user icon

Toto Wolff beschouwt zijn Mercedes-team: "Wij blijven bescheiden"

  • Gepubliceerd op 17 jul 2021 14:05
  • comments 20
  • Door: Arjan Hoefakker

Toto Wolff zegt dat zijn coureurs en teamleden niet naast hun schoenen zijn gaan lopen na zeven wereldkampioenschappen. 

Het team is door een diepe dip gegaan en heeft al sinds de Grand Prix van Spanje niet meer gewonnen. Of het lek nu bij Mercedes boven is, zal blijken tijdens de Grand Prix van Silverstone, dat door velen wordt gezien als een typische 'Mercedes-baan'. 

Toto Wolff zegt dat niemand bij het team naast de schoenen is gaan lopen door alle successen van de afgelopen zeven jaar. 

Wolff beschouwt openlijk zijn leven en concludeert dat hij het nog zo slecht niet heeft getroffen met zijn team en de mensen waarmee hij werkt.

Wolff: "Ik kon het slechter treffen dan te werken in een kampioenschap-winnend team met Lewis Hamilton als een rijdende kampioen. Ik vermaak mij enorm en het is niet zo stressvol, maar er zijn tegenkrachten aan het werk. Wij zien dat als een test want wij hebben zeven kampioenschappen op rij gewonnen. Wij zijn nooit zelfgenoegzaam en wij zijn altijd bescheiden."

Wolff vervolgt zijn filosofie: "Wel waren wij bezorgd dat wij voorbij gestreefd konden worden door de reglementswijzigingen dit jaar. Een verandering in de regels heeft ons wel meer geraakt dan wij hadden verwacht. Het is iets om van te leren. Wij zijn achterop geraakt maar wij hebben geleerd hoe daar op te reageren. Het helpt ons om in het gevecht te blijven en ik ben tevreden hoe wij daarop hebben gereageerd." 

Reacties (20)

Login om te reageren
  • 🎶T is moeilijk bescheiden te blijven
    Wanneer je zo goed bent als ik
    Zo stoer, zo charmant en zo aardig
    Dat zie je in één ogenblik
    Ik denk als ik kijk in de spiegel🎶
    Daar staat een geweldige vent
    🎶'T is moeilijk bescheiden te blijven
    Voor een kerel met zoveel talent (jaja🎶

    • + 3
    • 17 jul 2021 - 14:12
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂

    • + 3
    • 17 jul 2021 - 14:12
  • mario

    Posts: 9.319

    "Toto Wolff zegt dat niemand bij het team naast de schoenen is gaan lopen door alle successen van de afgelopen zeven jaar. "

    Ik heb wel eens geprobeerd om naast mijn schoenen te lopen, maar dat is zo ontzettend lastig omdat je na twee passen al voor je schoenen aan het lopen bent 🤪

    • + 1
    • 17 jul 2021 - 14:14
  • WHAHAHAHAHAHAHA........
    LACHEN MET TOTO

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:17
    • mario

      Posts: 9.319

      Liever lachen met TOTO, dan huilen om TOTO, want in het laatste geval weet je zeker dat je niet gewonnen hebt en weer een ticket in de prullenbak mag gooien.....

      • + 0
      • 17 jul 2021 - 14:20
  • "Ik vermaak mij enorm en het is niet zo stressvol"

    Nou, daar denken die door Toto in elkaar gebeukte tafeltjes heel anders over.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:20
  • WC MAX

    Posts: 3.569

    Hoop niet dat die aandoening van Toto ook besmettelijk is. Kunnen we daar ook nog spuitje voor gaan halen.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:22
  • Waar is de term “levensexperiment” gebleven?
    Vond ik hilarisch leuk en had in deze blablablabla ook weer goed gepast.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:48
  • Loopt ie een beetje op te scheppen dat ie zo bescheiden is...

    • + 2
    • 17 jul 2021 - 14:50
  • Die man had comedian moeten worden. Altijd lachen met die zijn uitspraken.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:51
  • VER

    Posts: 389

    🤣🤣🤣🤣🤣 🤭 🤣🤣🤣🤣🤣

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 14:52
  • Fanboy1

    Posts: 3.514

    We kunnen hem wel massaal uitlachen maar ik zelf ben niet in de positie om dat te doen omdat ik gewoon niet genoeg inside info heb.

    • + 1
    • 17 jul 2021 - 15:02
    • Dt is opmerkelijk, @Fanboy, van je favoriete team heb je te weinig inside informatie om een oordeel te vellen maar je weet voldoende van de concurrent om daar een mening te hebben.

      • + 0
      • 17 jul 2021 - 17:25
  • Toto: " Ik vermaak mij enorm en het is niet zo stressvol, maar er zijn tegenkrachten aan het werk. Wij zien dat als een test want wij hebben zeven kampioenschappen op rij gewonnen."

    Met andere woorden krijgen ze eindelijk na zeven jaar! tegenstand en de afgelopen jaren hebben ze op hun sloffen de WK's binnen gehaald en nu worden ze getest of ze dat nogmaals kunnen.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 15:08
  • Krijgen ze het wiel van bottas niet los dan probeert ie dat in bottas zn SCHOENEN te schuiven

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 15:26
  • Knalpijp

    Posts: 429

    Die term kennen ze niet in Oostenrijk, nagh deine shuwe laufen"

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 15:42
  • jd2000

    Posts: 5.328

    Voor mij is Mercedes en Hamilton allang door de mand gevallen. Er is geen kunst aan om classy te doen als je onbedreigd wint. Je weet dat dit ook weer prietpraat is van een kerel die z'n desk overmidden mept als het even tegenzit. Hij en Hamilton lopen al weken te huilen omdat het niet meer zo makkelijk gaat. Zoals gewoonlijk zijn dit ook weer loze woorden zonder enige betekenis.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 15:48
  • Jarenlang heeft Toto gehoopt dat een journalist spontaan zou opmerken dat Mercedes bescheiden is. Ten einde raad gooit hij nu zelf dat balletje maar op.

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 16:32
  • Euhm,... "bescheiden".. *kijkt even naar zijn nick-name* euhm....
    Uche,... fijne dag!

    • + 0
    • 17 jul 2021 - 18:58

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Gaat Lewis Hamilton door in de Formule 1?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.680
  • Podiums 112
  • Grand Prix 140
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (37)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa 2021
Bahrein
16 - 18 apr 2021
Italië
30 - 2 mei 2021
Portugal
7 - 9 mei 2021
Spanje
20 - 23 mei 2021
Monaco
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan
18 - 20 jun 2021
Frankrijk
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië
30 - 1 aug 2021
Hongarije
27 - 29 aug 2021
België
3 - 5 sep 2021
Nederland
10 - 12 sep 2021
Italië
24 - 26 sep 2021
Rusland
8 - 10 okt 2021
Japan
8 - 10 okt 2021
Turkije
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov 2021
Mexico (land)
12 - 14 nov 2021
Brazilië
19 - 21 nov 2021
Qatar
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten
-
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa 2021
16 - 18 apr 2021
30 - 2 mei 2021
7 - 9 mei 2021
20 - 23 mei 2021
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun 2021
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug 2021
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug 2021
3 - 5 sep 2021
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep 2021
Italië Monza
24 - 26 sep 2021
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt 2021
8 - 10 okt 2021
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov 2021
12 - 14 nov 2021
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov 2021
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
-
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar