user icon

Singapore klaar voor Grand Prix en deelt beelden van opbouw

  • Gepubliceerd op 24 sep 2022 16:13
  • comments 11
  • Door: Bob Plaizier

Volgend weekend maakt de Grand Prix van Singapore zijn comeback na een afwezigheid van twee jaar. De avondrace op het stratencircuit in de Aziatische stadsstaat ontbrak vanwege de coronapandemie. Nu is het echter weer mogelijk om de Grand Prix te organiseren en alles lijkt in orde te zijn.

De organisatie van de Grand Prix laat in ieder geval weten dat men klaar is voor de aankomende race. Op de sociale kanalen deelt met een video waarop te zien is dan de baan er al helemaal klaar voor ligt. De lampen rondom het circuit werken eveneens naar behoren en men wacht alleen nog maar op het Formule 1-personeel.

Kan nou al niet wachten op de taart die David Coulthard in Singapore in zijn gezicht krijgt…

  • 1
  • 24 sep 2022 - 17:49

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Max is ook klaar voor de SingaporeGP, althans .............................
    Hij heeft gisteravond en vannacht zijn verjaardag in het Sass Café in Monaco gevierd
    met Lando aan zijn zijde, die ook nog een tijd achter de draaitafel heeft gestaan.

    Max: twitterPUNTcom/maxvbestie/status/1573501784290639880

    Max: twitterPUNTcom/maxvbestie/status/1573598564764327936

    DJ Lando: twitterPUNTcom/maxvbestie/status/1573509326840504326

    DJ Lando: twitterPUNTcom/safeforlando/status/1573569795286523905

    Max en de eigenaar Samy Sass van Sass Café: pbsPUNTtwimgPUNTcom/media/FdbDGRCWQAERCd5?format=jpg&name=small

    • + 0
    • 24 sep 2022 - 16:31
    • Max weer feesten en arme ouwe Kel maar oppassen.
      Ik heb ondertussen meer foto's/filmpjes van een dronken Max gezien dan van Kimi

      • + 0
      • 24 sep 2022 - 17:15
    • Ricciardo vermaakt zich ondertussen ook flink met met Heidi Berger.
      De 25-jarige actrice is de dochter van Gerhard Berger. De Oostenrijker werd 3 keer 3e in het F1-wereldkampioenschap.
      Daniel Ricciardo heeft bevestigd dat hij een relatie heeft met Heidi Berger. .

      • + 0
      • 24 sep 2022 - 17:18
    • "Max weer feesten en arme ouwe Kel maar oppassen. "

      Hahaha, Kelly is net 4 dagen naar Milaan geweest, waar ze de Milan Fashionweek heeft bezocht. Ze was uiteraard ook vannacht van de partij.
      't Is maar goed dat ze twee nanny's heeft.

      • + 0
      • 24 sep 2022 - 17:24
    • Kan nou al niet wachten op de taart die David Coulthard in Singapore in zijn gezicht krijgt…

      • + 1
      • 24 sep 2022 - 17:49
    • Zou die relatie stand houden als Ricci geen F1 zitje meer heeft? @Evert
      Volgens sommigen hier past dat Tiroolse meisje goed bij Max!

      • + 0
      • 24 sep 2022 - 17:56
    • Er is licht aan de horizon @Patrick…

      • + 0
      • 24 sep 2022 - 17:59
    • Rare naam voor een Café wel: Samy's ass

      • + 1
      • 24 sep 2022 - 19:04
    • Ooww nu snap ik zijn grap toen hij zei dat hij maagd was.

      • + 0
      • 25 sep 2022 - 12:21
    • Lando nuchter en Max dronken, beiden aan de shisha, terwijl de verjaardagstaart wordt binnengebracht. 🤪

      twitterPUNTcom/maxvbestie/status/1574017620893995008

      • + 0
      • 25 sep 2022 - 20:32
    • Dure hobby om daar dronken te worden. Daarom zit ie vannacht in Budapest denk ik.

      • + 0
      • 25 sep 2022 - 20:43

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
26 - 28 aug
België
2 - 4 sep
Nederland
9 - 11 sep
Italië
30 - 2 okt
Singapore
7 - 9 okt
Japan
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika
28 - 30 okt
Mexico (land)
11 - 13 nov
Brazilië
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
26 - 28 aug
2 - 4 sep
Nederland Circuit Zandvoort
9 - 11 sep
Italië Monza
30 - 2 okt
7 - 9 okt
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
28 - 30 okt
11 - 13 nov
Brazilië Interlagos
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar