user icon

Sutil verkeert in onzekerheid over zijn toekomst

  • Gepubliceerd op 17 nov 2015 07:07
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra

Adrian Sutil heeft nog geen idee wat hij volgend jaar zal doen. De Duitser liet zich in Brazilië weer eens in de pitbox van Williams zien. Hij is de officiële reserverijder bij de Britse renstal, maar hij schittert meestal door afwezigheid en hij reed nog geen enkele keer in de FW37.

Op de vraag van Sky Deutschland waar zijn toekomst ligt, bekende Sutil: "Daarover is nog niets besloten. Alles ligt nog open. Op dit moment valt er niets te melden. In de Formule 1 kunnen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen, dus je moet de deur altijd op een kier houden."

Echt reëel is het niet van Sutil om te hopen op een racestoeltje in de Formule 1. Alleen bij Manor zijn nog vacante zitjes en het achterhoedeteam verlangt een aanzienlijk bedrag van coureurs. Het heeft er alle schijn van dat Sutil vorig jaar voor Sauber zijn laatste Grand Prix heeft verreden.

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Tja, ik zou in ieder geval bij elke GP aanwezig zijn geweest al is het maar om de contacten warm te houden. Hij lijkt er zelf ook niet meer echt zin in te hebben. Dat straalt hij overigens al heel lang uit! Hij zal overigens niet gemist worden...

    • + 1
    • 17 nov 2015 - 07:51
    • Ik mis het rennen van hem als hij de auto langs de baan "geparkeerd" heeft. Beetje humor tijdens de race is altijd goed.

      • + 0
      • 17 nov 2015 - 10:46
    • d

      • + 0
      • 19 nov 2015 - 16:35
  • Ik heb hem afgelopen jaar niet gemist en van mij is het geen aanwinst als hij weer terug komt. Zie dan liever een Stoffel, Ocon, oid op de grid dan weer zon "ouwe".... Denk dat hij ook maar is naar het WEC oid moet kijken daar is het een prima coureur voor.

    • + 2
    • 17 nov 2015 - 08:08
  • Hij was zondag wel in gesprek met Lewis, is die ruzie weer helemaal bijgelegd?

    • + 0
    • 17 nov 2015 - 08:10
    • Waar hadden ze ruzie over gemaakt?

      • + 0
      • 17 nov 2015 - 09:01
    • Toen die Lotusgast tegen de glasscherf van Sutil aan liep in een donkere nachtclub wilde Lewis niet getuigen voor Adrian waardoor Sutil een beetje over de zeik was. Ik dacht dat ze elkaar sindsdien niet meer wilden spreken, maar zondag waren ze pratend in beeld.

      • + 0
      • 17 nov 2015 - 10:07
    • d07

      Posts: 876

      @Hugoboss92

      Lees dit artikel, www.f1today.net/nl(...)nsen-zoals-hamilton

      • + 1
      • 17 nov 2015 - 10:09
    • Sutil + Hamilton + kast??

      • + 0
      • 17 nov 2015 - 10:47
  • Hoe is het met zijn rechtzaak tegen Sauber?

    • + 0
    • 17 nov 2015 - 08:42
  • joop

    Posts: 1.082

    Zou maar verder kijken als ik hem was..
    De desinteresse die hij uitstraalde is er m.i. ook bij de teams.

    Sutil is totaal niet interessant voor F1-teams .....

    • + 0
    • 17 nov 2015 - 09:01
  • Die rijdt volgend seizoen ook in de Formule E. Beetje het afvoerputje van de F1, maar wel een leuk afvoerputje!

    • + 1
    • 17 nov 2015 - 09:11
  • G-speed

    Posts: 174

    Hoe kun je reserve rijder zijn, en meestal niet aanwezig zijn? Als reserve rijder moet je toch altijd aanwezig zijn, om in te vallen als een van de coureurs om een of andere reden niet kan rijden?

    • + 0
    • 17 nov 2015 - 17:02
  • Tja, geen wonder...

    • + 0
    • 19 nov 2015 - 10:38
  • test

    • + 0
    • 19 nov 2015 - 16:34

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar