user icon

Perez noemt Verstappen een harde werker: "Hij zit geen dag stil"

  • Gepubliceerd op 14 jun 2021 08:48
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Sergio Perez heeft Red Bull-teamgenoot Max Verstappen geprezen voor de kracht van zijn arbeidsethos en zegt dat de Nederlander geen dag vrij neemt in zijn zoektocht naar vooruitgang.

Verstappen crashte uit de race in Azerbeidzjan met nog maar een paar ronden te gaan in Bakoe, maar Perez kon de leiding van zijn teamgenoot overnemen en daardoor de race winnen. Nu het paar zich in hun partnerschap binnen de Red Bull-garage vestigt, is Perez onder de indruk van hoe de Nederlander zich gedraagt ​​en werkt aan zijn succes.

Aan Sky Sports vertelde Perez: "Max is een enorm talent. Vanaf de eerste ronde in in de eerste training tot de laatste ronde op zondag concentreert hij zich 110 procent. Je ziet bij andere coureurs dat ze vrije dagen hebben. Hij doet dat niet en presteert op een zeer hoog niveau. Ik heb veel geluk dat ik die referentie in hem heb."

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Op school kon ie ook al niet stil zitten (als ie er was...).

    • + 0
    • 14 jun 2021 - 08:51
    • Meester Larry is that you?

      • + 1
      • 14 jun 2021 - 09:20
    • Onderwijsinspecteur. Sssstt.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 09:34
    • Oh, ik dacht dat je 'Leisure Suite Larry' was. 😉
      #nostalgie

      • + 0
      • 15 jun 2021 - 07:22
  • nr 76

    Posts: 1.895

    Ik zit nog effe te rekenen, maar die 110 procent hè... dat kan toch helemaal niet?

    • + 0
    • 14 jun 2021 - 09:21
    • Alles kan. Koffiekan waterkan theekan. Ik heb nooit begrepen waarom we maar tot 100% tellen. Beetje cijfer dieskriminatie imo.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 09:23
    • snailer

      Posts: 5.624

      Als het op rekenen aan komt dan kan 110% wel. Wat rekenkundig niet kan is op -100% zitten. Of je moet imaginair gaan rekenen.
      100% presteren is natuurlijk anders. Maar als je een andere referentie gebruikt kan het weer wel. Bijvoorbeeld als Albon de norm is dan zou Verstappen 200% kunnen presteren.
      Pfff. En dat met een katert.

      • + 5
      • 14 jun 2021 - 09:28
    • nr 76

      Posts: 1.895

      @Snailer, dan kan het natuurlijk wel.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 09:45
    • M@X

      Posts: 762

      Wel een goede reactie nr 76! Vind dat tegenwoordig zo makkelijk gebruikt om maar meer dan 100% te geven. Wat je eigenlijk zegt is dat je eerder 70 of 80% gaf en nu echt 100%. Want meer dan 100% geven kan gewoon niet. Als je het idd afzet tegenover de het werkethos van anderen dan zou je dat wel kunnen stellen. Maar dan zeg je eigenlijk dat de rest geen 100% geeft ;-)

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 09:49
    • ik vind in alle eerlijkheid dat Max Verstappen zo maar een flut instelling heeft..
      Als je dan toch meer dan 100% geeft, waarom dan maar nipt meer?
      Als je dan toch bezig bent, geef dan 150%, of zelfs 200%
      Dan ben je pas een baasje,
      dit is niks,
      luiwammes pur sang
      dat joch

      • + 4
      • 14 jun 2021 - 10:00
    • En alle coureurs voldoen meestal aan de 107% regel.

      • + 3
      • 14 jun 2021 - 10:06
    • nr 76

      Posts: 1.895

      Op mijn werk geef ik elke week de volle 100%.
      Vandaag 20, morgen weer...

      • + 4
      • 14 jun 2021 - 10:10
    • Kazona

      Posts: 76

      @Clemenza,

      Als ik zo die foto van Perez bekijk dan is die niet echt blij met die 110%. Hij heeft echt zo een blik van "gvd snotjoch, moet ik zeker ook meer dan 75% geven. Weg is mijn middag dutje. L*l"

      • + 1
      • 14 jun 2021 - 10:14
    • Max haalt ook meer uit zijn wagen dan de wagen in zich heeft.., dus 110% is een appeltje eitje en kan makkelijk. Logisch.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 10:20
    • @Nr 76 is overduidelijk een ambtenaar zonder DRS ;)

      • + 2
      • 14 jun 2021 - 10:33
    • snailer

      Posts: 5.624

      En alle coureurs voldoen meestal aan de 107% regel.

      Is dat net zo iets als vader van jezelf zijn?

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 10:37
    • Natuurlijk zit hij nooit stil, hij is half in de twintig.

      Ik ben bijna drie keer zo ouw, en zelfs ik zit niet stil, zo ga ik ff omhoog van de bank om te gaan pissen, zo'n twintig keer per dag, ik ga tussendoor ook nog ff poepen, 'n bakkie koffie pakken, telefoontje pakken om onzinnige berichten te typen over F1 en ga zo maar door...

      • + 5
      • 14 jun 2021 - 12:29
    • Arran

      Posts: 1.120

      Pfff.. Ouw, beetje ouderwets hoor, beetje Modern Ouder persoon heeft een Plasfles klaar, Koffiezetter naast de PC, lunchbox onder de stoel, en waarom naar buiten als je via Discord met iedereen kan praten, en tegenwoordig zelfs kan thuiswerken. En je kan boodschappen doen Online, en op onze leeftijd staat de scootmobiel in de gang, of beter, naast je bureau.

      Er is absoluut geen reden meer tegenwoordig om te bewegen als oudere hoor ;-)

      • + 2
      • 14 jun 2021 - 12:40
    • Zelfs Enzo beweegt nog regelmatig.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 14:54
    • We moeten in beweging blijven Arran, anders gaat de bull vastzitten.

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 14:59
    • Larry, zal dat niet komen door die aardbevingen daar in de buurt? Ik bedoel, dan beweegt alles hé.

      • + 1
      • 14 jun 2021 - 15:01
    • heren, neem een voorbeeld aan prins claus, de beste man was tot aan zijn dood nog steeds iedere dag flink in beweging, petje af!

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 15:10
    • Phantom01

      Posts: 557

      Wacht even @Royalere
      Wim kan , kan volgens mij niet meer

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 16:53
    • Het is Wim Kon.

      • + 1
      • 14 jun 2021 - 17:45
    • tour71

      Posts: 905

      110% is een synoniem van "meer uit de auto halen dan er in zit.. "

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 22:31
    • Sieper

      Posts: 1.365

      Je kan ook niet minder dan 0 (geen) voorraad hebben en toch hebben we een parameter in ons systeem om dat toe te staan. Zelfs zonder “on order” quantity.

      • + 0
      • 15 jun 2021 - 23:46
  • Aviflex

    Posts: 1.247

    Wat een nerd.

    • + 0
    • 14 jun 2021 - 18:28
    • Ja joh, rijdt in een autootje en vult zijn bankrekening. Nerdy hé ;)

      • + 0
      • 14 jun 2021 - 21:23
    • Sieper

      Posts: 1.365

      Ik ben ook altijd vol overgave aan het sporten. Heerlijk. Snap nooit dat mensen dat zo half half gaan doen.

      • + 0
      • 15 jun 2021 - 23:48

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar