user icon

McLaren over blessure Norris: "Hij kan gewoon rijden"

  • Gepubliceerd op 26 aug 2019 13:19
  • comments 16
  • Door: Danny Sosef

Lando Norris liet sommige fans even schrikken. Tijdens het simracen toonde hij plots zijn linkerbeen met een ondersteuning rondom zijn voet en onderbeen. De Brit noemde het leg-support en grapte dat hij dit weekend zo in de auto zou stappen.

Wat is er gebeurd?

Dat het allemaal meevalt met Norris blijkt deels uit het filmpje maar navraag bij McLaren leert ons dat er weinig aan de hand is. Tegenover GPToday.net zei een woordvoerder van het team: "Hij was op vakantie aan het rennen en liep daarbij een ontstoken pees op aan zijn linkervoet. Om het herstel te bevorderen draagt hij een laars, aangetrokken door een riem en bretels zodat het herstel slechts een paar dagen duurt. Lando zal gewoon kunnen rijden in België zonder problemen. Niets aan de hand."

 

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Dale U

    Posts: 1.089

    Ik zou toch voor de zekerheid een belletje richting Fernando doen, even stand bye, rijden toch met een Renault engine.

    • + 0
    • 26 aug 2019 - 13:27
    • Fernando heeft helemaal geen zin meer in de F1 en de F1 niet meer in Fernando. Er zijn genoeg andere/betere opties mocht vervanging nodig zijn

      • + 2
      • 26 aug 2019 - 13:32
    • astridf1

      Posts: 332

      Ocon? :)

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 13:47
    • DRS-zone

      Posts: 266

      Precies zoals Rogier zegt, de F1 zit ook echt niet meer te wachten op Fernando. Er zijn genoeg fans die hem niet meer hoeven te zien en er zijn andere betere opties denk ik zo!

      • + 1
      • 26 aug 2019 - 13:50
    • snailer

      Posts: 5.636

      Hadden Renault en McLaren niet een gedeelde reserverijder? Staat me zo iets bij.

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 14:11
    • Zinloze stoeltjes voorstellen doe jij altijd Dale..........werk je op personeelszaken ??

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 14:51
    • Rimmer

      Posts: 8.558

      Snailer: Klopt. Sirotkin en Aitkin zijn de reserve rijders van Renault.
      Sirotkin geloof ik derde rijder en Aitkin testrijder.
      McLaren en Renault delen de derde rijder.

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 15:02
    • snailer

      Posts: 5.636

      Thanks, Rimmer. Dat was hem. Sirotkin zal wel zitten hopen nu.

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 18:23
    • Misschien wil Mclaren Gasly wel ruilen tegen Norris... ik hoop alleen dat McLaren niet naar de afgelopen races heeft gekeken.

      • + 0
      • 27 aug 2019 - 13:03
  • Alonso is zo onderhand de Heintje Davids van de F1. Dit voor de ouwetjes onder ons.

    • + 1
    • 26 aug 2019 - 14:50
    • En wat te denken van die Henny Huisman, die zag ik vd week ook weer op de TV met z'n smerige rotsmoel.

      • + 1
      • 26 aug 2019 - 15:16
    • sailor

      Posts: 10.604

      Vond je de surpriseshow niet leuk dan ? ;-)

      • + 1
      • 26 aug 2019 - 15:22
    • In dit geval klopt dat niet helemaal, ja ik ben wat ouder,, Heintje Davids maakt elke keer een comeback , ze had zelfs al grote afscheidspartys gehad,, inclusief burgemeesters en hoogwaardigheidsbekleders,,, (dat stelde nog wat voor in die tijd) maar begon toch telkens weer op te treden... Alonso wordt door veel fans TERECHT nog steeds als een goede coureur gezien , vandaar dat zn naam nog veel genoemd wordt...

      • + 0
      • 26 aug 2019 - 16:19
    • @Beschuit: Ik ken wel meer goede coureurs die geschikt zouden zijn (is echt niet nodig), maar wel met veel minder negatieve reuring hun kunnen job doen.

      • + 0
      • 27 aug 2019 - 10:23
  • ‘T is een grappig ventje, maar in mijn ogen wel het archetype van een rookie.... Moet tegen het eind van dit seizoen toch zn nestveren kwijtraken en stevige concurrentie voor Sainz worden , met alleen leuk en aardig wezen red je het echt niet.... Kijk naar “onze”sympathieke Belg....

    • + 0
    • 26 aug 2019 - 16:12
  • Goh, ik was gisteren toevallig zijn stream aan het bekijken en zag het. Maar goed, hier nu al te zien en voor niks getypt ;)

    • + 0
    • 26 aug 2019 - 17:54

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 259
  • Podiums 7
  • Grand Prix 84
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 13 nov 1999 (21)
  • Geb. plaats Glastonbury, Groot Brittannië
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,70 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar