user icon
user icon

Video: Terug in de tijd: Kimi valt dronken van de boot

  • Gepubliceerd op 25 maa 2020 10:04
  • comments 16
  • Door: Brick van Boxtel

Kimi Raikkonen staat bekend om zijn vaak droge antwoorden. De Fin houdt wel van een drankje, zo was vaker te merken op verschillende beelden. De huidig Alfa Romeo-coureur heeft vaak herinneringen achter gelaten die bij niemand meer uit het hoofd gaan.

Tijdens de Grand Prix in Monaco viel Kimi uit, de Fin besloot daarna om naar zijn boot te gaan om te drinken. In 2003 ging hij ook naar een boot, maar daar kon de Fin niet lang opstaan. 

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Das het jammere, na de winterstop komkommertijd nu corona komkommertijd. Weinig nieuws dus grabbelen uit oude doos.

    • + 1
    • 25 maa 2020 - 10:10
    • Het is te triest voor woorden dat een site naar dit soort berichten moet grijpen...

      • + 2
      • 25 maa 2020 - 10:19
    • Beri

      Posts: 2.661

      Prima filmpje, ik heb weer even 10 seconden kunnen lachen.
      Nu weer verder met huilen om Corona.

      • + 5
      • 25 maa 2020 - 10:36
    • dronken van je boot af vallen is cool, ik zou het ook doen, heb alleen geen boot

      • + 6
      • 25 maa 2020 - 10:43
    • Supersoft

      Posts: 818

      Ben wel es dronken tussen wal en boot terecht gekomen!

      • + 0
      • 25 maa 2020 - 13:22
    • Patrace

      Posts: 2.076

      @TheStijg: waarom is het te triest voor woorden?
      Deze site moet het hebben van ons bezoek en van de reclames die daarbij getoond worden. Er zijn mensen die daarvan moeten leven en dus zullen ze alles doen om zoveel mogelijk verkeer naar deze site te krijgen. Actieve sport is er niet om over te schrijven, dus kunnen het alleen hebben over het verleden. Onder andere door dit soort filmpjes nogmaals te plaatsen.

      Als je graag andere content wilt, kom dan met suggesties waarover geschreven kan worden.

      Enkele suggesties van mij: zoals ze eerder een special hebben geschreven over Senna, zouden ze dat nu kunnen doen over andere coureurs, zoals Fangio, Hakkinen, Mansell. Of over de rol van Ecclestone. Of wellicht over sommige mooie innovaties uit het verleden. Dat is nieuwe content, maar wel uit het verleden. Toch zou ik het met plezier lezen.

      • + 5
      • 25 maa 2020 - 13:59
    • @Patrace

      Ik snap dat er weinig nieuws is, maar ik vind een dronken Kimi Räikkönen erg uitgekauwd en eerlijk gezegd ook plat leedvermaak dat ik niet bij GP today vind horen.

      Misschien moeten we ook leren leven met het gegeven dat er weinig nieuws is, wat vooral in de F1 uniek is. Er zijn vast veel "oude nieuwtjes" die leuk zijn om weer te lezen. Of andere leuke F1 beelden. Of een vraag aan de forumleden al dan niet F1 gerelateerd (anders over de site?). Achtergrondinformatie over iets bijzonders? Vergeten F1 circuits?
      Wacht: een interview met Jack Plooij?!

      • + 0
      • 25 maa 2020 - 14:26
    • Patrace

      Posts: 2.076

      Vergeten circuits is ook een goede inderdaad. Daar is vast wel wat moois over te schrijven, zoals het ontstaan, heroïsche gevechten die er hebben plaatsgevonden, hoe het er nu bij ligt, etc.

      • + 1
      • 25 maa 2020 - 14:34
  • masf1

    Posts: 6.120

    Krijg je als je teveel corona zuipt.

    • + 1
    • 25 maa 2020 - 10:13
    • verrek, ik denk dat Kimi Raikkonen wel eens 'patient zero' zou kunnen zijn...
      op deze beelden duidelijk zichtbaar dat het virus hem gegrepen heeft

      • + 0
      • 25 maa 2020 - 10:55
    • masf1

      Posts: 6.120

      Kimi houd niet van zero % alcohol.lijkt me stug dus.

      • + 1
      • 25 maa 2020 - 11:05
  • Vraag me ook af of de heer van Boxtel een groot Raikkonen-fan is oid? Zijn derde artikel over Raikkonen zijn verleden in drie dagen?

    • + 0
    • 25 maa 2020 - 12:22
  • Geen enkel probleem als er in zo'n tijd als deze wat van dit soort berichtjes de revue passeren. We weten toch allemaal hoe t er voor staat? En zo'n site als deze hòeft niet naar dit soort berichtjes te grijpen, maar doet dat met de gedachte om ons even kort te vermaken. Als je deze mop al kent en je hebt er geen zin in, dan loop je toch gewoon door? Ik zie t probleem niet. Kimi is altijd grappig, vooral als ie het nìet probeert.

    • + 2
    • 25 maa 2020 - 13:01
  • Ik vond hem mooi!

    • + 1
    • 25 maa 2020 - 13:06
  • Terug in de tijd: Schwantz fietst straalbezopen door de regen en tegenwind met een paraplu veuls te laag voor zijn harses keihard achterop een stilstaande SRV wagen, en breekt daarbij zowel zijn paraplu als fiets in 2 stukken maar komt er slechts met een blauw oog vanaf ;)

    • + 1
    • 25 maa 2020 - 19:15
    • Hahaha....waarom komt me dat ze bekend voor, regen, paraplu's en vliegen over auto's?! Aauw!

      • + 0
      • 26 maa 2020 - 17:31

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Race

    20:10 - 22:10

  • Vrije training 2

    21:00 - 22:30

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

    Snelste ronde

     

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 2

    21:00 - 22:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    20:10 - 22:10

    Snelste ronde

    20:10 - 22:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Hoeveel Grands Prix zullen er dit jaar verreden worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Alfa Romeo Racing
  • Punten 835
  • Podiums 26
  • Grand Prix 102
  • Land FI
  • Geb. datum 17 okt 1979 (40)
  • Geb. plaats Espoo, FI
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar