Het is vandaag 10 jaar geleden dat Lewis Hamilton zijn eerste Grand Prix won in zijn inmiddels rijke carrière. Destijds, voor het team van McLaren-Mercedes, bleef hij Nick Heidfeld voor in Montreal.
Lewis Hamilton vertelt dat hij het vroeger altijd lastig had gehad op school en dat hij op het podium van Montreal na het behalen van de eerste plaats zijn vader voor het eerst echt blij en trots zag. Hamilton: "Ik keek naar beneden en zag het gezicht van mijn vader. Het was zo'n speciaal moment."
Lewis Hamilton vanaf het podium van Montreal vertelt over die ervaring. Daaronder een terugblik op die Grand Prix (met de enorme crash van Robert Kubica) waarbij ook zijn vader in beeld komt.
10 years on from his first @F1 win, @LewisHamilton takes a minute on the Montreal podium to reflect on that once in a lifetime moment... pic.twitter.com/ULF4GB358J
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) June 9, 2017
9

Reacties (0)
Login om te reageren