Lance Stroll debuteert komend seizoen in de Formule 1. De 18-jarige Canadees krijgt een kans van het team van Williams. Stroll, die vorig jaar de titel veroverde in het Europees kampioenschap Formule 3, krijgt bij Williams niet te maken met Valtteri Bottas als teamgenoot, maar met Felipe Massa. Hij denkt veel van de ervaren Braziliaan te kunnen leren.
.@lance_stroll: "I really am looking forward to @MassaFelipe19 being a mentor for me." #Williams40 #WeAreRacing #F1 pic.twitter.com/u5Zpi5FPwj
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) February 3, 2017
4

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 606
En ik denk dat Stroll meer had kunnen leren van Bottas.
Posts: 2.989
Nou ik denk dat Massa meer bereid is om Stroll op sleeptouw te nemen
Posts: 65.802
Dat denk ik ook hoewel Bottas die niet veel te dik is maar wel zwaarlijvig is en zware botten heeft.
Posts: 9.103
Hm, lijkt me levensgevaarlijk in de F1.
Posts: 1.563
Lance : Phillip ik krijg allemaal handgebaren als ik andere inhaal.
Massa : Luistert, wanneer gele vlaggen wapperen, moet je inhouden.
Lance : Inhouden, ik had Pa opdracht gegeven iedereen te betalen om mij voorbij te laten, en zou me een seintje geven als dat was geregelt, dus die vlaggen is niet dat seintje ?
Massa : Zucht, was ik toch maar bij de FE gegaan
Posts: 4.519
Blauwe vlag voor inhalen Lance... wordt veel gebruikt voor een Duitser in een Ferrari. Misschien zien jullie nog elkaar.!