Williams' Adam Parr: "Iedereen wil Kimi terug op de grid"
- Gepubliceerd op 30 okt 2011 00:54
-
33
- Door: Robin Smeets
Afgelopen vrijdag werd Adam Parr gevraagd naar de geruchten rondom Raikkonen. Toen vertelde de Brit: "Ik ben bang dat ik maar één antwoord heb op die geruchten en dat is dat onze coureurs Pastor Maldonado en Rubens Barrichello zijn. Als en wanneer daar iets aan veranderd, zullen we dat zelf bekend maken."
Even later werd Parr een soortgelijke vraag gesteld door de Finse televisie en toen vertelde hij: "Kimi is één van de beste coureurs van de afgelopen jaren. Ik denk dat iedereen hem graag terug zou willen zien in de Formule 1."
Tevens zou Duitse media afgelopen week met Raikkonen hebben gesproken en die vertelde dat hij niet per se in een winnende auto hoeft te zitten. "Natuurlijk wil je altijd de beste auto hebben waarmee je races kunt winnen. Maar op dit moment lijkt dat maar één team te zijn", aldus Raikkonen volgens Duitse media.
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Renault
- Punten 27
- Podiums 0
- Grand Prix 19
- Land VE
- Geb. datum 9 maa 1985 (41)
- Geb. plaats Maracay, Aragua, VE
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,73 m
27.547 reacties op Renault
9 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Pastor Maldonado
Team profiel
- Team naam Williams
- Basis Grove, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Jacques Villeneuve 1
- Logan Sargeant 2
- Ayrton Senna 2
- Jacques Villeneuve 3
- Nicholas Latifi 6
- Jacques Villeneuve 6
- Nico Rosberg 7
- Nico Hülkenberg 10
- Nico Rosberg 10
- Jenson Button 10
- Pastor Maldonado 12
- Pastor Maldonado 16
- Nico Rosberg 16
- Nico Rosberg 16
- Valtteri Bottas 17
- Lance Stroll 18
- Pastor Maldonado 18
- Felipe Massa 19
- Alexander Albon 23
- Sergey Sirotkin 35
- Nyck de Vries 45
- Carlos Sainz jr 55
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
- Robert Kubica 88
161.336 reacties op Williams
39 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Williams

Reacties (33)
Login om te reagerenPosts: 12.432
Praat lekker voor jezelf met dat iedereen dat zou willen dat deze nietszeggende rijder terug moet komen.
Posts: 2.115
hij zegt inderdaad nooit zo veel....
Posts: 1.481
Letterlijk nietszeggend? Ja...Hij zegt bijna niets.
Figuurlijk? Nee, zijn prestaties spreken voor zich.
Posts: 1.481
Lol zelfde idee ;)
Posts: 10.089
De Titel is ook weer iets anders als het orgineel: \'\'Ik denk dat iedereen hem graag terug zou willen zien in de Formule 1.\"
Posts: 603
Kansloze reactie van een kansloos figuur !!!!!
Als je niets zinnigs op een reactie weet te zeggen, zeg dan niets !!!!!
Posts: 567
Ik zou het geweldig vinden als Williams dat voor elkaar weet te krijgen!
Ik moedig het aan (wil het heel graag), maar waarom zou Raikkonen voor Williams kiezen? Dan moet hij wel heel erg geloven in de toekomst plannen van Williams???
Aan de andere kant, gebruikt Williams Raikkonen niet als marketinginstrument?
Ik gun Williams het beste en hoop dat dit geweldige team er weer bovenop weet te komen!
Posts: 10.089
\'\'Aan de andere kant, gebruikt Williams Raikkonen niet als marketinginstrument?\'\'
Ja, dat doen ze.. maar los daarvan zou het super knap zijn van Williams als het ze lukt KiMi binnen te halen.. want ik heb zo het gevoel dat ze Kimi een beetje voorgelogen hebben, over wat komen gaat etc.
Maarja, daar trapt Kimi niet in denk ik.. Dus misschien zit er echt potentie in Williams.
Hopelijk gaat Williams Renault dan ook weer terug naar de oude kleuren!
Posts: 584
Het is een vent met een eigen karakter en dat mag ik wel. Kom er maar er maar weer bij Kimi. Ook ik hoop dat zo\'n historisch team als Williams weer terug weet te komen.
Posts: 305
Kimi\'s tijd is over... na zijn burn-out in de F1 en zijn vergeven carrière in de rallysport, geloof ik niet dat hij het nu nog eens dunnetjes kan overdoen. Daarvoor heeft hij teveel gezien en meegemaakt... Te zwaar beladen in het hoofd en daar kom je niet makkelijk van los. Merk je soms jammer genoeg ook op bij Schumi. Die opgedane stress van indertijd blokkeert steeds weer je normale functioneren, je hersenen zoeken hiervoor steeds omwegen wat weer scheelt in reactiesnelheid en dies meer... Ga gewoon genieten van het leven, vrouw en kind, zoveel belangrijker.
Posts: 10.089
ja...........
Posts: 1.525
Haha wat een kwats.
Posts: 3.145
Kwats? Geen idee hoor, ik kan me zo niet 1 2 3 een coureur voor de geest halen die een succescolle comeback heeft gemaakt.
Al is het wel een geil idee om 6 WDC\'s op de baan te hebben :)
Posts: 1.315
@ Mika4ever
Jij kunt je geen coureur voor de geest halen die een succesvolle comeback heeft gemaakt? Meer dan genoeg voorbeelden lijkt me. Hoe lang kijk je al F1? Een Lauda en Mansell staan wel bovenaan het lijstje met succesvolle comebacks. Schumacher doet het nu ook goed en als die Mercedes volgend jaar ook maar enigszins in de buurt komt van het podium is het ook een succesvolle comeback.
Het ligt eraan hoe je succesvol interpreteerd.
Posts: 395
Prost, Lauda en Mansell. Die kon ik redelijk 1-2-3 voor de geest halen.
Posts: 18.535
Nouja, van Prost kunnen we discussiëren maar zowel Lauda als Mansell waren bij hun comeback niet meer zo snel als daarvoor. Dat is niet erg, deels heeft dat te maken met voor de één leeftijd en voor de ander de tijd dat hij eruit was. Lauda werd ook alleen maar kampioen omdat Prost nog te onervaren was.
Posts: 1.403
Indien het niet waar zou zijn zou het me niet verbazen dat Williams daar idd gebruik van maakt en verder op die geruchten laat surfen. Als hij terug komt, waarvan ik de kans groot acht, zal dat alleen maar goed zijn voor de sport. Misschien niet als beste PR-man, maar indien gemotiveerd nog steeds iemand die thuis hoort bij de top. De rijders zijn de laatste jaren ook iets te braafjes. Iets meer aktie en rebelsheid naast de baan mag er ook best wat meer zijn volges mij.
Posts: 114
Is dat die gast die kampioen is geworden omdat Hamilton & Alonso tedruk met elkaar bezig waren ? allemaal leuk maar deze gast steld weinig voor en heeft ook nooit veel voor gesteld ook, dus mensen ga deze gast nou niet de hemel in preizen AUB
Posts: 1.525
Nee dat is die gast die drievoudig kampioen geweest zou kunnen zijn, ware het niet dat de Mclaren in de mid 2000s onbetrouwbaar was. Ben je dit jaar gaan kijken of wat?
Posts: 10.089
idd, het is die gast die met een normale Mercedes motor gewoon 3x WK was geweest.. maar waarom reageer ik hier serieus op.. dit is een troll-reactie
Posts: 603
Wat voor zielig sukkeltje ben ij joh !!!
Is vandaag voor het eerst je luier af gegaan ofzo .....
Posts: 2.418
Maar de McLaren had waarschijnlijk wel langzamer geweest als ze meer voor de betrouwbaarheid waren gegaan.
Overigens mag hij van mij zeker terugkomen, ik was altijd wel fan van hem.
Posts: 1.308
ik ben bang dat kimi hetzelfde as sjoemie te wachten staat. Nl een afgang
Posts: 1.525
Noem je wat Schumacher doet een afgang? Het is geen Luca Badoer hoor.
Posts: 603
Nee, het is spetterend wat hij laat zien.
Wil je dat soms zeggen?
Posts: 18.535
Neen, maar het is ook geen afgang. Hij was vandaag wederom sneller als Rosberg en ze hebben nagenoeg evenveel punten. Is dat een afgang dan?
Posts: 10.089
Kimi Raikkonen - Williams
Het staat wel, ik ga er nu eigenlijk al vanuit dat dit gaat gebeuren.. hopelijk staat mij geen teleurstelling te wachten!
Posts: 114
Redactie kom op men, ik 3 uur geleden m\'n bericht gepost en nog steeds staat het er niet, dat je controleren ok, maar dat het 3 uur moet duren gaat te ver
Posts: 1.525
Het is vast niet de moeite waard, getuige je waardeloze post eerder.
Posts: 3.145
Een apart topic voor de race zou leuk zijn redactie! :)
BBC: Problemen met de voorvleugel van Alonso?
Posts: 3.145
Waarschijnlijk gecorrigeerd :)
Posts: 1.278
Red Bull zou beter een bod doen op Kimi. Ze hebben al sinds 2001 banden met Raikkonen en die zou het sowieso beter doen van Webber!
Posts: 803
Nóg een wereldkampioen op de grid in 2012? Ik zou het fantastisch vinden! Ook al gaat het ten koste van Barrichello.