Italiaanse pers pakt Kimi Raikkonen aan
- Gepubliceerd op 28 mei 2008 15:19
-
17
- Door: Rob Veenstra
Gazetta dello Sport heeft het vooral over de wisselvalligheid van Raikkonen. Raikkonen: langzaam en afwezig. In sommige races laat hij zich gewoon totaal niet zien. Liberta meldt dat Ferrari van geluk mag spreken dat het Felipe Massa in de gelederen heeft, want de Braziliaan redde de eer voor de renstal uit Maranello. De Romeinse krant lUnita vraagt zich tenslotte af: Kimi, waar was je mee bezig in Monaco?
Trending nieuws
-
'Red Bull weigert Monaco-trofee aan Alpine te geven'
Het lijkt er sterk op dat het team van Red Bull Racing de beker van Isack Hadjar uit Monaco nog niet heeft overgedrag...
15 jun 2026 16:09 -
Verstappen zucht na nieuwe FIA-plannen: "Liever dat dan deze onzin"
Max Verstappen is redelijk tevreden met de aangekondigde aanpassingen aan de motorregels. Verstappen is een uitgespro...
15 jun 2026 16:46 -
Wolff blij voor Hamilton: "Misschien komt het door Kardashian"
Toto Wolff heeft met warme woorden gereageerd op de eerste Grand Prix-overwinning van Lewis Hamilton voor Ferrari. De...
15 jun 2026 17:22 -
Ferrari-president bedankt Hamilton na eerste zege: "Emotioneel moment"
De eerste overwinning van Lewis Hamilton in Ferrari-kleuren heeft ook binnen de hoogste regionen van het Italiaanse m...
15 jun 2026 18:46 -
Formule 1 wil Alonso behouden: "We hebben helden nodig in de sport"
Stefano Domenicali heeft zich lovend uitgelaten over Fernando Alonso. De Formule 1-baas ziet de tweevoudig wereldkamp...
15 jun 2026 18:09
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Force India
- Basis Silverstone, India
- Sergio Perez 11
- Sergio Perez 11
- Nico Hülkenberg 12
- Adrian Sutil 14
- Adrian Sutil 15
- Lance Stroll 18
- Adrian Sutil 20
- Nico Hülkenberg 27
- Nico Hülkenberg 27
- Esteban Ocon 31
- Esteban Ocon 31
96.021 reacties op Force India
8 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Force India

Reacties (17)
Login om te reagerenPosts: 2.567
Niemand is volmaakt,dus ook Kimi niet.
Posts: 265
Ach joh, volgens de kranten ben je zo goed als de laatste Grand Prix die je reed, dus Kimi hoeft zich nergens zorgen over te maken. Tenzij hij dit elke GP gaat doen.
Posts: 5.792
Raikkonen: langzaam en afwezig zo kwam hij bij mij ook over als ik eerlijk ben trouwens het hele weekend was hij dat vond ik .Het is ook terecht dat hij aan gepakt word. Raikonnen heeft nu eenmaal af en toe een schop onder zijn kont nodig
Posts: 3.840
Agreed! :-)
Er is vaker gepubliceerd dat hij wat \"lui\" bloed heeft, maar ik denk dat Ferrari zelf wel een team is dat hem wel even aanspreekt.
Posts: 201
Tja, eerst was het Massa die de pineut was en nu Kimi. Zo blijkt het maar weer. Win je dan heb je vrienden!
Posts: 7.177
Op 1 op andere manier heb ik het gevoel dat dit jaar nog redelijk moeilijk voor hem gaat worden en massa erg goed gaat dit jaar... het zal close worden tussen massa en kimi en hamilton denk ik. want zelfs op het circuit dat hij het meeste haat reed hij gewoon goed. De laatste 3 races is hij heel erg sterk en als hij dit jaar het vol houd wordt hij kampioen denk ik
Posts: 236
Hier wordt ik nu moe van !!!! In canada wint Raikkonen en dan roepen ze weer met zij alle wat voor super coureur het is.
Posts: 234
Sjah het is pers, en dan nog de italiaanse sportpers. Raikkonen was inderdaad niet zo goed, maar hij stond ook op een eenstopper en had problemen met zijn banden, dus ja er zijn wel verklaringen voor.
Had Raikkonen niet op Sutil gevlamd, dan was hij niet zoveel achter Massa geeindigd terwijl hij toch een drive-trough kreeg.
Posts: 7.177
Ja maar dat is altijd een ALS! Als massa de 2 race niet was uitgevallen stond hij nu eerste...
Posts: 2.250
Deden ze nu niet net hetzellfde toen Massa zichzelf uit de race reed in Maleisië, en nu prijzen ze Massa weer. En dan nog, wat deed Hamilton nu ookal weer in Bahrein? Geen enkele coureur is volmaakt.
Posts: 11.414
De afgelopen race was toch ook wanstaltig slecht van Raikkonen? Terecht dat ze hem daar op afbranden.
Het is inderdaad wel een beetje kinderachtig om nu net te doen alsof hij helemaal afgeschreven is. Tsja, de Italiaanse en Britse pers zijn toch meer sensatiepers.
Posts: 26
----De afgelopen race was toch ook wanstaltig slecht van Raikkonen? Terecht dat ze hem daar op afbranden.-----
Nou Patrickl, wat was die afgelope race slecht.. met een kapotte voorvleugel er voor kiezen door te gaan in plaats van tijd te verliezen door m te wisselen, en dan nog 3e worden.
Denk dat je wat vaker het f1 nieuws moet lezen voordat je reacties plaatst
Raikkonen is goed genoeg om dit soort races zich te kunnen veroorloven. Aan het eind van het seizoen is hij weer WK en zegt iedereen weer dat hij zo goed en geweldig is. Van die succes suporters..
Posts: 11.414
Waar heb je het in vredesnaam over? Raikkonen werd 9e (met 0 punten) in Monaco.
Lol en dan van mij zeggen dat ik beter moet opletten. Wat een afgang zeg.
Posts: 5
Er is veel voor nodig om hard af te gaan op F1today.nl. Geniet van het reactiesysteem, maar kraak elkaar niet onnodig hard af. Bedankt!
Posts: 12
Massa maakte een fout, en kimi een paar meer. Was zowieso niet het weekend van ferrari. In italie ben je de ene keer de koning en de andere x de slimiel. Met kimi komt het wel goed, je kunt hem beter na het seizoen beoordelen. Misschien wint die strax een paar races en dan is alles weer zonnig.
Posts: 135
@ Jermaine (Massa-fanboy), Massa wordt dit jaar GEEN kampioen. Hij zal net zoals in het Schumachertijdperk 2e rijder blijven. Hij kan echt wel rijden (zoals iedereen in de F1, anders kom je er niet), maar winnaarsmateriaal is hij ook niet.
Nu ook Jean Todt op de achtergrond is verdwenen bij Ferrari is het ook nog maar de vraag of hij bij Ferrari zal blijven.
Jean Todt was tenslotte de enige reden waarom hij überhaupt bij Ferrari kwam te rijden.......
BV (geen Massa-fanboy) :-)
Posts: 7.177
We zullen zien. En Als hij dat wel doet of bijna ben ik blij zat en zullen we kijken hoe je dan er tegen aan kijkt. Want masa gaat op het moment veel beter dan Kimi zelfs op een baan die hij haat!