Pascal Wehrlein komt als eerste bij Jack Plooi voor de microfoon en hij reageert direct op een teleurstellend weekend.
Wehrlein: "Het is een moeilijk weekend voor ons en we weten niet echt waarom. We missen grip, maar alles voelt verder goed, misschien is het iets met de banden. Onze prestaties zijn in ieder geval niet zoals ze moeten zijn."
De Sauber-coureur geeft aan dat ze de hele tijd in Monaco al druk bezig zijn. "We hebben geen oplossing kunnen vinden ondanks dat we alles in de wagen 180 graden gedraaid hebben."
6

Reacties (0)
Login om te reageren