user icon

Maldonado: "Ik ga morgen aanvallen!"

  • Gepubliceerd op 03 nov 2012 17:32
  • comments 20
  • Door: Danny Sosef
Williams-coureur Pastor Maldonado heeft aangegeven morgen vol in de aanval te gaan tijdens de Grand Prix van Abu Dhabi op het Yas Marina Bay-circuit. De Venezolaan kwalificeerde zich als vierde en staat op dezelfde startrij als kampioenschapleider Sebastian Vettel.

Over zijn plannen voor morgen is hij duidelijk naar het trio voor hem, die kunnen een aanval verwachten: "Williams is op de weg terug om weer sterk te zijn! We moeten naar onszelf kijken en punten zijn erg belangrijk voor ons dus ik zal het maximaal haalbare eruit halen. We hebben een ontzettend goede snelheid weten te vinden en daardoor is de wagen erg competitief."

"Ik ben blij dat we weer vooraan me kunnen doen. We hebben het hele weekend laten zien waartoe we in staat zijn en de wagen is erg constant in allerlei verschillende omstandigheden. Ik heb mijn best gedaan en ga morgen vol in de aanval. Ik hoop dat ik het team en mezelf morgen een mooie dienst kan bewijzen."

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Ohh, gooi de tank van de Safety car maar vol !

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 17:34
  • Arie_f1

    Posts: 2.847

    That\'s the spirit ! Ben benieuwd wie het volgende slachtoffer wordt.. Zou wel gaaf zijn weer een podium voor Pastor en Williams.

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 17:35
  • Mooi zo Pastor. Even een wilde actie bij de start waardoor vriend Seb wijt moet en vriend Fernando ook bij de start Seb voorbij gaat en we hebben hopelijk een echte race voor de boeg.

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 17:45
  • \"Ik ga morgen aanvallen\"
    And we all know what that means! ;)

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 17:47
    • Arie_f1

      Posts: 2.847

      Of Vettel eraf rammen (in het gelukkigste geval voor RB vergist hij zich in Webber toen die de zoveelste slechte start had en ALonso twee posities opgeschoven..) Bedoelde je zoiets ? :)

      Of als hij op P3 mag starten eens goed die positie verdedigen en een podium pakken..
      Ik hoop wel op een mooi resultaat eigenlijk voor Maldonado hier, maar dat heeft hij zelf in handen..

      • + 0
      • 3 nov 2012 - 18:09
    • Vettel gediskwalificeerd!!!! Moet achteraan starten.

      Tralalalala. Nou zorgen dat dat hok van ons in Austin wel potten kan breken.

      • + 0
      • 3 nov 2012 - 19:50
  • stephen

    Posts: 150

    probeer nu maar gewoon die 4de plek vast te houden...

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 17:51
  • Ik weet niet goed om zo te denken maar hoop dat hij Vettel eruit tikt.... (A) Maakt het spannender!

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:08
  • joeri

    Posts: 9

    Daar kijk ik naar uit! Hopelijk geen crash veroorzaken.

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:12
  • Ik hoop echt, wegens eind jaar, dat Vettel een slechte start heeft en Alonso een goede start heeft. Zou graag Alonso vechtende zien om het eerste plekje.

    En ik hoop dat Hamilton Alonso een beetje helpt. Niet dat ik fan ben, van enig rijder, nu op dit moment van het veld.

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:18
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    De resultaten bij Williams gaan behoorlijk up en down. De ene keer staat Maldonado op P4 of P5, vervolgens valt hij af in Q2 en een race later doet hij weer lekker mee. Ik vind het in ieder geval mooi om Williams weer vooraan te zien en van mij mag hij best een podium pakken!

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:18
  • DRF

    Posts: 1.315

    Kom jongens niet zo flauw ;-)
    De beste man heeft een superkwalificatie gereden en hij heeft de spirit goed te pakken. Hij heeft veel gezeik gehad over dat het een paydriver is maar hij kan echt wel een potje sturen. Als hij z\'n hoofd erbij houdt en die Williams ook zo hard gaan in de race zit er misschien wel een podium in.
    Het doet wel pijn in m\'n hart als ik denk aan wat een Raikkonen met zo een auto had gedaan. Zouden ze in ieder geval niet 8ste staan in het constructeurskampioenschap...

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:19
    • ik mis toch die oude man in die auto..

      • + 0
      • 3 nov 2012 - 19:17
  • oeioeioei, dat word gevaarlijk vo vettel

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 18:24
    • zo te zien mag vettel achteraan starten

      • + 0
      • 3 nov 2012 - 19:49
  • TJ.

    Posts: 758

    En Vettel start achteraan!!

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 19:46
  • waylon

    Posts: 2.269

    Nieuws: VETTEL START MORGEN VAN DE LAATSTE PLAATS

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 19:55
    • kan die andere spanjaard hem mooi tegenhouden.

      • + 0
      • 3 nov 2012 - 20:03
  • Oh oh oh, doe dat nou niet straks verpest je de race van Kimi nog :( Hopelijk voegt hij geen daad bij het woord, want na Grosjean vind ik dit de grootste waaghals in de F1

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 21:13
  • Yes! Maldonado voorin, chips en bier gereed, dat gaat klappen morgen....

    • + 0
    • 3 nov 2012 - 22:01

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 27
  • Podiums 0
  • Grand Prix 38
  • Land Venezuela
  • Geb. datum 9 maa 1985 (36)
  • Geb. plaats Maracay, Aragua, Venezuela
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar