand. B: Gunfactor ligt bij Verstappen. Reden hiervan is simpel.
    Wordt bewust van de baan gerost door hamilton en wordt van de baan geramd door Bottas. Verder nog dikke pech in Baku en het bevoordelen van hamilton waar het maar kan. (tracklimits, lichte strafjes enz)

    • + 2
    • 8 okt 2021 - 11:54
    • Denk dat de hoofdrede toch is dat vele de lange dominantie van Mercedes/Hamilton beu zijn. Aangezien Max de enigste belager is geniet hij voor dit seizoen de gunfacor.

      • + 1
      • 8 okt 2021 - 12:18
    • Morsie

      Posts: 82

      Wordt "bewust" van de baan geramd?!? Hahahahaha 😂 Nee Wingleader die blinde stuntman van een Max moet beter nadenken als die in het vervolg zijn wagen naast iemand zet.

      • + 4
      • 8 okt 2021 - 12:47
    • Morsie, Goh mocht je tussen de middag nog even het web op van mama? Pak nu maar een lollie en hup naar school toe.

      • + 1
      • 8 okt 2021 - 13:18
    • SennaS

      Posts: 243

      Mensen wel reeel blijven he. Zowel Lewis en Max hebben elkaar niet bewust van de baan gerost en als je daarmee rond loopt dan vind ik dat op zijn minst bedenkelijk. Beide kemphanen hebben foutjes gemaak en zijn bestraft.

      • + 2
      • 8 okt 2021 - 13:39
    • Morsie

      Posts: 82

      Ben je boos. Mijn moeder?!? Kijk uit pik met je aantijgingen.

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 14:17
    • Wat jij bedenkelijk vindt SennaS moet jij weten, Ik vertrouw mijn ogen. Ik zie een wiel bewust tegen het achterwiel aansturen in Copse, en dat heeft die al vaker geflikt zonder dat hem dat schade bracht, maar de ander wel. Albon koste dat 2x een podium, Max lag in het ziekenhuis. Wat iemand anders hier over denkt moeten ze zelf weten, mijn 100% overtuiging is dat dit pure opzet was. Is ook de reden dat die hamilton voor mij afgedaan heeft als sportman. Had hem jaren hoog zitten maar nu niet meer. Lafaard met valse gemene streken met een poeslieve smoel.

      • + 1
      • 8 okt 2021 - 14:41
    • GILH

      Posts: 86

      Hebben we het nou nog steeds over Silverstone? 🤦🏻‍♂️

      • + 0
      • 9 okt 2021 - 02:26
  • Hoop dat als Ferrari volgend jaar bloedsnel is, jullie de Scuderia weer als het ultieme kwaad beschouwen.
    Ik vindt er geen hol aan zo. ;)

    • + 1
    • 8 okt 2021 - 12:59
    • Misschien een geruststelling Monza, deze is bij mij sinds 1998 onverminderd gebleven.

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:05
    • Golf-GTI

      Posts: 622

      Enzo is het ;-)

      Maar ik denk dat McLaren toch sneller wordt dan het door jou geliefde team....

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:06
    • d07

      Posts: 1.093

      Het wordt inderdaad weer tijd dat Mr. Monza, bloedfanatiek de Scuderia verdedigt ;)

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:11
    • Ja ik mis ze ook wel. was altijd leuk hier met de ferrari boys . vooral in 2016 en 2019. ik heb helemaal niks tegen Ferrari. samen met Mclaren en Williams teams die gewoon respect verdienen, Maar svp wel eerlijk. deal? :p

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:11
    • SennaS

      Posts: 243

      Mr Monza ruikt bloed met de verbeterde fer motor en het nieuwe seizoen in zicht.
      Monza, ik hoop dat sai en lec om het wk kimmen vechten, want dat is fer waardig.
      Het is te lang geleden.

      • + 0
      • 8 okt 2021 - 13:42

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov
Mexico (land)
12 - 14 nov
Brazilië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov
12 - 14 nov
Brazilië Interlagos
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar