user icon

Verstappen in Bahrein in de FIA-persconferentie

  • Gepubliceerd op 31 maa 2016 08:15
  • comments 28
  • Door: Rob Veenstra

Max Verstappen is opgeroepen als een van de zes coureurs die vandaag achter het bureau plaatsnemen voor de traditionele persconferentie van de internationale autosportbond FIA op de donderdag voor een Grand Prix. Die persconferentie begint om 14.00 uur Nederlandse tijd.

Verstappen wordt tijdens de persconferentie in Bahrein geflankeerd door McLaren-rijder Fernando Alonso, Haas F1-coureur Romain Grosjean, Felipe Massa van Williams, Mercedes-coureur Nico Rosberg en Manor Racing-rijder Pascal Wehrlein.

Reacties (28)

Login om te reageren
  • Hij zal wel te horen krijgen dat hij extra goed in de gaten wordt gehouden. Kan ie ook mooi zeggen dat hij Warwick in de gaten zal houden

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 08:26
    • Boer Gijs

      Posts: 599

      Hij mag komen opdraven om zijn verhaal te doen wat er allemaal
      aan de hand was 14 dagen geleden

      • + 1
      • 31 maa 2016 - 08:32
  • tja dat zat er natuurlijk dik in dat ze Max ff willen doorzagen over de situatie met hem en Sainz 2 weken terug. Gelukkig zit Felipe er ook bij zodat hij zijn mening kan ventileren want volgens hem moet Max gestraft worden.

    • + 1
    • 31 maa 2016 - 08:43
    • met de aanwezigheid van Massa is max reeds gestraft (en de overige rijders overigens ook)

      • + 3
      • 31 maa 2016 - 08:53
    • Ik ben benieuwd watvoor reactie hij ingestudeerd heeft:-)

      • + 2
      • 31 maa 2016 - 09:00
    • Ja Jean, ik denk dat Max zich al zit te verkneukelen om Massa weer eens lik op stuk te geven en 'der Helmut' zal Max wel toegeschreeuwd hebben wat ie wel en niet moet zeggen over het akkefietje met Carlos.

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 09:31
    • Brandon

      Posts: 389

      Indien Massa daar echt over heeft, zal Max wel antwoorden:
      Sommigen (Massa) zijn tevreden om in hun carriere als 2e viool te rijden, maar ik niet!

      • + 4
      • 31 maa 2016 - 09:39
    • Max; "mijn vader trapt me onder mn ballen als ik een 2e viooltje wordt net als Felipe"

      • + 3
      • 31 maa 2016 - 09:44
  • Iemand enig idee waar idee persconferentie te bekijken is ?

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 08:43
    • Ik hou altijd Youtube in de gaten, meestal zijn ze vrij snel geupload. Gewoon F1 Press Conference intikken en dan de uploaddatum op afgelopen 24 uur zetten.
      Live uitzendingen weet ik niet.

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 08:55
    • via skysport ace player downloaden deze link live streamen

      2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 10:02
  • beerkuh

    Posts: 2.366

    whahha gezellig saampjes met zijn grote vriend zuurpruim Massa en crossjan!! tja mede gezien Melbourne en zijn uitspraken kan je verwachten dat juist die 2 erbij zitten om te klagen over Max !!

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 08:48
  • Droopy

    Posts: 631

    Het zal mij benieuwen wat er gezegd gaat worden. Eens kijken of we vuurwerk kunnen verwachten. Max kennende zal hij ongetwijfeld wel een gevat antwoord geven.

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 09:03
    • maxioos

      Posts: 1.701

      Laten we het open. Normelite is het maar een saaie vertoning van 20 minuten.

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 09:36
  • LuckyMe

    Posts: 298

    Massa? Wie is da? Was die nog nie met pensioen?
    Grosjan? Wa cross die dan? Ooooo, die sukkel ui Monacoo!

    • + 1
    • 31 maa 2016 - 09:34
  • Totalia

    Posts: 909

    Max is tot nu toe zeer goed omgegaan met de pers, en weet heel volwassen te reageren zolang hij zich niet uit de tent laat lokken.... Dat komt wel goed, maak me meer zorgen over die eikel van een warwick, de gek kan het niet uitstaan dat er eindelijk een coureur is die ballen heeft veel groter dan de knikkertjes die hij ooit gehad heeft... Pure afgunst.... Hou je vast Max er komen dit weekend sowieso puntjes... De vraag is welke...

    • + 1
    • 31 maa 2016 - 09:44
  • Voor degene die niet kunnen wachten heb ik z'n antwoord alvast: "De race in Melbourne ging niet naar wens. Er zijn geen problemen tussen Carlos en mij, we willen gewoon allebei zo goed mogelijk finishen. We denken niet meer aan Melbourne, maar richten ons nu op de komende race in Bahrein."

    • + 2
    • 31 maa 2016 - 09:57
  • Ol' Fool

    Posts: 385

    Als ik Max was zou ik er helemaal niet meer op ingaan. Ten slotte hebben we allemaal al genoeg kunnen lezen wat er gebeurd was. Ik heb wel het idee dat hij Toro Rosso nu al ontgroeid is.

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 10:01
  • Panino

    Posts: 104

    Mss moet Max het strafpuntensysteem eens aan kaarten. Vragen aan Massa of de crach van Alonso ook een rookie fout was ;)

    • + 1
    • 31 maa 2016 - 10:07
    • Ja, dat zou leuk zijn! Ik denk dat Senna dat ook gedaan zou hebben!

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 12:11
  • F1Gold

    Posts: 75

    Via een stream van cricfree wordt hij uit gezonden. al die site niet altijd betrouwbaar. er zijn er misschien meer.

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 10:08
  • meow-F1

    Posts: 158

    ik neem toch aan dat max een politiek correct antwoord geeft :P

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 10:30
  • Die Massa komt alleen om te vertellen dat Alonso te weinig ervaring heeft voor de formule 1 en dat een straf wel op zijn plaats is.

    Verstappen zit er om te vertellen of hij iets heeft geleerd van twee weken geleden, 'for sure' kan je dus nu al afstrepen op de bingo kaart.

    Grosjean komt vertellen dat ASS is doing a really great sjob and that he loves America.

    Tot zo ver de samenvatting en een fijne dag allemaal.

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 10:39
  • vwtune

    Posts: 215

    Wordt een gezellige boel, ben benieuwd of alle aandacht naar Max gaat

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 11:00
  • Kevin

    Posts: 4.955

    Jammer dat Bernie niet ook Sainz heeft opgeroepen, ook al zou STR de coureurs goed instrueren geen flater te slaan.

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 11:15
  • DaanF1

    Posts: 267

    Off topic: Alonso rijdt niet dit weekend. Onvoldoende hersteld. De talentvolle belg (Vandoorne) mag dus zijn debuut gaan maken!

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 12:41
    • Dus is het de vraag of alonso bij persconferentie aanwezig zal zijn..

      • + 0
      • 31 maa 2016 - 13:08
  • Max moet iedereen voor wezen en gewoon even sorry zeggen voor de scheldwoorden, doet het qua P.R altijd goed even 'door het stof' . Maar ja,of hij dat doet?

    • + 0
    • 31 maa 2016 - 14:39

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.344
  • Podiums 50
  • Grand Prix 129
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar