user icon


Verstappen merkt een verschil met de afgelopen jaren

  • Gepubliceerd op 31 dec 2018 09:12
  • comments 19
  • Door: Niels Langenberg

Max Verstappen gelooft dat de langdurige samenwerking met Honda extra motivatie aan Red Bull Racing zal geven om de prestaties te verbeteren. Het Oostenrijke team verruilt de motoren van Renault voor die van Honda en met deze motor hoopt Red Bull Racing eindelijk voor het kampioenschap te kunnen gaan strijden."

"Ik ben erg enthousiast over volgend jaar, maar dat is het gehele team van Red Bull Racing wel. Dat kun je echt merken en voelen. Het hele team is echt ontzettend gemotiveerd voor volgend jaar."

"We weten dat we een geweldige auto kunnen bouwen. We wachten er alleen al een tijdje op tot het gehele pakket samenkomt, maar ik voel en merk duidelijk een verschil met de afgelopen jaren", zegt Verstappen tegenover Crash. 

"De motivatie was er toen natuurlijk ook en het is helder dat iedereen probeerde om zijn best te doen, maar nu kijkt iedereen gewoon zo erg uit naar volgend jaar. Ik denk dat die extra motivatie ons zeker zal gaan helpen om volgend jaar succesvol te zijn."

 


Reacties (19)

Login om te reageren
  • Een prachtig bericht om 2018 mee af sluiten. Mijn waarzegster zei vanochtend nog dat het inderdaad in 2019 zal gaan gebeuren.

    • + 1
    • 31 dec 2018 - 09:14
    • Mijn octopus ging weer naar Lewis. De geiten naar Vettel en wat apen gingen ervandoor met Stroll. Februari zullen we het zien

      • + 2
      • 31 dec 2018 - 09:15
    • @Maximaal,

      Mijn rechter grote teen jeukt al een tijdje. Dat is ook een indicatie dat er mooie dingen gaan gebeuren. Als er forumleden zijn die ook nog indicaties hebben graag even hier melden. Dan weten we het zeker! ;-)

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 09:25
    • Rikkie

      Posts: 100

      Uw waarzegster vergist zich stevig dan. Honda zal volgend jaar nog veel tekortkomen zegt mijn waarzegster

      • + 1
      • 31 dec 2018 - 09:43
    • M@X

      Posts: 520

      Bij mij zijn er nog geen scherven, normaal gesproken vertellen mij die echt dat er iets moois aankomt. Misschien vanavond nog maar even los dan 😬

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 10:17
    • Mij neus laat me nooit in de steek. En me neus zegt dat Bottas er vandoor gaat met de titel

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 11:11
    • DBGates

      Posts: 1.975

      Die waarzegger van jouw zegt ook dat ik de staatsloterij win vanavond

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 11:12
    • Meestal zit mijn gevoel wel aardig goed. En ik denk dat het gewoon niet gaat lukken. heel misschien in 2020 maar dat kan je pas zeggen als de Honda motor steeds beter wordt.

      maar heel eerlijk: Ik zie het gewoon niet gebeuren.

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 11:15
    • Ik heb m'n vriendin he-le-maal uit elkaar getrokken op zoek naar antwoorden, en er komen mooie tijden aan. No worries!

      • + 1
      • 31 dec 2018 - 12:30
    • snailer

      Posts: 2.469

      Inderdaad, Billgates3p7. Ik kreeg ook een aanwijzing. Mijn ding ding kriebelde zo dat ik nog meer aandacht aan mijn meisje ga besteden dan ik al deed. Dat wordt de hele winter geen f1 kijken!

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 12:35
    • Volgens de ingewanden van mijn dode kat in combinatie met de dobbelstenen gaat het nog niet gebeuren in 2019. Maar toch wordt het een mooi seizoen!

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 14:10
    • VES

      Posts: 804

      Als je er van uit gaat dat het een teleurstellend jaar wordt voor RedBull Racing Honda, krijg je een jaar vol meevallers.

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 14:25
    • Lachen man, dank allemaal👍

      • + 1
      • 31 dec 2018 - 17:17
  • sambal

    Posts: 858

    Ik droomde dat ik wakker werd tussen mijn vriendin en haar vriendin. Is dat een voorteken, of is het een N....droom? 😱 Ik ga er nog over nadenken.😜

    • + 0
    • 31 dec 2018 - 09:43
    • PitBox

      Posts: 376

      Jammer dat je het pas merkte toen je wakker werd.

      • + 2
      • 31 dec 2018 - 09:55
  • Goed dat Max de verwachtingen voor 2019 nog wat tempert, want de teamleiding lijkt nu al zo zeker te zijn van de motor en prestaties van de wagen. Max weet als geen ander dat het gehele pakket moet kloppen en dat Mercedes en Ferrari hun zaken beter voor elkaar hebben.

    • + 1
    • 31 dec 2018 - 10:24
    • Dat Max de verwachtingen nog wat tempert dat kennen we van hem en dat vind ik heel goed van hem. Dat de teamleiding nu al zo zeker lijkt te zijn van de motor en prestaties van de wagen zal echter ook op hun eigen informatie berusten en daar ga ik ook van uit dat het klopt. Dat Merc en Fer hun zaken beter voor elkaar HADDEN ben ik met je eens, maar hoe dat volgend seizoen zal zijn is gewoon afwachten, wat Max ook zegt.

      • + 2
      • 31 dec 2018 - 10:43
    • barghest

      Posts: 348

      Ik ben het met Max eens gewoon alles temperen kan het alleen maar mee vallen. Ja Honda maakte een enorme progressie door maar echt betrouwbaar was het nog niet en of ze nu wel of niet sterker waren dan Renault wetten we ook niet. Voorlopig is het niet voldoende denknik

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 12:05
    • Politik

      Posts: 4.807

      RB heeft elke winter hoge verwachtingen, dus dat zegt mij niet zo veel.
      De PU blijft toch afwachten en de andere grote uitdaging is het chassis in één keer passend en werkend tegelijk te krijgen.
      Als dat zou lukken zou dat verschrikkelijk knap.zijn.

      • + 0
      • 31 dec 2018 - 12:05

Gerelateerd nieuws



IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's


Test kalender

Circuit de Catalunya - Test

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Maakt de FIA de Formule 1 kapot door voor alles regels en straffen te bedenken?


WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (21)
  • Geb. plaats Hasselt, Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel


Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar