user icon

Verstappen steunt Van Eerd tijdens historische Grand Prix

  • Gepubliceerd op 16 mei 2022 13:09
  • comments 24
  • Door: Bob Plaizier

Afgelopen weekend vond in Monaco de jaarlijkse Historische Grand Prix plaats. Op het legendarische stratencircuit in Monaco werd er stevig geracet met zeer veel historische bolides uit verschillende tijdperken. Het deelnemersveld was zeker niet mals en de gastenlijst van het evenement was ook vrij sterk.

Regerend wereldkampioen Max Verstappen kwam namelijk ook een kijkje nemen bij het event in zijn woonplaats. Hij kwam één coureur in het bijzonder steunen. Zijn sponsor en vriend Frits van Eerd deed namelijk ook mee in een Williams uit 1983. De grote man van supermarktketen Jumbo is tevens een verdienstelijk coureur en poseerde in zijn bolide met Verstappen.

d@nny

Posts: 2.959

Soms zie ik een foto van Max waarvan ik denk, tering het is al een echte man geworden.

Volgde vroeger Jos en ben al vrij vroeg Max gaan volgen hierdoor. Ongelofelijk wat voor een kerel Max nu is (en dat betekend dat ik zelf een ouwe lul ben geworden! :-))

  • 11
  • 16 mei 2022 - 13:22

Reacties (24)

Login om te reageren
  • d@nny

    Posts: 2.959

    Soms zie ik een foto van Max waarvan ik denk, tering het is al een echte man geworden.

    Volgde vroeger Jos en ben al vrij vroeg Max gaan volgen hierdoor. Ongelofelijk wat voor een kerel Max nu is (en dat betekend dat ik zelf een ouwe lul ben geworden! :-))

    • + 11
    • 16 mei 2022 - 13:22
    • beerkuh

      Posts: 2.900

      tja ik herken het, ik heb hem als junior zien Karten de KF2, de KF1 en de KZ2 en dat staat me als de dag van gisteren nog bij , ook de overstap naar de f3 dus ja , ook ik ben inmidels een oude l*l

      • + 2
      • 16 mei 2022 - 13:30
    • @Beerkuh Het is in elk geval goed om te weten dat je een kerel bent, want met zo'n avatar zaai je echt een bull verwarring...

      • + 1
      • 16 mei 2022 - 19:13
    • Ik was aan het karten toen Jos nog kartte dus ik zeg maar niks..:-)

      • + 1
      • 16 mei 2022 - 19:31
    • @beerkuh ach ja, hier zit er ook één. En maar gek worden van het nieuws dat Jos mogelijk weer kon rijden, jaar in en uit. Max kwam pas eigenlijk laat in het nieuws en met wat TV verschijningen, ben ik hem ook 'maar' gaan volgen.

      • + 0
      • 17 mei 2022 - 16:04
  • Zou Frits eigenlijk gemakkelijk om de brokstukken van Lauda's Ferrari heen hebben kunnen rijden? ;-)

    • + 3
    • 16 mei 2022 - 13:32
    • @Jimmy: toch nog even poging om jouw Leclerc artikel blokkade te omzeilen... ;-)

      • + 3
      • 16 mei 2022 - 13:35
    • Frits reed op zaterdag, toen was Max er ook. Leclerc crashte op zondag.
      Ze lopen hier achter met de berichtgeving.

      • + 2
      • 16 mei 2022 - 13:57
    • Verdorie @Pietje, zeg dat nou niet, nu is mijn hele poging naar de gallemiezen ;-)

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 14:02
    • Wie stond er dan op zaterdag bij Jumbo achter de kassa?
      Ouwe Kel misschien?

      • + 3
      • 16 mei 2022 - 14:10
    • Max staat bij Jumbo eens per jaar achter de kassa. Om de euro’s in ontvangst te nemen. Frits Van Eerd doet het wekelijks zodat hij weer een nieuwe (of tweedehanse) racewagen kan kopen. Zus Colette staat dagelijks aan de kassa om ons geld in ontvangst te nemen.

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 14:51
    • Wie stond er dan op zaterdag bij Jumbo achter de kassa?
      Ouwe Kel misschien?

      Nee @Larry. Zij was zaterdag de hele dag druk met het uitzoeken van haar outfit voor in de kerk zondag, toen de kinderen van Max zijn zus werden gedoopt.

      i.imgur.com/wPeKL0T.gif

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 15:19
    • Zou voor mij een ‘rampweekend’ betekenen @Pietje.
      Eerst je zaterdag verpesten door kleren te kopen en vervolgens je zondag verknallen door een kerkbezoek…

      Hoop voor Max dat ze na de mis als echte katholieken de kroeg zijn ingedoken…

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 15:54
    • Op zaterdag was de kwalificatie, op zondag had Frits de race.

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 16:10
  • Maximo

    Posts: 7.503

    Ik zag ook beelden van Leclerc waarbij ik dacht, tering da's waar ook vorig jaar reed hij op die baan ook al zo'n mooie rode Ferrari aan gort.......

    Hij was zeker weer eens in z'n uppie aan het pushen, dan kan het de beste overkomen.

    • + 4
    • 16 mei 2022 - 14:32
    • Jij vindt Ferrari helemaal niet mooi ouwe leugenaar 😂

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 16:12
    • @Maximo; nee, de beste overkomt dat niet hoor...✔😎

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 16:14
    • Zat er op te wachten want hij ging al veels te hard met dat ouwe lijk.

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 17:43
    • @alfonzo, misschien dat Maximo dat wel mooi vindt als die aan gort is 🤔😉

      • + 1
      • 16 mei 2022 - 19:03
    • Was niet zijn schuld lees ik nu, rem kapot.

      • + 0
      • 16 mei 2022 - 21:10
  • www.youtube.com/watch?v=X0xKh6L5RMU

    volledige feet van afgelopen zondag.

    • + 1
    • 16 mei 2022 - 19:52
    • Plussie van mij! Kan je geen ijsje van kopen, maar Appie heeft 8 hoorntjes voor ik meen 1,65 ;)

      Maar, straten van Monaco weer dicht. Al dat ammehoela paniek dat men geen normaal F1 weekend kunnen voeren.

      • + 0
      • 17 mei 2022 - 16:09
  • Silfen

    Posts: 247

    WTF doet Frits in Monaco terwijl hij in de IMSA had moeten racen?

    Geeft ook wel aan hoe serieus hij is wat het racen betreft, als hij een demonstratie belangrijker vindt dan een echte wedstrijd voor een kampioenschap waar hij aan meedoet. Terecht dus dat hij geen plek in de 24 uur van Le Mans aangeboden heeft gekregen.

    • + 0
    • 17 mei 2022 - 05:14
    • Simpel hoor. Meer gezichten gericht op Jumbo daar.

      • + 0
      • 17 mei 2022 - 16:09

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    16:00 - 18:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    16:00 - 18:00

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    16:00 - 18:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    16:00 - 18:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.733
  • Podiums 67
  • Grand Prix 150
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
Bekijk volledige kalender
show sidebar