user icon
user icon

'Perez tekent volgende week bij Haas'

  • Gepubliceerd op 30 sep 2020 15:45
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra

Voormalig McLaren-monteur Marc Priestley verwacht dat Sergio Perez bij Haas gaat rijden en denkt dat dit volgende week kan worden bevestigd. De Mexicaanse coureur zit momenteel zonder stoeltje voor volgend seizoen nadat Racing Point besloot hem te vervangen door Sebastian Vettel.

Hij heeft verklaard dat hij graag in de Formule 1 wil blijven, en velen hebben het gevoel dat Haas de meest waarschijnlijke plek voor hem is. Er zijn zelfs berichten die suggereren dat hij al een contract heeft getekend met het Amerikaanse team.

Priestley verklaarde op zijn YouTube-kanaal dat hij denkt dat dit het geval is en verwacht dat dit binnenkort bevestigd zal worden. Priestley: "Ja, we verwachten dat dit het geval zal zijn. Haas is op zoek naar andere coureurs en spreekt open uit dat er veel coureurs graag willen rijden voor het Amerikaanse team. Daarbij zijn ze ook op zoek naar coureurs die geld meebrengen."

"Hoogstwaarschijnlijk wordt het Haas voor Checo. Er zijn eigenlijk twee opties: Alfa Romeo, maar ik denk dat het waarschijnlijk Kimi Raikkonen en Mick Schumacher zijn die daar in 2021 rijden; De andere optie is Haas en daar is Checo geschikt voor gezien zijn staat van dienst en sponsorinkomen."

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Haas op z'n mexicaans! Smaakt vast goed 😋

    • + 0
    • 30 sep 2020 - 15:55
    • Joeppp

      Posts: 3.311

      De zogenaamde Seniorithaas, heerlijk!

      • + 8
      • 30 sep 2020 - 16:03
  • Ik las elders juist dat Mick Schumacher heeft getekend om vanaf 2021 voor Haas te gaan rijden.

    • + 1
    • 30 sep 2020 - 16:21
    • Heb ik ook gelezen. Vooral door een sponsor die al eerder met de Schumachers betrokken was. Tja ik denk dat Haas gewoon t beste Perez en een rookie kan nemen... dat bouwen op "een vaste waarde voor R&D in rijders" heeft totaal niet geholpen de afgelopen 3 jaar. Het is tijd voor een nieuwe aanpak.

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 16:59
    • Ron Kanon

      Posts: 209

      Dat kan toch. Het team heeft 2 zitjes. Zou mij niks verbazen als ze met een schone lei beginnen.

      • + 1
      • 30 sep 2020 - 19:19
    • @Ron Kanon. Ik hoop er op. T maakt me niet uit of het Schumacher, Illot of Schwartzman wordt zolang er maar een rookie bij komt met talent. Kijk alleen al hoeveel positiviteit een Russel brengt in Williams en hoe verslagen de crew van Haas eruit ziet met al dat geklaag van Grosjean en Magnussen.

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 20:08
    • gridiron

      Posts: 130

      Dat zou mij verbazen, Alfa Romeo gaat geen geld aan hem verspillen dit jaar als ze er volgend jaar zelf geen gebruik van maken.

      • + 0
      • 1 okt 2020 - 12:24
  • Ik was Indy gaan racen als ik hem was.
    Alleen RBR had de eer nog kunnen redden. Haas is echt niks.

    • + 0
    • 30 sep 2020 - 16:21
  • "Marc Priestley verwacht dat Sergio Perez bij Haas gaat rijden en denkt..." -> Ondanks de titel is het (weer) maar een gedachtegang van een individu.

    • + 1
    • 30 sep 2020 - 16:59
    • Daarom dat de titel ook tussen quotes staat...

      Als er op deze site (of alle andere sites) alleen maar factuele berichten zouden verschijnen dan zouden hier met z'n allen véél minder vertoeven, denk ik. Of dat een goed of slecht zaak is, daar kunnen dan ook over discussiëren ;-)

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 17:44
    • Wel mag Marc Priestley iets hoger aangeschreven worden dan bijvoorbeeld F1 blogger/vlogger/podcaster. Veel connecties in de F1 paddock door al zijn jaren bij Mclaren en weet behoorlijk hoe het spelletje werkt. Ik ben het met je eens... het blijft een gevoel van een individu... maar wanneer Priestley iets roept, zit er vaak wel een bron achter die hij uit fatsoen nooit benoemd.

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 18:24
    • @Tylahunter , maar ook Priestley zit er op zijn tijd gewoon heel erg naast.

      • + 0
      • 1 okt 2020 - 07:55
  • Snork

    Posts: 8.851

    Het is een quote van iemand die denkt dat...

    • + 0
    • 30 sep 2020 - 17:18
    • ThisGuy

      Posts: 437

      Als er nu 'Breaking' ervoor had gestaan...

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 17:38
    • Some say......

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 22:47
  • Das Haus

    Posts: 61

    Krijgen we dadelijk ook de mening van Enzo Knol...man man

    • + 0
    • 30 sep 2020 - 18:42
    • Marc Priestley mag best tot op zekere hoogte een insider genoemd worden

      • + 1
      • 30 sep 2020 - 19:04
    • Mette

      Posts: 530

      Enzo had wel de intentie om daar in te duiken. Maar duiken bleek niet zijn sterkste kant te zijn

      • + 1
      • 30 sep 2020 - 19:05
  • Dimitri Mazepin heeft met veel geld ook aangeklopt bij Haas en Perez zou nu na de overname van Williams ook misschien daar terecht kunnen komen (Latifi out ??)
    Steiner heeft het in ieder geval zeer druk met veel gesprekken.

    • + 0
    • 30 sep 2020 - 19:02
    • Snork

      Posts: 8.851

      Steiner is aan het speed daten met F1 coureurs. Druk druk druk.

      • + 1
      • 30 sep 2020 - 20:00
    • @Snork; Speed heeft zn kans gehad man. Amerikaan of niet, kan me niks schelen ;)

      • + 0
      • 30 sep 2020 - 20:10

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Racing Point
  • Punten 467
  • Podiums 4
  • Grand Prix 112
  • Land MX
  • Geb. datum 26 jan 1990 (30)
  • Geb. plaats Guadalajara, MX
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar