user icon
user icon

Max Verstappen aanwezig bij persconferentie in Verenigde Staten

  • Gepubliceerd op 31 okt 2019 11:25
  • comments 23
  • Door: Bjorn Smit

De FIA heeft bekendgemaakt wie er aanwezig zullen zijn bij de persconferenties voor de coureurs en hoge teamleden op respectievelijk donderdag en vrijdag. Max Verstappen is een van de geselecteerden.

De FIA organiseert op de donderdag voorafgaand aan een Grand Prix altijd een persconferentie waarbij een aantal coureurs aanwezig zijn om vragen van de pers te beantwoorden. Deze persconferentie in Austin gaat om 18.00 uur Nederlandse tijd van start met vijf coureurs: Lando Norris (McLaren), Lance Stroll (Racing Point), Max Verstappen (Red Bull Racing), Pierre Gasly (Scuderia Toro Rosso) en George Russell (Williams).

Een dag later organiseert de internationale autosportbond eenzelfde persconferentie voor teambazen. Deze bijeenkomst begint om 17.00 uur Nederlandse tijd en ook hier zijn vijf aanwezigen: Mattia Binotto (Ferrari), Zak Brown (McLaren), Cyril Abiteboul (Renault), Franz Tost (Toro Rosso) en Claire Williams (Williams) zullen de media toespreken in Austin.

Ook op zaterdag en zondag volgen er nog persconferenties na respectievelijk de kwalificatie en de race. In beide gevallen worden de coureurs uit de top 3 bij deze persmomenten verwacht.

Reacties (23)

Login om te reageren
  • Zou het gewoon weigeren, maar zal wel niet mogen... Sensatie zoekers...

    • + 3
    • 31 okt 2019 - 11:37
    • ik denk idd dat het een verplichting is, anders blijft bij iedere persconferentie de tafel leeg

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 12:52
    • Mijn advies aan Max: "no comment, i plead the fifth"

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 17:56
    • hoogie35

      Posts: 651

      ik vind dit zó walgelijk, is er wat gebeurd mag je gelijk op komen draven voor de pers om alles nog een keer uit te zuigen.
      Als ik Max was (of ieder andere coureur) zou ik gewoon zeggen: dit hebben we besproken en ik praat hier verder niet over naar buiten. Walgelijke pers, nou ja niet allemaal, maar de meesten proberen een coureur nog lekker even uit de tent te lokken

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 18:09
  • hij krijgt nog eens een vaste aanstelling .......

    • + 1
    • 31 okt 2019 - 11:48
  • Dat gaan korte antwoorden worden.

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 11:51
    • No!

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 12:18
    • snailer

      Posts: 3.809

      "Headbutt" en "Iedereen heeft recht op een mening."

      Of zijn die antwoorden al te lang?

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 18:00
  • Het lijkt wel 'n kleuterklasje.
    Wel mooi, die jeugd. En ze hebben de toekomst.....

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 12:00
  • En nou maar hopen dat hij zich inhoudt voordat hij zijn pole wéér kwijt is a.s. zondag.....

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 12:09
    • Hou jij je maar bezig met Vettel

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 12:37
    • En jij met Messi....

      • + 2
      • 31 okt 2019 - 13:54
    • vooral niet inhouden dan komt ie niet door Q3 :)

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 14:55
    • Aadfanaat

      Posts: 501

      Alsof hij de terechte straf echt kreeg naar aanleiding van de persconferentie.

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 15:23
    • Zullen de fans pas tevreden zijn met een optocht van Bottas robots . Build by Mercedes..

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 17:46
  • louc_

    Posts: 2.267

    Oeps als dat maar goed komt!

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 13:10
  • Fireblade

    Posts: 959

    Voor sensatie zouden ze ook Hamilton, Vettel en Bottas erbij moeten zetten en alle "acties" even stap voor stap door moeten nemen. De snelste kwalificatieronde van Verstappen én van Hamilton, Het verdedigen bij de start van Vettel op Hamilton, de eerste/tweede bocht van Hamilton en Verstappen en de inhaalactie van Verstappen op Bottas.

    • + 1
    • 31 okt 2019 - 13:29
    • Het zou wat zijn als Verstappen over al deze onderwerpen een perfect verhaal af kan steken, zoals een politicus, vooraf netjes ingestudeerd zodat er geen ruimte is voor interpretatie.

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 15:41
    • Moeten ze geen CD,er sturen , die lullen veel maar zeggen niks... Hoewel dat misschien ook wel een goede tactiek is voor Max

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 17:48
    • hoogie35

      Posts: 651

      ze moeten die hele perco gewoon skippen, heeft meestal geen toegevoegde waarde

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 18:10
  • mediF1

    Posts: 2.735

    alleen Lewis mag dat weigeren de rest moet gewoon komen.

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 16:53
  • Martin0465

    Posts: 92

    Kun je hem ergens terug kijken

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 20:32
  • Snarf058

    Posts: 188

    Het is ook zijn 100e race, dus snap wel dat ze hem daar neerzetten.

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 23:26

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar