user icon

Max Verstappen: "Ik heb harder getraind dan ooit"

  • Gepubliceerd op 29 jul 2021 16:41
  • comments 19
  • Door: Arjan Hoefakker

Max Verstappen heeft nog wel wat blauwe plekken na de crash in Silverstone, maar het gaat goed met de Nederlander. "Ik heb harder getraind dan ooit." Dat zegt Max Verstappen tegen de internationale pers in aanloop naar de Hongaarse Grand Prix. 

Verstappen: "De eerste dagen na de crash was ik nog wat beurs, maar het gaat goed. Ik heb harder dan ooit getraind. Aan de uitkomst valt nu toch niet veel meer te veranderen. Zeker het feit dat wij zoveel punten verloren hebben, is jammer. Verder valt er weinig over te zeggen."

Verstappen kijkt liever vooruit, maar ontkomt er niet aan om toch nog even terug te blikken op de veelbesproken crash van twee weken geleden. "Ik kwam hard tegen de muur in Silverstone, dat wil je nooit. Het doel blijft echter om hier gewoon weer een goed weekend te hebben." 

Verstappen zegt dat hij na de crash is gebeld door Lewis Hamilton, maar wat daar precies besproken is wil hij niet vertellen. Zoals GPToday al wist te melden hebben Max Verstappen en Lewis Hamilton elkaar inderdaad gesproken in de week na de crash. "Ja, hij heeft mij gebeld. We hoeven niet op details in te gaan, maar ik kan wel zeggen dat we elkaar gesproken hebben", vertelt Verstappen.  

Reacties (19)

Login om te reageren
  • ik ook maar die ouwe wil nie mee werreke.

    • + 0
    • 29 jul 2021 - 17:06
  • Allang blij dat er een nieuw raceweekend is. Er is wel genoeg gesproken over de eerste ronde op Silverstone.

    • + 0
    • 29 jul 2021 - 17:10
    • OneRace

      Posts: 515

      Inderdaad. Ze mogen weer op de baan een goede harde discussie houden.

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 17:12
    • Zo hoort het!

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 17:15
  • OneRace

    Posts: 515

    Harder getraind en getergder dan ooit: als hij dit op de baan laat zien zondag maakt hij Lewis in of af…

    • + 0
    • 29 jul 2021 - 17:11
    • Arnold Vanderlyde is bij Max in de gym gesignaleerd...

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 22:10
  • rafael

    Posts: 2.221

    Wat een onzin komt uit mond van deze jochie!!
    De keren dat hij anderen hun race heeft verziekt, heeft hij niet anders geagendeerd. Wedden dat als het andersom en hij zegeviert in Zandvoort dat hij en het hele volk de winst uitzinnig zullen vieren.

    • + 1
    • 29 jul 2021 - 17:31
    • Ron Kanon

      Posts: 559

      Deze jochie?

      • + 2
      • 29 jul 2021 - 18:29
    • FGRacing

      Posts: 106

      Dit is gewoon een hele domme jonge zo te lezen

      • + 1
      • 29 jul 2021 - 18:52
    • Pipje

      Posts: 270

      Nou Rafaël, jij kan er anders ook wat van. Pfff werkelijk

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 19:21
    • Zo hard als Max heeft getraind, zo hard zouden anderen eens de Nederlandse taal moeten leren. Maakt mij niet uit, maar dan zou het wat geloofwaardiger overkomen. Gewoon een tip.

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 20:14
    • Drunt

      Posts: 432

      Uhm rafael… was dat een grap die wij niet begrepen?

      • + 0
      • 29 jul 2021 - 22:55
    • @forst Hoe kan je op basis van dit forum oordelen over iemands inspanningen om Nederlands te leren. Erg gastvrij... .

      • + 0
      • 30 jul 2021 - 02:01
  • Mijn vader is de rijkste, hij zal mij niet steunen met een F1 programma helaas.

    • + 0
    • 29 jul 2021 - 17:56
  • Leuk dat Max zo hard heeft getraind, dat geeft geen enkele garantie, de auto en vooral de Honda motor zullen gaan bepalen of Max een kans heeft, MB heeft de motor settings aangepast er is meer vermogen + de kleinere achter vleugel levert dan een stuk hogere topsnelheid op, wil RB kans maken zal werkelijk ook het vermogen worden opgeschroefd, wellicht een nog iets kleinere achter vleugel indien dit voldoende neerwaartse druk opleverd.

    • + 0
    • 29 jul 2021 - 18:11
  • Goedzo nummer 33, je bent dus positief beïnvloed geworden door Sir Lewis Hamilton. Je hebt nu dus ook geleerd dat je nooit zo’n bocht moet afsnijden, maar ruimte moet laten want je hebt de gevolgen van ingezien.

    • + 1
    • 29 jul 2021 - 18:35
  • Aviflex

    Posts: 1.284

    Niet meer janken max. Nu weet je het voelt ..als een andere ciureur dr agressievere is.
    Mooi lesje

    • + 0
    • 30 jul 2021 - 09:02

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar