user icon

Trulli schetst zonnig beeld voor Caterham en zichzelf voor 2012

  • Gepubliceerd op 19 dec 2011 16:50
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Jarno Trulli staat niet op het punt om zijn helm aan de wilgen te hangen. Hij stapte twee jaar geleden vol vertrouwen in het project van Team Lotus, volgend jaar Caterham F1 Team, en hij is niet van plan om daarvan weg te lopen nu de gevestigde orde in het vizier lijkt.

Trulli: “Hopelijk schijnt de zon volgend jaar wat vaker na het afgelopen seizoen vol lijden. Er is veel hoop en sympathie voor het nieuwe project, maar uiteindelijk draait het om wat je op het circuit laat zien. De stopwatch liegt nooit. Nadat Toyota zich terug trok dacht ik aan overstappen naar een andere klasse, maar ik geloofde in het project van Team Lotus/Caterham en daar geloof ik nog steeds in.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • .....Hoop doet leven, ook voor Trulli. Weinig kans dat hij volgend seizoen nog aan de start verschijnt. Zou mij in ieder geval verbazen. Zeker als Kovy aangeeft dat hij Trulli nog niet eens heeft gezien tijdens de raadpleging/ontwerp van de nieuwe auto.

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 16:54
  • GPGert

    Posts: 803

    Het zou mij niet eens zo veel verbazen als we nog net voor Kerst een hele leuke verrassing in verband met dit team krijgen van dhr. Boekhoorn.... :-)

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 17:49
    • AtteH

      Posts: 1.545

      Wanneer wordt jij nou eens wakker? Wat moet Caterham met het geld van Boekhoorn terwijl ze zelf genoeg geld hebben. Man, zit niet zo te dromen, Caterham kan veel betere coureurs krijgen dat die zogenaamde topper uit Nederland...

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 17:56
    • GPGert

      Posts: 803

      Geld genoeg bij Caterham? Van welke planeet kom jij???

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 22:35
  • aruba24

    Posts: 640

    Die Trulli heeft helaas wel een contract , de contract kan wel afgekocht worden door een van de nieuwe coureurs met veel poen , de team zelf kan weinig doen dan afwachten op de hoogste bod.

    • + 0
    • 19 dec 2011 - 17:53
    • AtteH

      Posts: 1.545

      Betalende coureurs bij Caterham, wat zeg je me nu? Hou toch op man...

      • + 0
      • 19 dec 2011 - 17:57
    • szixxx

      Posts: 4.754

      @Atteh: Doe nou niet alsof Caterham alle centen van de wereld heeft want ook een paydriver bij CaterhamF1 is niet raar. Sterker nog en zijn zat betalende rijders de F1 in gekomen die erg goed zijn maar hetgeen je niet moet willen is een coureur die echt nog niets heeft laten zien en op basis van zijn alleen zijn centen erin wordt gezet. De hobby coureurs die moet je niet willen maar iedere andere coureur die een multinational achter zich heeft kan echt wel wat hoor, anders krijg je zo\'n sponsor niet.

      • + 0
      • 20 dec 2011 - 09:37

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar