user icon
user icon

Nieuwe exclusieve Max Verstappen-horloge van TAG Heuer bijna uitverkocht

  • Gepubliceerd op 17 okt 2019 09:10
  • comments 50
  • Door: Bjorn Smit

Horlogemaker TAG Heuer heeft een nieuw, in beperkte oplage gemaakt uurwerk met Max Verstappen ontworpen. Het horloge gaat in hoog tempo over de toonbank, want hij is bijna uitverkocht.

TAG Heuer is als sponsor verbonden aan Red Bull Racing, het team waar Verstappen voor racet in de Formule 1. Sinds zijn overstap naar het team in 2016 heeft de Nederlander ieder jaar een gepersonaliseerd horloge op de markt mogen brengen en dat is in 2019 niet anders. Net als vorig jaar oogt het klokje donker, waarbij zwart op en rond de wijzerplaat overheerst.

Volgens Schaap en Citroen, waar het horloge te bestellen is, is het nieuwste uurwerk van Verstappen en TAG Heuer een doorontwikkeling van de editie van 2018. "Het belangrijkste verschil is dat het horloge dit jaar een automaat is, terwijl het voorheen een quartz was", vertelt de juwelier. Het horloge werkt dus niet meer met een batterij, maar windt zichzelf op door polsbewegingen. "Mede daardoor voelt het horloge een stuk zwaarder aan."

Het horloge, dat woensdag in Amsterdam gepresenteerd werd in het bijzijn van Verstappen, is in beperkte oplage op de markt gebracht. In totaal zijn er 333 stuks te koop, en op het moment van schrijven zijn daar nog tien stuks van beschikbaar. Goedkoop is het uurwerk niet: voor 3100 euro is het mogelijk om er een te kopen.

Video: Schaap en Citroen Juweliers 

Reacties (50)

Login om te reageren
  • Waarom heeft hij daar de 2018 cap op???

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 09:17
    • masf1

      Posts: 5.912

      Zat beter.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 09:20
    • Omdat dat de presentatie van het 2018 modelletje was misschien??

      • + 3
      • 17 okt 2019 - 10:50
  • Metzeler

    Posts: 41

    Dan ben ik toch benieuwd hoeveel er geproduceerd / verkocht zijn, anderzijds dan ben je toch niet goed bij je hoofd

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 09:19
    • masf1

      Posts: 5.912

      333

      • + 2
      • 17 okt 2019 - 09:21
    • @Metzeler

      En 323 verkocht. Staat hierboven. ;-)

      • + 2
      • 17 okt 2019 - 10:01
  • masf1

    Posts: 5.912

    Heb er 2 besteld voor Sinterklaas,kids zitten op een leeftijd dat ze gaan leren klok kijken,lijkt me zo Tag Max wel een leuk starters klokkie.

    • + 8
    • 17 okt 2019 - 09:23
    • Arie54

      Posts: 2.505

      Ik heb er ook twee besteld voor mijn ruwhaar teckels.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 13:33
  • masf1

    Posts: 5.912

    Verheug me op volgend jaar,dan komt de Max Verstappen kaliber 33 glock uit,in berpekte oplage natuurlijk.

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 09:30
  • In nog geen 3100 jaar.

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 09:31
    • masf1

      Posts: 5.912

      3100 is ook veel als je geen klok kan kijken.

      • + 5
      • 17 okt 2019 - 09:33
    • masf1

      Posts: 5.912

      3100 is ook een hoop geld,ik betaalde destijds in 2003,1400 euro voor een JOSTHEBOSS honkbal knuppel waar er maar 200 van gemaakt zijn.

      • + 4
      • 17 okt 2019 - 09:39
    • Ik heb even op internet gezocht naar een leuke Swatch met een afbeelding van Charlie voor je, maar lijkt helaas niet te bestaan.

      • + 4
      • 17 okt 2019 - 11:50
    • @PallMall

      Van Charlie Chaplin toch wel..? ;-)

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 12:56
    • Arie54

      Posts: 2.505

      @PallMall: Leclerc draagt een Hublot Big Bang MECA-10 Black Magic van zo'n 21.500 Euro...

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 13:39
    • @Arie54, dan mag hij wel uitkijken dat hij niet beroofd wordt als Jules Bianchi van zijn Richard Mille horloge.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 15:53
    • Ik was dan ook op zoek naar een horloge voor Vettelinnetje, niet voor Charles......

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 17:03
  • d07

    Posts: 648

    Voor de echte fanboys ;)

    • + 1
    • 17 okt 2019 - 09:45
    • Meer voor de echte snobs...

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 10:52
  • Ik ga voor dat wel gewoon op vakantie ofzo.. :p

    • + 2
    • 17 okt 2019 - 09:47
  • John6

    Posts: 3.434

    Waarde voor mij 0,00 ik heb nooit horloges om, wie het zo leuk vind ik zou zeggen lekker kopen.

    • + 1
    • 17 okt 2019 - 09:59
  • meister

    Posts: 2.224

    Even zegels sparen bij de Jumbo dus binnenkort.

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 09:59
  • @Royalere

    Heb je er al een? Zo niet moet je snel zijn. ;-)

    • + 1
    • 17 okt 2019 - 10:00
  • Ik heb een kutklokkie uit China voor € 3,33....

    • + 1
    • 17 okt 2019 - 10:51
    • Ik takel er op de jaarlijkse kermis altijd wat uit zo'n graaibak met zo'n griepertie...

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 11:58
    • Lol Schwartz, mijn allereerste horloge kwam uit zo'n bak met griepertie.. Een zwarte met rekenmachine, trots dat ik was... Daarna na de sterrenbeelden tafel om het Rambo mes proberen te winnen wat ook lukte. Als ik nu terug kijk, sjeez een Rambo mes...

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 13:00
    • Voor het bezit van zo,n ‘Rambo-mes’ word je tegenwoordig zonder pardon in hechtenis genomen... 30 , bijna 40 jaar , geleden zag men het een beetje als kwajongens speelgoed.... tja, tijden veranderen....

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 13:48
    • Precies @bschuit, ik liep er 'gewoon' mee over straat. Is inderdaad al zo'n kleine 35 jaar geleden maar komop, wat dachten ze in die tijd? Ik bedoel, mijn ouders wisten gewoon dat ik zo'n ding had. Ding had gewoon de afmetingen van m'n onderarm van nu. Niet dat ik er iemand of iets pijn mee heb gedaan maar toch.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 14:18
    • Voordeel van zo’n Rambo les was wel dat er een hecht setje in het handvat zat, dus als je dan toch iemand per ongeluk pijn deed kon je hem meteen weer repareren ;)

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 17:05
  • Ben een liefhebber van mooie klokjes, echter hoeft het van mij nou zo nodig geen f1 gerelateerd horloge te zijn, met de naam van een coureur erop, niet aan mij besteed dus..

    • + 2
    • 17 okt 2019 - 11:03
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.163

      Hier ook een liefhebber van mooie klokjes, maar ook ik pas bij deze met liefde. TAG Heuer heeft mooie klokjes, maar qua techniek zijn ze toch relatief duur voor hun segment. Laat staan wanneer je nog eens flink extra mag lappen voor de commercie.

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 12:29
    • @Sun-Tzu
      De quartz uurwerken vallen in principe mee, oké het is wel iets duurder segment, beginnen een beetje vanaf €1200,-
      Van de automatics lopen de prijzen snel op..
      Ik beschouw een horloge als een mooi sieraad en niet zomaar een functioneel ding waarop ik de tijd aflees. Ik zie er de waarde wel van in. Maar f1 varianten dat hoeft voor mij niet

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 12:59
    • Mee eens @Clemenza, ik heb 2 Tag Heuers automatics en heb 2 Tag Heuers quartz voor mijn vrouw gekocht. Alles gekocht omdat ik deze "sieraden" mooi vond. Tot de dag dat er batterij bij de quartz vervangen moest, dit was iets van 400 omdat ze dan direct ook een "service" doen. Bij de automatic heb je dat niet maar bij 1 van de automatics was de draaiknop kapot....800 reparatie, dat was een afknapper en mag m.i. niet gebeuren in de prijs categorie >3000. Moraal van het verhaal, voor mij even geen Tag Heuer. Ze kunnen miljoenen uitgeven aan reclame maar verliezen via de achterdeur hun (trouwe) klanten!

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 14:09
    • @worldtraveler, dat is precies de reden dat ik geen horloges heb. Heb er nooit om gegeven ook niet.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 14:50
  • Bijna “uitverkocht” .. Alleen in NL zijn er al 20 juweliers die TAG-Heuer verkopen Als ze allemaal zo,n klokkie in voorraad nemen BEN je al bijna uitverkocht.... ;)

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 11:19
    • spiderman

      Posts: 206

      Alleen bij Schaap en Citroen staat erbij ;-)

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 11:50
    • Nog niet wakker bschuit? Er zijn er 333 van gemaakt. Niet 33...

      Die dingen kosten dus €3.100 per stuk. Even snel rekenen uitgaande van het feit dat er een paar weg gegeven worden (Max, Jos, Helmut, etc.). Zeg dat er 300 daadwerkelijk verkocht worden, dat maakt een omzet van bijna een miljoen euro... en Max? Die krijgt een % of 10? Hoppa... weer een tonnetje erbij op de bankrekening. Kan hij weer wat kerst cadeaus kopen!

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 11:55
    • Ik denk dat Max standaard 33% krijgt...

      • + 3
      • 17 okt 2019 - 12:00
    • Beste Rogier hier,, dit product wordt wereldwijd verkocht ... misschien had ik er voor de duidelijkheid bij moeten zetten, ‘Alléén in Nederland zijn er al zo,n 20 a 30 winkels die Tag-Heuer verkopen’ ... Als elke TAG dealer wereldwijd zo,n klokkie in voorraad zou willen hebben kunnen ze er wel enkele tienduizenden maken...

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 13:52
  • Mojito

    Posts: 4.710

    Fuck man!!!

    Welke 323 gekken tellen zomaar 3100 eurie voor een kutklokkie neer?

    Waanzin!!!

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 11:50
    • masf1

      Posts: 5.912

      Mazda.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 12:25
    • masf1

      Posts: 5.912

      3100 valt wel mee,wat dacht je van die rappertjes die met dingen van een ton en meer om hun pols lopen,en geen idee hebben hoe laat het is omdat ze klok kunnen kijken.

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 12:28
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.163

      Enige verschil is dat die rapperklokkies behoorlijk wat diamanten en robijnen bevatten als decoratie masf1. Dat blijft wel redelijk waardevast. Of je er een ton voor over hebt is echter een andere vraag...

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 12:38
    • iedere gek zijn gebrek.......zo zal jij er ook wel een paar hebben ;)

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 12:40
    • masf1

      Posts: 5.912

      Gaat over waanzin,een tonnetje om je nek of pols vind ik waanzin,3100 valt 97 ruggen mee dan.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 12:41
  • maxioos

    Posts: 1.664

    Als ik het zou kopen zou het puur en alleen als investerings "gok" zijn en het 20+ jaar met certificaat en originele verpakking in de kluis laten in de hoop dat met Max z'n records/carrière het bij dan een gewild verzamel object is.

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 12:36
    • Daar zal het ook wel voor bedoeld zijn, investering.

      • + 0
      • 17 okt 2019 - 13:11
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.163

      Lijkt mij een erg riscovolle investering met uitzicht op weinig rendement. Senna edities van TAG Heuer brengen amper een stuiver meer op dan waarvoor ze destijds werden verkocht, veelal worden ze voor (veel) minder verkocht. Er zijn dus veel betere opties qua investeringen als je dat zou willen.

      • + 1
      • 17 okt 2019 - 16:36
  • nedcro

    Posts: 89

    Kan ik ook met bitcoins betalen..........

    • + 0
    • 17 okt 2019 - 12:56

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 948
  • Podiums 31
  • Grand Prix 102
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender