Oud Formule 1-coureur Heinz-Harald Frentzen is vandaag jarig. De Duitser blaast 50 kaarsjes op zijn verjaardagstaart uit. Frentzen was tussen 1994 en 2003 actief in de Formule 1. In totaal verscheen hij 156 keer aan de start van een Grand Prix. Hij reed voor teams als Sauber, Williams, Jordan, Prost en Arrows. Op zijn erelijst in de Formule 1 staan drie overwinningen; San Marino 1997, Frankrijk 1999 en Italië 1999. De felicitaties gaan uit naar de jarige Frentzen.
2002 #F1 Arrows' last season as Tom Walkinshaw ran out of funds (Heinz-Harald Frentzen) A23 (Cosworth) pic.twitter.com/iaN6pugLLs
— BWOAH F1 ? (@BWOAHF1) January 1, 2017
0

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 1.470
De man die Senna zag als zijn opvolger.
2002 deed zeer maar daar kon Heinz niks aan doen.
Abraham gefeliciteerd :)
Posts: 717
Een van mijn favoriete coureurs, van harte HHF.
Posts: 3.626
Het is er nooit helemaal uitgekomen bij HH, terwijl.hij over veel talent beschikte.
Hij en Zanardi...van beiden heren has ik een hoge pet op en ze leken een prima duo voor Williams.
Posts: 1.052
Die twee hebben toch nooit samen gereden bij Williams? Zanardi kwam toch pas toen Frentzen naar Jordan vertrok?
Posts: 3.626
Je hebt helemaal gelijk Fly by Wire! My bad... :)
(Alzheimer kicks in...again)
Posts: 65.800
Herstsliegen kloekwoensh Heinz-Harald Frentzen aus Mönchengladbach.
Frentzen leek me altijd net wat te aardig voor de top, was m.i. een subtopper á la Webber.
Posts: 2.981
Klopt zeer goed op zen dag maar idd te weinig schumi streken voor de echte top!
Posts: 2.113
Is nu motivational speaker.
Posts: 11.990
Was het toch meestal net niet HH. Beetje een eeuwig talent gebleven...