user icon

Manager Sutil verwacht volgende week nieuw contract te tekenen

  • Gepubliceerd op 25 nov 2011 15:54
  • comments 12
  • Door: Robin Smeets
Adrian Sutil is nog altijd druk bezig om zijn toekomst in de Formule 1 veilig te stellen. De Duitse coureur verkeert nog in onzekerheid of zijn contract bij Force India verlengt zal gaan worden, maar zit ondertussen ook niet stil.

Geruchten brengen Sutil al maanden in verband met Williams en volgens berichten uit de paddock van Brazilië is hij dichtbij een overeenkomst met de Britse renstal. "We hebben op dit moment nog twee of drie opties in beraad. Ik verwacht dat we volgende week na de race in Brazilië een contract kunnen tekenen", aldus Sutil's manager Manfred Zimmermann.

Sutil maakt zich geen zorgen over zijn toekomst in de Formule 1. "Bij elke coureur loopt op een gegeven moment het contract af. Ik blijft erg kalm onder de situatie want ik heb mijn best gedaan." Op de vraag of Force India ook nog tot de opties voor 2012 behoort, verklaarde Sutil: "Je kan het niet uitsluiten."

Reacties (12)

Login om te reageren
  • reprep

    Posts: 547

    go Sutil , als je bij Force wegmoet , dan graag samen met kimi in williams

    dag Rubens , dag Pastor

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 16:08
    • Mee eens! Alleen hoop ik wel dat Rubens nog een jaartje of 2 ergens anders aan de bak kan, maar die Maldonado mag van mij wegblijven.

      • + 0
      • 25 nov 2011 - 16:13
    • Calvinh

      Posts: 2.263

      Laatste verhaal is dat Kimi nu met Renault praat omdat hij voor Williams te duur is.

      • + 0
      • 26 nov 2011 - 23:42
  • 2 of 3 opties...
    Hmm: FI, Williams en HRT?

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 16:13
  • vjenne

    Posts: 563

    Als Sutil naar Williams gaat, dan zal pastor de prutser aanblijven voor de knaken en zal Kimi niet naar WIlliams komen. Let maar op mijn woorden....


    Pffff.... gelukkig, dan hoef ik niet mijn schoen op te eten!

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 16:29
    • Sutil en Maldonado, prima duo! Twee latino\'s in één team is langgelezen geloof ik...

      • + 0
      • 26 nov 2011 - 01:50
    • * lang geleden

      Meer slapen zou niet verkeerd zijn voor mij!

      • + 0
      • 26 nov 2011 - 12:06
  • ik hoop dat Sutil bij Force mag blijven want dat shirtje staat hem zo goed hahahga
    Maar ik vind echt dat ze Sutil moeten laten blijven voor het team, dat hij Samen met Nico Hulkenberg een team vormt

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 18:09
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Jammer, dat wordt dus Sutil en Maldonado bij Williams en geen Raikkonen. Ach, ik had het toch al niet verwacht. Ik zal het laatste beetje hoop wat er is wel houden, maar de kans wordt wel steeds kleiner.

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 18:40
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Ik zie hem wel een surprise-move maken naar Lotus (Renault). Ze willen daar vast wel iemand met ervaring hebben, nu hun relatie met Kubica op de klippen is gelopen.

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 20:36
  • Ik hoop hem te zien naast Raikkonen bij Williams, dat gun ik hem wel. Of dat een goede keuze is weet ik niet, maar een ander team zou ik ook wel leuk vinden om hem bezig te zien!

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 20:37
  • Doe maar Williams dan, zijn we in 2013 van Maldonado af.

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 23:40

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar