user icon
user icon

Williams houdt Ferrari van Fastest Pit Stop Award af

  • Gepubliceerd op 13 nov 2017 09:06
  • comments 11
  • Door: Rob Veenstra

Ferrari ging in Brazilië met de winst aan de haal, maar de Scuderia werd in de strijd om de snelste pitstop van de race nipt afgetroefd door Williams. De Britse renstal verwisselde de banden bij Lance Stroll in slechts 2,1 seconden. Ferrari had maar negen honderdsten langer nodig bij de enige stop van winnaar Sebastian Vettel. Red Bull Racing completeert de top drie met een pitstop van 2,35 seconden voor Max Verstappen.

 

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft, is de documentaire Williams een ware aanrader. Zelden zo'n goed gedocumenteerde F1-docu gezien met een prachtig beeld van de familie Williams van het verleden tot het heden. Onroerend verhaal en een mooi inzicht in hoe een passie de lijdraad in het leven kan zijn, maar ook tegen welke prijs.

    • + 3
    • 13 nov 2017 - 09:14
    • ThumbsUp

      Posts: 763

      Bedoel je die docu op Netflix? Die moet ik nog kijken

      • + 0
      • 13 nov 2017 - 09:22
    • Ik heb hem dit weekend ook gekeken. Als groot Williams fan helemaal mooi! Inderdaad echt een aanrader! Probeer hem in 1 keer te kijken zonder afleiding van iets, dan is het helemaal prachtig. Ik weet meteen weer waarom ik al die jaren al voor Williams ben en ben gebleven. Frank Williams, mijn held!

      • + 1
      • 13 nov 2017 - 09:30
    • Jep, staat ook op netflix

      • + 0
      • 13 nov 2017 - 09:40
    • Rimmer

      Posts: 7.836

      Ja gezien. Mooi docu. Grappig dat het eigenlijk gewoon helemaal geen sympathieke mensen waren. Frank is volledig op zichzelf gericht, adoreerde zijn vrouw maar tegelijkertijd was hij haar ontrouw en kon haar nooit op de 1e plek zetten. Dat hij haar boek nog nooit gelezen had en feitelijk nog steeds niet over haar of jaar dood kon praten is tekenend voor de eigenlijk heel beperkte Frank Williams. Ik vond het hele mooie docu en heel knap van de familie dat ze zo “open” waren. Tegelijkertijd legde het een aantal vingers op een aantal zere plekken en ik snap nu wel dat ze niet meer succesvol zijn en ook zo vaak niet zijn geweest.
      Claire is gedreven en capabel maar tegelijk ook niet. Haar broer, die zwaar gefrustreerd, een bijbaantje in het bedrijf heeft en niet on speaking terms is. Frank die nog steeds niet bij zijn emoties kan en daardoor nooit thuis gaf en geeft. In zekere zin een ontzettend disfunctionele familie die grootse successen afwisselde met enorme dieptepunten.
      Zeker bijzonder. Aanradertje.

      • + 0
      • 13 nov 2017 - 09:46
    • Mooi verwoord Rimmer. Dit maakt het zo'n prachtige documentaire en voer om over na te denken.

      • + 0
      • 13 nov 2017 - 09:52
    • Ik kijk er echt heel anders tegenaan Rimmer.

      Je hebt in mijn ogen gedeeltelijk wel een punt maar ik zie Frank Williams als iemand die alles opzij zet/heeft gezet voor waar hij het meeste van houdt. Dat dat weerslag heeft op een gezinssituatie kan ik mij wel voorstellen. De laatste scene met Claire deed mij echt wel wat en leek er echt wel op dat dit een "klik" was bij Frank dat hij het toch wel ging lezen.

      • + 1
      • 13 nov 2017 - 10:29
  • Mag ik dit topic gebruiken met het melden dat Stroll toch niet erg best was dit weekend. En dan druk ik het voorzichtig uit. Na de zomerstop is de ontwikkeling toch wel stil komen staan en was de race van gisteren van zwaar bedenkelijk niveau. Als je kijkt naar het verschil met Massa is enorm.

    • + 2
    • 13 nov 2017 - 09:31
    • Die jongen heeft met n regensetup ontzettende mazzel gehad door zichzelf als 3e te kwalificeren , en baku was een loterij en bende wat ik niet eens meetel ...

      Die jongen is gewoon een jaar te vroeg gekomen , maargoed Williams heeft dit schijnbaar allemaal ingecalculeerd .. op de lange duur mag hij in zn handen knijpen als op hetzelfde nivo als hulkenberg/perez komt

      • + 0
      • 14 nov 2017 - 01:03
  • Zie je wel... Als Lance stil staat is ie retesnel.

    ;)

    • + 1
    • 13 nov 2017 - 09:34
  • Hmm... Max derde, toch nog weer het podium gehaald dus.

    • + 0
    • 13 nov 2017 - 11:27

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Canada
  • Geb. datum 29 okt 1998 (21)
  • Geb. plaats Montreal, Canada
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar