user icon

Williams kondigt line-up voor 2017 vandaag aan

  • Gepubliceerd op 03 nov 2016 10:36
  • comments 27
  • Door: Rob Veenstra

Alle ogen zijn vandaag gericht op het team van Williams. De Britse renstal heeft een persconferentie in het hoofdkwartier in Grove belegd. Williams zal rond 11.00 uur Engelse tijd, dat is 12.00 uur Nederlandse tijd, de line-up voor 2017 bekendmaken.

De verwachting is dat Valtteri Bottas aanblijft voor een vijfde seizoen bij het team en dat de Fin gezelschap krijgt van de net 18 jaar geworden Lance Stroll. Stroll fungeerde dit jaar al als ontwikkelingscoureur bij Williams en veroverde in het Europees kampioenschap Formule 3 de titel.

Later vandaag meer over de line-up van Williams voor volgend jaar.

Reacties (27)

Login om te reageren
  • pixel

    Posts: 608

    Nou, spannend!

    • + 0
    • 3 nov 2016 - 10:39
    • John6

      Posts: 5.198

      Niet spannend maar ik ben wel benieuwd hoe Lance Stroll het gaat doen in 2017.

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 10:52
    • Hemex

      Posts: 991

      Straks gaat Sir Frank zelf weer achter het stuur zitten

      • + 1
      • 3 nov 2016 - 10:54
    • @HEMEX: Smakeloos, je weet best dat Frank ziek is en in het ziekenhuis ligt....

      • + 3
      • 3 nov 2016 - 11:00
    • @REMEDY81
      Niet zo lopen mutsen, niet overal hoeft wat achter "gezocht" te worden.
      Losstaand van de ziekte is het best grappig.

      • + 2
      • 3 nov 2016 - 11:15
    • Cicero

      Posts: 822

      Remy81: Jij bent van de generatie die zich overal door beledigd voelt?
      Ik word dit soort mensen zo zat. Beledigd worden omdat er zwarte pieten zijn.
      Boos worden om een apengeluidengrapje. Iets smakeloos vinden omdat iemand ziek is.

      VRIJHEID VAN MENINGSUITING!

      Zo, dat moest ik even kwijt ;-)

      • + 1
      • 3 nov 2016 - 11:24
    • Hemex

      Posts: 991

      Oei... en dan te bedenken dat ik het niet een wist....;-(

      • + 1
      • 3 nov 2016 - 11:35
    • Hemex

      Posts: 991

      ...eens...

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:35
    • @HEMEX: Kan gebeuren ;)

      @CICERO: Ik ben juist niet van die generatie maar ik ben ook niet van de generatie waarbij alles maar moe kunnen en het dan goed praten met "VRIJHEID VAN MENINGSUITTING". Dat is wel heel makkelijk. Het is duidelijk dat @HEMEX het niet wist.. kan gebeuren en maakt ook niet uit. Maar jou reactie is wel erg kort door de bocht....

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:54
    • @CICERO: Misschien was het woord "smakeloos" niet helemaal goed gekozen. Ik bedoelde het wat meer met een knipoog van, hoe kun je dat nu zeggen nu hij in het ziekenhuis ligt.

      Over de Zwarte Pieten discussie laten we het maar niet hebben. Denk dat ze niet zo moeilijk moeten lopen doen. Het is al jaren geen enkel issue geweest, waarom voelen ze zich nu opeens wel aangesproken. Maar ja als mensen er moeite mee hebben moet je er ook naar luisteren. Is ook een vorm van vrijheid van meningsuiting van hun kant ;)

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:58
    • DutchBum

      Posts: 22

      Wel degelijk smakeloos, want de beste man is vanaf de schouders verlamd. Hoe kan je zo'n 'grap' nou niet smakeloos vinden.

      • + 1
      • 3 nov 2016 - 12:50
    • @Dutchbum, Misschien kun je de posts erboven ook lezen?
      Daar geeft Hemex al aan dat hij het niet wist, als je iets niet weet kun je er ook niet op aangekeken worden.

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 14:35
    • @XAMVERSTAPPEN: wat @Dutchbum bedoelt is niet dat hij het smakeloos vind omdat hij in het ziekenhuis ligt met een longonsteking maar omdat hij vanaf zijn nek verlamt is. En daar geef ik hem helemaal gelijk in. Zelfs ik krabbelde na de reactie van Hemex een beetje terug maar als ik er dieper over nadenk vind ik het helemaal smakeloos om iemand die verlamd is zo'n opmerking over te maken...

      • + 0
      • 4 nov 2016 - 06:58
    • @XAMVERSTAPPEN: Ik neem toch aan dat @HEMEX weet dat hij verlamt is...

      • + 0
      • 4 nov 2016 - 06:58
  • Stroll & Maldonado

    • + 3
    • 3 nov 2016 - 10:53
    • Levano

      Posts: 802

      Spektakel gegarandeerd!

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:34
  • Philipe Adams en Toranosuke Takagi ?

    • + 0
    • 3 nov 2016 - 11:01
    • Andrea Montermini en Jean Denis Deletraz

      • + 2
      • 3 nov 2016 - 11:25
    • Haha, ja en dan slaat die af.....maar ze rijden niet meer in Portugal helaas...

      In dat geval is een combinatie Nissany (de vader van en teveel grip..) en Jean Denis Deletraz het gouden ei en Belmondo dan maar als testrijder doen?

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:29
    • pixel

      Posts: 608

      Het is dat Yuji Ide zijn superlicentie kwijt is, ander zou hij de perfecte eerste coureur zijn.

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 12:04
  • Coldstream

    Posts: 77

    Jacques Villeneuve en Damon Hill maken een comeback.. Dat alles ter ere van het 40 jarig bestaan volgend seizoen :)

    • + 3
    • 3 nov 2016 - 11:23
  • Het best bewaarde geheim wordt vandaag bekend gemaakt, spannend hoor!

    We staan natuurlijk wel allemaal met onze bek vol tanden als niet Bottas en Stroll worden gepresenteerd :P

    • + 0
    • 3 nov 2016 - 11:43
    • Hemex

      Posts: 991

      We? Er zijn hier genoeg alternatieven aangedragen, dus we houden overal rekening mee.

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 11:45
  • Caramba

    Posts: 5.786

    Kan iemand een tromroffeltje doen?

    • + 0
    • 3 nov 2016 - 12:04
    • Badam tsss; FELIPE MASSA EN JENSON BUTTON!

      • + 0
      • 3 nov 2016 - 12:44
  • Holy mozus . Stroll en Gutierez zijn net bevestigd

    • + 0
    • 3 nov 2016 - 13:04

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 1.369
  • Podiums 53
  • Grand Prix 123
  • Land FI
  • Geb. datum 28 aug 1989 (31)
  • Geb. plaats Nastola, FI
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar