user icon

Stoffel Vandoorne in persconferentie FIA

  • Gepubliceerd op 07 nov 2018 16:47
  • comments 12
  • Door: Niels Langenberg

Aankomend weekend wordt alweer de voorlaatste Grand Prix verreden van dit seizoen en dat zal gebeuren op het Interlagos Circuit in Brazilië. Net zoals altijd organiseert de FIA ook dit weekend weer persconferenties op donderdag en vrijdag. Op de eerste dag is het de beurt aan de coureurs, terwijl op vrijdag teamleden aanschuiven achter de microfoons.

Does Max Verstappen surprise us with a win in Brazil? 7x your bet!

McLaren's Stoffel Vandoorne is één van de coureurs die op donderdag vragen mag beantwoorden. Daarnaast schuiven zijn collega's Marcus Ericsson (Sauber), Brendon Hartley (Toro Rosso), Kevin Magnussen (Haas), Lance Stroll (Williams) aan. De persconferentie begint om 11.00 uur lokale tijd en dan is het 14.00 uur in Nederland. 

Op vrijdag is het zogezegd de beurt aan de teamleden en daar zien we Rob Smedley van Williams, die aan het einde van het seizoen stopt met de Formule 1. Daarnaast zijn Nick Chester (Renault), Jock Clear (Ferrari), Jonathan Eddolls (Toro Rosso), Ayao Komatsu (Haas) aanwezig. Deze persconferentie begint om 13.00 uur lokale tijd en dat is om 16.00 uur in Nederland. 

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Sorry maar ik ga altijd al gapen als ik zijn gezicht zie. Niks tegen hem hoor maar hij heeft het begrip saaiheid wel weer een nieuwe betekenis gegeven:p

    ´Marcus Ericsson (Sauber), Brendon Hartley (Toro Rosso), Kevin Magnussen (Haas), Lance Stroll (Williams´

    willen ze de kijkcijfers op zijn dieptepunt brengen tijdens een persconferentie.

    nee grapje hoor ieder zijn ding maar ik lees morgen wel wat ze te zeggen hebben;)

    • + 0
    • 7 nov 2018 - 16:53
    • Box1986

      Posts: 1.662

      Stoffel heeft gewoon altijd inhoudelijke, serene reacties. Als je f1 fan bent is daar toch niks saai aan? Moet hij staan springen als een clown om interessant te zijn of zo?

      • + 5
      • 7 nov 2018 - 17:13
    • Nee hoor hoeft niet. Zeg ik ook. Maar not my cup of thea. Aaardige gast hoor.

      • + 0
      • 7 nov 2018 - 18:25
    • Ik kan me totaal niet vinden in jouw mening. Ericsson is vaak wel wat saai en Stroll vragen ze telkens naar de bekende weg waar hij een diplomatiek antwoord op moet geven dus zo saai hoeft deze pers niet te worden. Eerder smeuig aangezien 3 van de 5 wel eens kan vertrekken en dus misschien wel wat eruit gooien uit frustratie. Haas heeft een paar slechte races achter de rug, met name Magnussen dus is opzich wel interessant.

      Vandoorne zn gezicht saai noemen of hem saai noemen gaat ook wel weer wat ver. Persoonlijk vind ik dat hij goed bij zijn wat zachtere karakter is gebleven en dat maakt hem ook weer een eigen figuur. Persoonlijk heb ik een gal hekel aan Grosjean in de pers... Hij gedraagt zich vaak untouchable.

      • + 1
      • 7 nov 2018 - 20:35
    • Uiteraard mogen meningen verschillen no offense als intentie of iets.

      • + 0
      • 7 nov 2018 - 20:36
    • mats8850

      Posts: 144

      Royalere#jij bent ook een saai ventje,als ik uw blog lees begin ik bijna te ktsn,.wat voor een zaag ben jij toch.

      • + 5
      • 7 nov 2018 - 21:17
    • Het zal voor Marcus, Stoffel en Brendon hoogstwaarschijnlijk de laatste keer zijn dat ze in een F1 persconferentie zitten. Jammer, want vooral Stoffel en Brendon geven veel en goede info.
      Dit afscheid is toch het minste wat je ze moet gunnen...

      en @MATS8850: Je hoeft het niet met ROYALERE eens te zijn, hij heeft sowieso een nogal uitgesproken mening, maar houd het respectvol. Wees beter dan de ander, niet slechter.

      • + 2
      • 7 nov 2018 - 21:41
    • Dat krijg ik ook altijd als ik je standaard reacties lees op Stoffel related artikels ;)

      • + 1
      • 8 nov 2018 - 12:22
  • Jes2002

    Posts: 115

    Hallo ik ben Stoffel.....

    • + 0
    • 7 nov 2018 - 16:54
    • KoBus

      Posts: 2.382

      [zaal] Hallo Stoffel...
      Lijkt wel een AA-meeting ;-)

      Of

      Hallo, ik ben Stoffel en ik doe een McLaren na [stilte....]

      • + 3
      • 7 nov 2018 - 17:28
  • jd2000

    Posts: 4.691

    Toch tof dat Stoffel de kans krijgt om afscheid te nemen..

    • + 0
    • 7 nov 2018 - 17:27
    • Guust

      Posts: 279

      ....en Ericson en Hartley...

      • + 0
      • 7 nov 2018 - 20:31

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Sauber
  • Punten 18
  • Podiums 0
  • Grand Prix 81
  • Land Zweden
  • Geb. datum 2 sep 1990 (30)
  • Geb. plaats Kumla, Zweden
  • Gewicht 63 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar