user icon
user icon

Red Bull geeft Max Verstappen extra vleugels voor Hungaroring

  • Gepubliceerd op 16 jul 2020 14:18
  • comments 18
  • By: Rob Veenstra

Komend weekend is de derde Grand Prix van het seizoen. Hiermee volbrengt de F1 de zogenoemde 'triple header', drie Grands Prix achtereenvolgend op elkaar. Het zijn fysiek en mentaal zware weken voor iedereen die bij de sport betrokken is, vooral in de paddock. Monteurs en engineers mogen niet naar huis reizen en moeten in hun 'bubbel' blijven.

Na de twee snelle Grands Prix op de Red Bull Ring in Oostenrijk is het nu de beurt aan het korte en bochtige circuit in Hongarije. De Hungaroring was vorig jaar de plek waar Max Verstappen zijn eerste pole position uit zijn carrière wist te halen.

Updates RB16 Hongarije

Dit jaar hopen Verstappen, Honda en Red Bull Racing dat opnieuw te bewerkstelligen. Door de achterstand op Mercedes zal er veel goedgemaakt moeten worden maar hier wil het Oostenrijkse team alles aan doen. Teambaas Christian Horner heeft al aangegeven dat alle updates meteen op de auto zullen komen om te kijken of ze daadwerkelijk effect hebben.

F1-journalist Albert Fabrega plaatst op zijn twitter een foto van een update van de RB16. Er is een extra T-wing aangebracht op de wagens van Verstappen en Albon, om zo meer downforce te genereren.

 

Reacties (18)

Login om te reageren
  • Dale U

    Posts: 917

    Nu die Honda engine nog wat verder open en dan maar hopen op een p2 komende zaterdag, dan mag Bottas proberen om Max voorbij te komen op dit circuit, zien we tenminste nog een beetje racen.

    • + 0
    • 16 jul 2020 - 14:22
    • supersiem

      Posts: 45

      Ik hoop toch echt op een P1 komende zaterdag ......

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 14:30
    • wibi

      Posts: 4.118

      Geen geleuter met updates, vleugeltjes of wat dan ook,,,,ik wil POWER zien....dat helpt tenminste!

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 19:53
  • RBH2019

    Posts: 2.148

    Complimenten voor de titel :)

    • + 6
    • 16 jul 2020 - 14:22
    • Ik hoop dat RedBull meeleest, misschien kunnen ze er marketing technisch iets mee!
      Een leuke slogan maken of zo.

      • + 1
      • 16 jul 2020 - 15:52
  • Snork

    Posts: 7.646

    Meer downforce nodig, dus meer motorvermogen. Kijken of Honda op lagere hoogte met de nieuwe turbo beter presteert. Verder las ik dat de MGU-K op het Oostenrijkse circuit niet optimaal opgeladen kon worden door de eigenschappen van dat circuit. Een issue wat Honda in ieder geval had en waardoor ze dus minder lang de extra 160pk aan extra vermogen konden gebruiken.
    Ben benieuwd dus of het gat op de Hungaroring minder gaat zijn.

    • + 0
    • 16 jul 2020 - 14:32
    • Joeppp

      Posts: 2.926

      Dat verklaart ook waarom de 1ste sector in de vrij trainingen en kwalificatie goed waren tov Mercedes maar ik de race niet. Batterijtjes waren op na 1 rondje..

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 14:56
    • Die problemen met het opladen hebben ze al sinds hun toetreding in 2015. Vorig jaar was het aardig opgelost, veranderen ze de turbo weer zodat de problemen terugkomen :-(

      • + 1
      • 16 jul 2020 - 15:32
    • Ik heb het wel over de MGU-H. MB kan hiermee het tekort aan remenergie veel beter compenseren.

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 15:45
  • sjoerd12

    Posts: 14

    Had ook niets anders verwacht van Red Bull

    • + 0
    • 16 jul 2020 - 14:53
  • vPutten

    Posts: 587

    Het was eigenlijk al wel een beetje zo van eerst zien en dan geloven, sinds dit jaar is dat gevoel toch wel veel sterker geworden. Voorlopig lopen ze weer achter de feiten aan en ben ik bang dat het dit jaar weer niet veel meer dan een dagsuccesje gaat wordt.
    Denk ervan wat je wil, met enkel positief denken komen ze bij Red Bull geen steek verder.

    • + 2
    • 16 jul 2020 - 15:39
    • Geloven is zien ;)

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 15:48
    • jd2000

      Posts: 3.659

      Ga je dit nu iedere week posten?

      • + 3
      • 16 jul 2020 - 17:01
    • tour71

      Posts: 737

      sinds dit jaar?

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 21:20
  • jd2000

    Posts: 3.659

    Appeltje eitje voor Red Bull...

    • + 0
    • 16 jul 2020 - 17:00
    • Zo is 't maar net.
      Deze is in de pocket.
      Gewoon lekker positief blijven denken daar komen we het verst mee. ;-)

      • + 0
      • 16 jul 2020 - 20:19
    • Zondagavond ga ik aan de t-bone of aan de spare part ribs, later meer....

      • + 0
      • 17 jul 2020 - 02:27
  • sailor

    Posts: 9.496

    Ik hoop dat Max weer gaat schitteren daar op dat Mickey mouse circuit en de winst pakt , het zal lastig worden , maar des te knapper als m dat lukt

    • + 0
    • 16 jul 2020 - 20:11

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Related news

Test calendar

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Date of b. 30 sep 1997 (22)
  • Place of b. Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Show full profile

Team profiel

Show full profile

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
Bekijk volledige kalender
show sidebar