user icon
user icon

Christian Horner tevreden en feliciteert Hülkenberg en Williams

  • Gepubliceerd op 06 nov 2010 20:58
  • comments 9
  • Door: Robin Smeets
Red Bull-teambaas Christian Horner is tevreden over de prestaties van zijn coureurs tijdens de kwalificatie in Brazilië. Sebastian Vettel pakte de tweede startpositie, één plaats voor teamgenoot Mark Webber. Tegelijkertijd feliciteerde Horner polesitter Nico Hülkenberg met zijn uitzonderlijke prestatie.

"Zeer indrukwekkend", begon Horner. "Hij reed zelfs twee ronden die genoeg waren geweest voor de pole position. Hij heeft het erg goed gedaan, eerst temperatuur in de banden gereden en daarna twee super ronden gedaan. Ik wil Nico feliciteren met zijn eerste pole en ook Frank en zijn team. Het is echt al een tijd geleden dat Williams vooraan mocht starten."

"Ik heb verder ook zeer tevreden over onze eigen prestaties. De omstandigheden waren vandaag erg zwaar en voor ons heeft het uiteindelijk goed uitgepakt. De coureurs hebben samen met hun engineers goede beslissingen genomen en een goede teamprestatie geleverd. We starten tweede en derde én staan voor alle titelrivalen."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Robbert89

    Posts: 305

    Hm....Eindelijk een keer iets positiefs en netjes uit zijn mond.

    • + 0
    • 6 nov 2010 - 22:34
  • \"We starten tweede en derde én staan voor alle titelrivalen.\"

    In het geval van Red Bull biedt dat zeker nog geen garanties ;)

    • + 0
    • 6 nov 2010 - 23:52
    • ben

      Posts: 292

      als je garanties wilt moet je een broodrooster of zo kopen

      • + 0
      • 7 nov 2010 - 13:59
  • sas

    Posts: 2

    wat kan hem t schelen dat hulkenberg op 1 start..... wat hij zegt \'we staan voor alle titelrivalen\' maar toch een big smile voor Nico

    • + 0
    • 7 nov 2010 - 00:48
  • felix50

    Posts: 5.792

    Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet te verden is omdat als Hulk de race wint de 25 punten niet naar webber of vettel gaat.Voor alonso is dit echt niet verkeerd .Damage control.

    • + 0
    • 7 nov 2010 - 08:54
    • Fusy

      Posts: 2.181

      Zij kunnen Hulkenberg op snelheids pakken,maar dan moet in de eerst 2 ronden gebeuren,anders krijgen ze met Hamilton,Alonso en de rest te maken..

      • + 0
      • 7 nov 2010 - 09:58
  • Schumie

    Posts: 1

    Alsof Hulkenberg wint??? Die houdt het vol tot de 3e bocht en dan is het gedaan met zijn eerste plek.

    • + 0
    • 7 nov 2010 - 09:44
  • sanderndk

    Posts: 586

    Je hoopt nu al dat ze op hun bek gaan bij Redbull, en Felix je krijgt van mij een taartje en 5 sterren vakantie als Hulkenberg wint dat is namelijk onmogelijk er rijd 200 seconden aan voorsprong achter \'m hahaha. PS gaan we nu dan een teamorder zien van RedBull???

    • + 0
    • 7 nov 2010 - 12:51

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.384
  • Podiums 54
  • Grand Prix 111
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar