Oud Formule 1-coureur Adrian Sutil is vandaag jarig. De Duitser mag 35 kaarsjes op zijn verjaardagstaart uitblazen. Sutil reed 128 Grands Prix voor teams als Spyker, Force India en Sauber, waarin hij 124 punten scoorde. In 2015 was hij reserverijder van Williams.
Ook Kazuki Nakajima is vandaag jarig. Hij viert zijn 33ste verjaardag. Nakajima racete van eind 2007 tot en met eind 2009 voor Williams. In 36 Grands Prix pakte hij 9 punten. Tegenwoordig is hij een van de Toyota-coureurs in het World Endurance Championship
De felicitaties gaan uit naar de jarige Sutil en Nakajima.
Kazuki Nakajima, #Williams-#Toyota, 2008 #CanadianGP, #Montrealgrandprix. #Formula1 #F1 pic.twitter.com/KHwWuBUiY1
— AutoSports Art (@AutoSportsArt) July 25, 2015
0

Reacties (11)
Login om te reagerenPosts: 9.925
Ik hef het glas op Adrian
Posts: 12.432
Ik een koppie....koffie, beetje vroeg :)
Posts: 2.841
Sutil DE duitse Media player uit de tijd van Albers. Proficiat Jonge.
Posts: 9.176
Lol @ BR
Posts: 65.800
Wat zou Sutil nu eigenlijk doen? Hij wou in 2016 DTM of WEC gaan proberen, maar wat het geworden is...?
Misschien dat Lewis het weet? ;)
In ieder geval gefeliciteerd Adrian Sutil en Kazuki Nakajima!
Posts: 12.432
35 kaarsjes uit blazen....
Posts: 2.841
Denk zijn taakstraf af werken Larry
Posts: 17.675
Klopt Medif1, toevallig zag ik Sutil laatst bij ons het gemeenteplantsoen schoffelen, maak je dus over hem maar geen zorgen!
Posts: 8.297
Hij mag ook nooit meer uit een glas drinken, alleen nog plastic bekertjes voor Sutil en de champagne moet hij ook laten staan... De Jip & Janneke bubbels mogen nog wel, als de fles maar van plastic is..
Posts: 65.800
@Maxiaans. Zul je net zien dat iemand toch ongevraagd een glas voor zijn neus zet terwijl een getuige net de neus aan het poederen is ofzo. Heeft Sutil weer...
Posts: 17.675
@MAXIAANS, vandaar dat de persoonlijke sponsor van Sutil, de firma Capri-Sun, d'r sapjes verkoopt in van die plastic zakjes, speciaal voor Adrian gedaan