user icon
user icon

Ocon ziet Toto Wolff bijna als zijn psycholoog

  • Gepubliceerd op 09 nov 2018 12:47
  • comments 12
  • Door: Niels Langenberg

Het lijkt er steeds meer op dat we Esteban Ocon in 2019 niet op de Formule 1-grid gaan zien, maar de Fransman is door Toto Wolff verteld dat het niet het einde van de wereld zou zijn wanneer hij voor volgend seizoen geen zitje kan bemachtigen. Ocon hoopt nog terecht te kunnen bij het team van Williams, maar bedankt Mercedes sowieso voor de steun. 

"Het goede nieuws is dat ik de geweldige steun van Mercedes blijf behouden. Ondanks deze moeilijke tijden, blijven ze mij steunen en blijven ze ook kijken naar mogelijkheden voor me. Toto Wolff is een geweldig persoon. Hij geeft echt om je en dat kun je niet zeggen van iedere leidinggevende van een juniorenprogramma."

"Je zou kunnen zeggen dat Toto als een psycholoog omgaat met mensen. Hij begrijpt ieder persoon, maar blijft ook naar het grotere plaatje kijken. Dat is zijn grootste talent. Zijn hulp is geweldig en ik ben hem daar dankbaar voor."

Ocon is ondanks alles strijdbaar. "Ik ga er alles aan doen om volgend jaar nog sterker en sneller te zijn", aldus de Fransman tegenover Motorsport-Total.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Jes2002

    Posts: 115

    Hij kan beter een plek regel voor Ocon... heeft hij meer aan.

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 12:53
    • Jes2002

      Posts: 115

      een F1 zitje bedoel ik uiteraard......

      • + 0
      • 9 nov 2018 - 12:53
    • Moet er wel een mogelijkheid zijn, waar had ie m moeten plaatsen? Bottas of Hamilton eruit?
      Zonder Wolff had ie nu al zonder zitje gezeten.

      • + 1
      • 9 nov 2018 - 13:08
    • Jes2002

      Posts: 115

      brabham-bt50... Mogelijkheid genoeg Gewoon naar Williams en jaar daarop exit Bottas. Zonder wolff geen zitje 😂 ja tuurlijk. Hij kon naar genoeg teams, die zelfde wolff houdt het tegen zul je bedoelen, wat een onzin joh.

      • + 0
      • 9 nov 2018 - 14:24
    • Mag ik een teiltje voor dat geslijm van die Fransoos. Man man man

      • + 0
      • 9 nov 2018 - 18:25
    • Wolff: beste Ocon, we hebben geen plaats voor je in de F1 maar als hobbypsycholoog maak ik graag een paar uurjes tijd voor je. Deal?

      • + 0
      • 10 nov 2018 - 11:24
  • "Ik ga er alles aan doen om volgend jaar nog sterker en sneller te zijn". Sneller uit bed en sneller rennen naar het toilet? Tja, dat kan ook een vorm van racen zijn dan hé ;)

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 13:01
  • Werk en prive gescheiden houden Ocon...

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 13:05
  • Uitgaan

    Posts: 252

    Mischien is othopedagoog beter passend

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 13:06
  • Joeppp

    Posts: 2.057

    Zal die nodig hebben na zijn vetrek uit de F1.

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 13:40
  • Numnum

    Posts: 1.749

    Een psycholoog laat zijn cliënt toch nooit zo vallen zonder fatsoenlijke overdracht?

    • + 0
    • 9 nov 2018 - 21:24
  • Hij blijft igg geloven dat het goed komt.

    • + 0
    • 10 nov 2018 - 00:22

Gerelateerd nieuws

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Yas Marina Circuit - Bandentest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 136
  • Podiums 0
  • Grand Prix 50
  • Land Frankrijk
  • Geb. datum 17 sep 1996 (23)
  • Geb. plaats Évreux, Frankrijk
  • Gewicht 66 kg
  • Lengte 1,86 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar