user icon

Pascal Wehrlein maakt dinsdag rentree bij Sauber

  • Gepubliceerd op 06 maa 2017 13:42
  • comments 29
  • Door: Rik Klein Entink

Pascal Wehrlein zal dinsdag in de Sauber C36 plaatsnemen. De artsen hebben de Duitser groen licht gegeven voor de tweede testweek in Barcelona. 

Als gevolg van een blessure opgelopen bij de Race of Champions in Miami kon hij de eerste week niet testen en werd zijn plaats ingenomen door Antonio Giovinazzi. Ondanks dat Wehrlein aangaf geen last te hebben bleef het tot vandaag onduidelijk of hij tijdens de wintertests in actie kon komen. 

De van Ferrari geleende Giovinazzi blijft in Barcelona stand-by staan om eventueel weer de plaats van Wehrlein in te nemen mochten de klachten terugkeren. 

 

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Baksteen

    Posts: 704

    Kunnen ze hem niet gewoon met een lolly naar de efteling sturen ofzo.

    • + 1
    • 6 maa 2017 - 13:49
    • Rimmer

      Posts: 8.750

      Hebben ze gedaan en nadat hij 10x probleemloos droomvlucht overleefde en 5x Joris en de draak, hadden ze geen excuses meer. Toen hij ook nog eens continue het liedje van Carnaval Festival begon te neuriën hield Monisha het niet meer. Ze wilde weglopen, merkte dat de deur van buitenaf door Marcus werd dichtgehouden en op dat moment verandere het neuriën van Pascal in fluiten. Toen was het nog een kwestie van seconden voordat Monisha zwichtte. Pascal rijdt dinsdag. Klaar.
      Met dank aan de Efteling.

      • + 9
      • 6 maa 2017 - 15:09
    • Wahahahaha?????

      • + 1
      • 6 maa 2017 - 15:17
    • Wat een rijke fantasie heb jij toch altijd Rimmer :)

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:23
    • Was trouwens nog een enorme scène in de Efteling toen een groep kinderen voorbij kwam die papiertjes in Monisha's mond begon te gooien, maar dat is weer een ander verhaal

      • + 4
      • 6 maa 2017 - 15:24
    • Ik zag zelfs kinderen die er een blikje in stopten; )
      Mond vol zeg maar

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:31
    • Maar goed dat ze die 30.000 liter water voor de regentest al kwijt was.

      • + 1
      • 6 maa 2017 - 15:54
    • Er zijn vrouwen die er van houden....vraag maar aan, Paay; )

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 16:06
  • sumoc

    Posts: 7

    Ik doe een voorspelling: Dit is het laatste Formule 1 seizoen van Pascal.

    • + 1
    • 6 maa 2017 - 13:49
    • En waarom?
      Ik kan je niet bij naam noemen, want je bent naamloos.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 13:51
    • Themackster

      Posts: 7

      Ik zou ook wel een goede onderbouwing willen weten.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 13:53
    • sumoc

      Posts: 7

      Mercedes lijkt niet al te veel vertrouwen (meer) te hebben in 'm. Anders zat ie nu wel in een zilveren pijl. Daarnaast heeft Ocon 'm al ingehaald, door naar Force India te gaan. Ik stond er eigenlijk al van te kijken dat hij nog een stoeltje bij Sauber heeft kunnen bemachtigen.

      • + 1
      • 6 maa 2017 - 13:56
    • pixel

      Posts: 630

      Dat ligt helemaal aan de prestaties van Bottas en Ocon. Als die twee het hun teammaat moeilijk kunnen maken dan zie ik Bottas nog een jaartje Mercedes rijden om daarna vervangen te worden door Ocon.

      Dat ze Wehrlein met veel pijn en moeite bij Sauber hebben moeten stallen terwijl Ocon bij Force India in kon stappen zegt wat mij betreft genoeg over de kant die het met Wehrlein opgaat.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 14:00
    • @Naamloos, waarom heb jij geen naam? Was dat een foutje bij het registreren?

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:57
    • Beste "Sumoc",

      Graag reageren per mail, of stuur een bericht via het contactformulier.
      Indien binnen 24 uur geen reactie blokkeren we je account(s).

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 17:00
  • Dat is tenminste goed nieuws.

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 13:50
    • Wist wel dat het geen stilletjes-laten-verdwijnen-truukje van Monisha was, dat is niks voor haar.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:49
  • Leuk voor hem, team kan mooi data vergelijken met Gio... Volgens mij was die goed bezig..

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 13:52
  • Hourpower

    Posts: 346

    Mooi zo , kan hij tenminste nog aan de auto wennen voordat het seizoen begint.

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 13:56
    • Marcus laat weten ook heel blij te zijn met de terugkeer van Pascal.
      Ericsson is al ‘geheimfavoriet’ voor de titel, maar een extra boost in de vorm van Wehrlein is altijd welkom.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 16:05
  • Is voor PW te hopen datie het beter doet dan Gio... Anders is het na dit jaar Exit voor PW...

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 14:37
  • Avanti

    Posts: 395

    Schitterend in de mooiste bolide van het veld

    • + 1
    • 6 maa 2017 - 14:55
    • Waar is de +1 toch gebleven als je hem gebruiken wilt...

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:01
    • Ik vertel het niet; ))

      Als je je tel gebruikt kun je op meer drukken.
      Dan zit je op je desktop, en kun je op oude voet verder en gewoon plussen.

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:20
    • Ik ben het volledig met je eens, waarom de Sauber zo laag scoort in de poll begrijp ik niet...

      • + 0
      • 6 maa 2017 - 15:59
  • Speedl9

    Posts: 645

    Dan niet rijden, 3 nieuwe nieuws items verder: hij rijdt wel...

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 15:49
  • Tis net een pixar poppetje.

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 15:58
    • joop

      Posts: 1.113

      Zoals ik al eerder gezegd heb..... denk altijd aan ken en Barbie as ik m zie....

      • + 1
      • 6 maa 2017 - 16:33
  • Racekees

    Posts: 206

    Nou Pascal, fijn dat je weer beter bent! Wel tussen de lijntjes blijven hoor!

    • + 0
    • 6 maa 2017 - 18:29

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land DE
  • Geb. datum 18 okt 1994 (26)
  • Geb. plaats Sigmaringen, DE
  • Gewicht 61 kg
  • Lengte 1,77 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar