user icon
user icon

Trulli schetst zonnig beeld voor Caterham en zichzelf voor 2012

  • Gepubliceerd op 19 dec 2011 16:50
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Jarno Trulli staat niet op het punt om zijn helm aan de wilgen te hangen. Hij stapte twee jaar geleden vol vertrouwen in het project van Team Lotus, volgend jaar Caterham F1 Team, en hij is niet van plan om daarvan weg te lopen nu de gevestigde orde in het vizier lijkt.

Trulli: “Hopelijk schijnt de zon volgend jaar wat vaker na het afgelopen seizoen vol lijden. Er is veel hoop en sympathie voor het nieuwe project, maar uiteindelijk draait het om wat je op het circuit laat zien. De stopwatch liegt nooit. Nadat Toyota zich terug trok dacht ik aan overstappen naar een andere klasse, maar ik geloofde in het project van Team Lotus/Caterham en daar geloof ik nog steeds in.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • .....Hoop doet leven, ook voor Trulli. Weinig kans dat hij volgend seizoen nog aan de start verschijnt. Zou mij in ieder geval verbazen. Zeker als Kovy aangeeft dat hij Trulli nog niet eens heeft gezien tijdens de raadpleging/ontwerp van de nieuwe auto.

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 16:54
  • GPGert

    Posts: 803

    Het zou mij niet eens zo veel verbazen als we nog net voor Kerst een hele leuke verrassing in verband met dit team krijgen van dhr. Boekhoorn.... :-)

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 17:49
    • AtteH

      Posts: 1.517

      Wanneer wordt jij nou eens wakker? Wat moet Caterham met het geld van Boekhoorn terwijl ze zelf genoeg geld hebben. Man, zit niet zo te dromen, Caterham kan veel betere coureurs krijgen dat die zogenaamde topper uit Nederland...

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 17:56
    • GPGert

      Posts: 803

      Geld genoeg bij Caterham? Van welke planeet kom jij???

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 22:35
  • aruba24

    Posts: 640

    Die Trulli heeft helaas wel een contract , de contract kan wel afgekocht worden door een van de nieuwe coureurs met veel poen , de team zelf kan weinig doen dan afwachten op de hoogste bod.

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 17:53
    • AtteH

      Posts: 1.517

      Betalende coureurs bij Caterham, wat zeg je me nu? Hou toch op man...

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 17:57
    • szixxx

      Posts: 4.753

      @Atteh: Doe nou niet alsof Caterham alle centen van de wereld heeft want ook een paydriver bij CaterhamF1 is niet raar. Sterker nog en zijn zat betalende rijders de F1 in gekomen die erg goed zijn maar hetgeen je niet moet willen is een coureur die echt nog niets heeft laten zien en op basis van zijn alleen zijn centen erin wordt gezet. De hobby coureurs die moet je niet willen maar iedere andere coureur die een multinational achter zich heeft kan echt wel wat hoor, anders krijg je zo\'n sponsor niet.

      • + 0
      • 20 dec 2011 - 09:37

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar