user icon

Eerste tribunes in Melbourne worden opgebouwd in aanloop naar Grand Prix

  • Gepubliceerd op 24 jan 2023 10:29
  • comments 12
  • Door: Bob Plaizier

Niet alleen de teams en de coureurs bereiden zich momenteel voor op het nieuwe seizoen, ook de circuits worden raceklaar gemaakt. Ook in het Australische Melbourne is men hard bezig met de voorbereidingen op de aankomende Grand Prix. De eerste tribunes worden al opgebouwd.

De organisatie van de Australische Grand Prix deelt op de sociale media beelden van de opbouw van de tribunes. In een korte video is te zien hoe de tribunes langs het rechte stuk al bijna klaar zijn. Tevens is te zien dat de rest van het Albert Park wordt klaargemaakt voor de komst van de Formule 1. De Australiërs hebben nog wel even de tijd want de Australische Grand Prix staat pas op 2 april op het programma.

Weet je zeker dat geen stalker bent Pietje? 🤔

  • 6
  • 24 jan 2023 - 11:38

Reacties (12)

Login om te reageren
  • OT: Het gaat eindelijk weer beginnen voor Max. Zijn jet is gisteravond voor het eerst na twee maanden vanuit de Malediven, via Amsterdam weer in Nice aangekomen,
    zodat hij vanmorgen vroeg naar de fabriek in Milton Keynes af kon reizen.
    Hij is daar om 10:00u in Luton Airport gesignaleerd.
    Hij zal een dezer dagen net als Marc Marquez en Nyck (gisteren) naar Thalgau naar
    het Red Bull Athlete Performance Center af moeten reizen voor een health check.

    • + 0
    • 24 jan 2023 - 10:56
    • StevenQ

      Posts: 8.538

      Jos heeft de jet geleend om naar de Malediven te gaan inderdaad

      • + 1
      • 24 jan 2023 - 11:29
    • Ja, dat kan haast niet anders, want Raymond zijn vrouw was zondag aan het skiën in Zuid Frankrijk en Raymond en Jos zijn de enigen die zijn jet heeeel erg af en toe gebruiken zonder dat Max erbij is.

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 11:37
    • Weet je zeker dat geen stalker bent Pietje? 🤔

      • + 6
      • 24 jan 2023 - 11:38
    • Haha, als je onder stalken verstaat dat ik Raymond en zijn vrouw, Max en Kelly en Jos hun IG volg en de flightracker van Max zijn jet bekijk als ik denk dat hij hem gaat gebruiken, ja Evert, dan ben ik een stalker, net als miljoenen andere mensen die IG accounts volgen.
      Enig idee hoeveel Max geïnteresseerden de flighttracker van Max zijn Jet dagelijks bekijken? Menno Swart (luchtvaart journalist) zijn bot account hiervan op Twitter is niet voor niets geblokkeerd.

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 11:51
    • FredericS

      Posts: 665

      Blijkbaar is die jet ook te huur voor derden, kwestie van de kosten te recupereren.

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 12:22
    • Nee @Frederick, Max verhuurt zijn Jet niet. Het is op de vlieggeschiedenis
      van de PH-DTF precies te zien waar er mee naar toe is gevlogen en dat
      zijn alleen vluchten F1 gerelateerd, ook naar Salzburg en een paar vakanties sinds 20 jan 2020.

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 12:42
    • @Evert, misschien moet je even opzoeken wat een stalker is.

      Uit het Wet & Recht reglement:

      Stalking

      Stalking is volgens het Wetboek van Strafrecht een zwaar delict: een misdrijf.
      Het wordt omschreven als
      het wederrechtelijk, stelselmatig, opzettelijk inbreuk maken op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk de ander te dwingen iets te doen, iets niet te doen, iets te dulden of vrees aan te jagen.

      >>> Er moet dus aan een aantal voorwaarden worden voldaan voordat er over stalking gesproken kan worden.

      * Allereerst moet er een inbreuk op de persoonlijke levenssfeer zijn.
      Die inbreuk moet opzettelijk én wederrechtelijk (tegen de wet) zijn.

      * Daarnaast moet de inbreuk niet eenmalig, maar stelselmatig plaatsvinden.

      * Ten slotte moet het doel van de acties zijn iemand dwingen iets (niet) te doen, iets te dulden of iemand vrees aan te jagen (bang te maken).


      Pas als aan al deze voorwaarden is voldaan, is er sprake van stalking.

      @Snailer,

      Vind je na het lezen van deze uitleg van een stalker dat ik een stalker ben,
      aangezien jij met het woord stalker aan kwam zetten?

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 13:56
    • OEPS!

      @Snailer, moet natuurlijk @Evert zijn!!

      Vind je na het lezen van deze uitleg van een stalker dat ik een stalker ben,
      aangezien jij met het woord stalker aan kwam zetten?

      • + 0
      • 24 jan 2023 - 13:58
    • Sow, wat spendeer jij een hoop tijd en energie aan een grapje!
      Relax man. Ieder zijn hobby....
      Ik schreef dat natuurlijk omdat je iedere keer precies weet waar en waarom de familie Verstappen precies uithangt.
      Iets wat een (echte!!!) stalker uiteraard ook weet te vertellen.
      Vandaar mijn grappig bedoelde woordkeuze.

      • + 1
      • 24 jan 2023 - 14:48
    • Evert van der Pick

      Sow, wat spendeer jij een hoop tijd en energie aan een grapje!
      -----------------
      Vandaar mijn grappig bedoelde woordkeuze.
      =====================================

      @Evert, door jouw emoticon had ik het absoluut niet opgevat als grapje en grappig bedoelde woordkeuze.
      Misschien de volgende keer een grapjes emoticon gebruiken en niet een emoticon die aangeeft dat je nadenkt en je iets afvraagt? Zoiets als 😜 ?

      "Weet je zeker dat geen stalker bent Pietje? 🤔 "

      • + 2
      • 24 jan 2023 - 15:03
  • Wel opmerkelijk dat ze in Melbourne ook gebruikmaken van tribunes...

    • + 0
    • 24 jan 2023 - 21:59

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race

    16:00 - 18:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    16:00 - 18:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    16:00 - 18:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    16:00 - 18:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Ga jij een Grand Prix bezoeken in 2023?

Formule 1 kalender - 2023

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
3 - 5 maa
Bahrein
17 - 19 maa
Saoedi-Arabië
31 - 2 apr
Australië
28 - 30 apr
Azerbeidzjan
5 - 7 mei
Verenigde Staten van Amerika
19 - 21 mei
Italië
26 - 28 mei
Monaco
2 - 4 jun
Spanje
16 - 18 jun
Canada
30 - 2 jul
Oostenrijk
7 - 9 jul
Groot Brittannië
21 - 23 jul
Hongarije
28 - 30 jul
België
25 - 27 aug
Nederland
1 - 3 sep
Italië
15 - 17 sep
Singapore
22 - 24 sep
Japan
20 - 22 okt
Verenigde Staten van Amerika
27 - 29 okt
Mexico (land)
3 - 5 nov
Brazilië
17 - 19 nov
Verenigde Staten van Amerika
24 - 26 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2023

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 maa
17 - 19 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
31 - 2 apr
Australië Albert Park
28 - 30 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
5 - 7 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
19 - 21 mei
26 - 28 mei
Monaco Monte Carlo
2 - 4 jun
16 - 18 jun
30 - 2 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
7 - 9 jul
Groot Brittannië Silverstone
21 - 23 jul
Hongarije Hungaroring
28 - 30 jul
25 - 27 aug
Nederland Circuit Zandvoort
1 - 3 sep
Italië Monza
15 - 17 sep
22 - 24 sep
20 - 22 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
27 - 29 okt
3 - 5 nov
Brazilië Interlagos
17 - 19 nov
Verenigde Staten van Amerika Las Vegas Street Circuit
24 - 26 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar