user icon
user icon

Video: Grote crash van Lance Stroll na klapband zorgt voor tweede rode vlag

  • Gepubliceerd op 13 sep 2020 16:53
  • comments 19
  • Door: Brick van Boxtel

Reacties (19)

Login om te reageren
  • nr 76

    Posts: 620

    Vanaf P3. Zonde voor Stroll.

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 16:58
  • rafael

    Posts: 2.094

    Moto gp circuit past niet by F1 auto's!!

    • + 2
    • 13 sep 2020 - 16:59
  • Chat is me te druk. Wanneercwordt de 70% regel toegepast? Want dat zou nu 41 rondes inhouden

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 16:59
  • Dale U

    Posts: 979

    Bottas, moet nu naar de rode band, mocht hij die nog hebben, dan heeft ie wat anders als Lewis.

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 17:00
  • Dankzij Pirelli in de Pirelli's!

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 17:02
    • snailer

      Posts: 3.732

      Ik hoorde best interessant nieuws op Sky Sport. Renault, Ferrari, Mercedes en SAT hebben allemaal de zelfde remleverancier. Die dingen oververhitten snel. De klapband van Kvyatt (was dat de 60th GP?) was voor zeker door de oververhitting van de remmen.
      Nu zeggen ze bij Sky dat voor de klapband van Stroll de remmen als boosdoener niet moeten worden uitgesloten. De man vertelde er nog wel bij dat hij niet zeker wist of het de zelfde leverancier was als bij Kvyatt. Maar gezien de copy van Mercedes zou het best kunnen in ieder geval.

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 18:35
  • kijken of Bottas nu de boel weer kan omdraaien. Lewis kreeg met de vorige herstart een cadeautje en pakte het keurig uit, nu krijgt Bottas er eentje, maar die zal m wel weer uit zn handen laten vallen. Wat klonk ie ook wanhopig op de radio, vragen om een SC en de tegenovergestelde banden van Lewis.

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 17:03
  • Wat leven we toch in een slappe schijterige wereld tegenwoordig qua F1. Elke uitvalbeurt minimaal een safetycar en als een bandenstapeltje wordt ingedeukt zelfs een rode vlag. Man man man waar zijn toch de tijden van de echte kerels gebleven.
    Knappen jullie hier ook op af of vinden jullie het wel leuk al die safetycars en rode vlaggen waar vroeger niet meer dan een gele vlag voor werd gezwaaid?

    • + 1
    • 13 sep 2020 - 17:11
    • nr 76

      Posts: 620

      Inderdaad, wat een mietjes. Hoe groot is nou de kans dat er 2x een coureur dodelijk verongelukt omdat ie onder een kraan schuift...

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 17:24
    • nr 76

      Posts: 620

      Moet zijn: Een 2e coureur natuurlijk

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 17:25
    • Rode vlaggen worden al zeer lang gezwaaid bij heftige crashes.

      Bovendien zie ik liever even een bandenstapel gerepareerd worden dan dat er iemand zichzelf op dood rijdt.

      • + 1
      • 13 sep 2020 - 17:41
    • Wil jij terug naar de tijd van de verbrande gezichten en bijna onthoofde coureurs ?

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 17:42
    • Running

      Als je bang bent dat iemand zich dood rijd dan kan je het beste de auto's door robots laten sturen. Scheelt bovendien een hoop salaris.
      Opvallend ook dat je nooit meer VSC situaties hebt maar alleen Safetycars dit jaar, komt ook de organisatoren mooi uit want dan komt het hele veld weer bij elkaar en is leuker voor kijkers.. kortom commercie speelt ook mee denk ik dan.

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 17:50
    • walter33

      Posts: 646

      agree

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 17:57
    • Joeppp

      Posts: 3.126

      Ik denk dat je het een beetje bot verwoord maar dat ik in een andere verwoording hetzelfde vind.

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 21:17
    • "Als je bang bent dat iemand zich dood rijd dan kan je het beste de auto's door robots laten sturen. Scheelt bovendien een hoop salaris.
      Opvallend ook dat je nooit meer VSC situaties hebt maar alleen Safetycars dit jaar, komt ook de organisatoren mooi uit want dan komt het hele veld weer bij elkaar en is leuker voor kijkers.. kortom commercie speelt ook mee denk ik dan."

      Daar gaat het toch niet om? Moet je dan maar een scherpe vangrail open laten staan en riskeren dat iemand een Kubica-achtig ongeluk heeft? Dat wil ik namelijk niet zien als het niet hoeft.

      Bianchi is ook gestorven als ik keek, het kan dus steeds, wil niet zeggen dat ik het hoef te zien... Vind het vreemd dat iemand dat wel zou willen zien. Los daarvan is de wereld heel anders en is de organisatie aansprakelijk als er zo een dingen gebeuren.

      De discussie VSC - SC is lastig, heeft alles te maken met die kranen. Hoe dan ook, in de ouder tijden had je helemaal geen VSC.

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 22:27
  • Gaat er van L.Stroll nog een bonnetje richting mugello?
    Wat een chaos was dat met het bergen van de roze Merc. 😂😂😂

    • + 0
    • 13 sep 2020 - 18:52
    • Dat kwam doordat de motor in de hens vloog tijdens het optakelen.

      • + 0
      • 13 sep 2020 - 21:21

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Canada
  • Geb. datum 29 okt 1998 (21)
  • Geb. plaats Montreal, Canada
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar