Het team van Williams viert vandaag het 40-jarige bestaan op het circuit van Silverstone. Dat doet de Britse renstal met een dag vol activiteiten, zoals pit walks en demo's met historische auto's uit de eigen geschiedenis. De fans zijn massaal toegestroomd om het verjaardagsfeest van Williams bij te wonen. Britse media maken melding van tussen de 40.000 en 50.000 toeschouwers.
And there they are - Sir Frank Williams and Sir Patrick Head. The men who made this incredible journey possible. ___Escaped_link_6a3f0a2574b35___ ___Escaped_link_6a3f0a2574b37___ pic.twitter.com/UOf6HVGGOA
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) ___Escaped_link_6a3f0a2574b39___
What. A. View. ?@SilverstoneUK #Williams40 #WeAreRacing pic.twitter.com/TcQm9H703q
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) June 2, 2017
6

Reacties (7)
Login om te reagerenPosts: 12.432
FF lekker ragguhhhhh met wie Williams-BMW V10 :)
Posts: 17.675
Dat waren wagens uit het gouden tijdperk wat mij betreft, waarom houd Williams het feestje niet op Zandvoort of Spa, zou een lekker uitje zijn geweest.....
Posts: 493
mooi team met mooie resultaten door de jaren heen. Hopelijk wordt de F1 ook weer dermate competitief dat verschillende klantenteams ook weer kampioenschappen kunnen gaan winnen.
Posts: 65.802
40.000 toeschouwers bij het 40-jarig bestaan? Tsjjjsssssssssss (lekke band), dat kan toch bijna geen toeval meer zijn?
Lance: “Om het te vieren wil ik in Canada minstens een 4 op mijn rapport krijgen.”
Posts: 1.445
Overigens wordt dit Verjaardags feestje volledig gefinancieerd door Lawrence Stroll ;)
Posts: 65.802
Dan zal Lance aan het eind van de dag de klassiekers waar er absoluut nog maar één van zijn wel even op de schroothoop rijden.
Posts: 2.989
Pastor was er ook nog he ? :P