Video: Kevin Magnussen crasht tijdens kwalificatie in Canada
- Gepubliceerd op 08 jun 2019 20:44
-
29
- Door: Danny Sosef
Trending nieuws
-
Russell kan Antonelli en Ferrari aan: "Moet kleine dingen verbeteren"
George Russell is vol goede moed afgereisd naar de Red Bull Ring voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Mercedes-...
25 jun 2026 16:09 -
Hamilton weet wat nodig is voor wereldtitel met Ferrari: "Ik denk er niet aan"
Lewis Hamilton weigert zich voorlopig rijk te rekenen in de strijd om de wereldtitel, maar de Ferrari-coureur merkt w...
25 jun 2026 18:46 -
Alonso haalt keihard uit naar 'online misbruik' richting Aston Martin
Fernando Alonso is helemaal klaar met de online haat die zijn team Aston Martin momenteel ontvangt. De Spanjaard gaat...
25 jun 2026 18:06 -
Verstappen duidelijk over cruciale updates van Red Bull
Volgens Max Verstappen zijn de updates van Red Bull dit weekend cruciaal voor het hele team. Red Bull introduceert di...
25 jun 2026 17:21 -
Hadjar onthult Red Bull-onderzoek naar ingrijpend probleem
Isack Hadjar heeft bevestigd dat Red Bull bezig is met een diepgaand onderzoek naar de startproblemen. Hadjar en zijn...
25 jun 2026 16:46
Reacties (29)
Login om te reageren-
Vette pech voor Max.
Niets aan te doen en morgen gas erop- + 0
- 8 jun 2019 - 20:47
-
Mooi ruk, maar hij heeft nu wel vrije bandenkeus en is lekker pissed off voor morgen ;)
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:49
-
Hoop doet leven toch...zo hoop je op een ploffer voor Mercedes en zo....
- + 1
- 8 jun 2019 - 21:00
-
Niets aan te doen ben ik het niet helemaal mee eens. Timing was tamelijk slecht, zowel bij de eerste als bij de tweede run.
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:01
-
Ik noem het geen pech en dacht vanuit mijn luie stoel “waarom” gaat hij niet naar buiten, hij hoeft toch geen pole halen?”.
Te groot risico.- + 0
- 8 jun 2019 - 21:29
-
Wat een Klootzak.en bij RBR zeg!!!
Niet te geloven!- + 1
- 8 jun 2019 - 20:48
-
Wat een Kloo.zakken daar bij RedBull Racing!
Amateurs. ...- + 1
- 8 jun 2019 - 20:49
-
Hou je kalm wil je
- + 2
- 8 jun 2019 - 20:50
-
Pak anders nog een biertje!
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:02
-
PLOP
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:46
-
Oh, dat was niet voor mij bedoelt..... ;)
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:46
-
POLP
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:46
-
Polp? Heb je het dopje er weer op gedaan?
- + 1
- 8 jun 2019 - 22:12
-
Ging Max nou op soft naar buiten die laatste ronde?
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:52
-
Ja hij moest wel.
Maar starten op p11 met geel is waars nog beter dan p5 op rood. Dus dat is een geluk bij een ongeluk denk ik.- + 2
- 8 jun 2019 - 20:53
-
Denk het ook Rimmer
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:54
-
Dan snap ik niet dat hij niet eerder naar buiten ging. Op soft haalt ie toch makkelijk q3? Dan neem je zoals Doornbos ook zegt wel een enorm risico op deze baan.
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:55
-
.... Als je tot het laatst wacht bedoel ik.
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:55
-
Markos: omdat die soft gewoon niks is in de race. Met volle tanks ben je in no time gone met die softs. Dat heeft geen zin. Dan is p11 op geel maar het beste. Hij had beter een nieuw setje geel moeten nemen, eerder naar buiten en dan in een vrije lap nog een laatste poging wagen. Dan was het mis wel gelukt en had vanaf p5 op geel kunnen starten. Die poging op soft was eigenlijk al te kansloos, daar wil je niet op. Gaat 4/5 rondjes mee en klaar.
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:57
-
Ik hoop hoor het net van Doornbos. Kun jij niet de plek van Kamphuus innemen daar bij Ziggo ?
- + 0
- 8 jun 2019 - 20:59
-
Maar dubbel dom dus. Als je dan toch op soft een poging doet is het hiet niet snugger om op het laatste moment naar buiten te gaan...
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:01
-
Met een goede timing was q3 op de mediums ook gewoon haalbaar geweest...
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:03
-
Ok, maar hoe dan ook was het dus dom...
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:27
-
Vorige keer verdedigde ik nog het later dan iedereen de baan op gaan in de vrije training.
Maar hier weet je dat er een grote kans is dat iemand de muur gaat raken in de kwalificatie. Waarom sturen ze dan Verstappen als 1 van de allerlaatsten naar buiten? Ergens voelde ik al dat het mis zou gaan.- + 2
- 8 jun 2019 - 20:53
-
Watis ik niet dnap is dat ze in q2 niet direct de baan opgaan net als de mercs.
Mja ik ben ook geen F1 strategist/engineer- + 0
- 8 jun 2019 - 20:55
-
Ik ben het met je eens @Mustfeed.
Is dat überhaupt mogelijk? ;)- + 1
- 8 jun 2019 - 21:02
-
Vaak is het gewoonweg het beste om zo lang mogelijk te wachten omdat de baan dan sneller wordt. Maar hier hadden ze voor de eerste run gewoon een vrije baan moeten hebben, dan hadden ze daarna gewoon een run op de softs kunnen doen voor de zekerheid, die afgebroken had kunnen worden als ze safe waren.
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:07
-
@PM Precies, die mogelijkheid hadden Mercedes en Ferrari ook doordat ze zo vroeg naar buiten gingen en Max helaas niet. Oerdom van RBR om (alweer) zo lang te wachten met naar buiten gaan met al die drukte op de baan.
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:10
-
@Politik, ik ben het regelmatig met je eens alleen reageer ik meestal niet als ik er verder niks aan toe te voegen heb ;)
- + 0
- 8 jun 2019 - 21:30
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DK
- Geb. datum 5 okt 1992 (33)
- Geb. plaats Roskilde, DK
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
25 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Kevin Magnussen
Team profiel
- Team naam Haas
- Basis Banbury, Verenigde Staten van Amerika
- Oliver Bearman
- Romain Grosjean 8
- Nikita Mazepin 9
- Kevin Magnussen 20
- Kevin Magnussen 20
- Esteban Gutierrez 21
- Nico Hülkenberg 27
- Esteban Ocon 31
- Mick Schumacher 47
72.125 reacties op Haas
16 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Haas

Posts: 2.853
Hou je kalm wil je